Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Suzanne F. schreef:Hier ook een keer gehad met DPD dat ze het bezorgd hadden op het depot in Den Bosch! Dat is hier een half uur rijden vandaan! Hier liever geen DPD en ik haak eigenlijk altijd af op een webshop als ik zie dat het verzenden met DPD is. Ik kies altijd voor webshops die PostNL hebben en dan een afhaalpunt. Dat vind ik veel relaxter. Gaat altijd goed en ik kan het ophalen hier in het dorpje wanneer ik wil.
)
morgen weer iets van agradi dat moet komen maar ga er vanuit dat het wel goed komt 
beatje schreef:Ik heb mijn pakje. Uiteindelijk hebben ze de krantenwinkel gevonden. De grap is ,pakje was zo klein verpakt het had zo in mijn brievenbus gepast.
Sonja_vR schreef:Zo 1 hadden wij er van het weekend
Nalevering van 1 setje snaren voor een gitaar van mijn vriend
Ga ik het “pakket” ophalen
Is het een envelop
Maaar ja
Initiële pakket was met pakketpost verzonden
Dus die envelop ook
robert45 schreef:Sonja_vR schreef:Zo 1 hadden wij er van het weekend
Nalevering van 1 setje snaren voor een gitaar van mijn vriend
Ga ik het “pakket” ophalen
Is het een envelop
Maaar ja
Initiële pakket was met pakketpost verzonden
Dus die envelop ook
Een envelop is niet traceerbaar en verzekerd.
Een pakket wel, dus in dit geval is er altijd bewijs dat het afgeleverd is.
Je wil niet weten hoeveel post er zoekraakt, of dat mensen dit claimen.

Neonlight schreef:Brievenbuspakket is wel traceerbaar, alleen niet verzekerd.
https://www.postnl.nl/versturen/brief-o ... nbuspakje/
Mloes schreef:Hier net DPD, ik zit gewoon in de keuken. Loop naar de deur, stapt de chauffeur alweer in? Ik zeg: hoi! Oh hoi, heb het pakketje onder het afdak gezeten dan zeker briefje in de bus: u was niet thuis.
Tieneke schreef:Mloes schreef:Hier net DPD, ik zit gewoon in de keuken. Loop naar de deur, stapt de chauffeur alweer in? Ik zeg: hoi! Oh hoi, heb het pakketje onder het afdak gezeten dan zeker briefje in de bus: u was niet thuis.
Op den duur worden je nagels blauw omdat al het bloed er onderuit getrokken is. Zo onprofessioneel. Echt geen DPD meer hier.