Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Jester_ schreef:Nou sorry hoor maar als je al niet tot half 3 bezoek mag ontvangen. Maargoed dat ik daar niet woon, ik zou denk ik gewoon standaard 6x per nacht gaan plassen (zwakke blaas sorry buurman) en tot 6 uur lekkere harde hardcore gaan luisteren als hij al zulke dreigementen schreeuwt voor een kwartiertje te laat.
Al ontvang je 3x per weekend bezoek tot 1, als je gewoon normaal doet moet het kunnen. Jij woont daar ook dus hebt oook recht op een leven. Geef die beste man een set goede oordoppen en lekker laten!
tijger22 schreef:Gewoon tegen die beste buur zeggen dat hij beter een in hutje op de hei kan gaan wonen
. Jester_ schreef:Nou sorry hoor maar als je al niet tot half 3 bezoek mag ontvangen. Maargoed dat ik daar niet woon, ik zou denk ik gewoon standaard 6x per nacht gaan plassen (zwakke blaas sorry buurman) en tot 6 uur lekkere harde hardcore gaan luisteren als hij al zulke dreigementen schreeuwt voor een kwartiertje te laat.
Marie_Anne schreef:Gewone leefgeluiden als de wc doortrekken 's nachts, dat mag gewoon ja.
Maar ik vind half 3 en dan ook nog op een doordeweekse dag ook echt niet oke, snap ook niet dat je dat durft te vragen van je buren. Veel mensen durven geen nee te zeggen omdat ze geen gedoe met buren willen. En als de afspraak 01.00 is (daar mag je al heel blij mee zijn, het hoort gewoon om 22.00 rustig te zijn ) zorg je dat iedereen om 01.00 de deur uit is.tijger22 schreef:Gewoon tegen die beste buur zeggen dat hij beter een in hutje op de hei kan gaan wonen
Als je zo graag thuis wilt feesten kun je ook zelf op een hutje op de hei gaan wonen ipv in een appartement. Koop een vrijstaand huis dan.
Ik woon ook in een heel gehorige oude bovenwoning en ben opeens weer echt heel blij met mijn eigen directe buren.
Marie_Anne schreef:Gewone leefgeluiden als de wc doortrekken 's nachts, dat mag gewoon ja.
Maar ik vind half 3 en dan ook nog op een doordeweekse dag ook echt niet oke, snap ook niet dat je dat durft te vragen van je buren. Veel mensen durven geen nee te zeggen omdat ze geen gedoe met buren willen. En als de afspraak 01.00 is (daar mag je al heel blij mee zijn, het hoort gewoon om 22.00 rustig te zijn ) zorg je dat iedereen om 01.00 de deur uit is.
Jester_ schreef:DeMolenhoek schreef:Ik vind vrijdag ook wel doordeweeks. Hier gaat de wekker op vrijdag gewoon om 5.30 dus ik zou een feestje tot 3.00 ook niet waarderen.
Dan is het toch zaterdagochtend als ze op vrijdagavond een feest geven?
Maar goed, ik heb dan ook bewust voor vrijstaand gekozen. Ik zou door de weeks tot 1 uur al niet kunnen waarderen aangezien mijn wekker zo vroeg gaat
Dus ik snap de buurman ergens wel. DeMolenhoek schreef:Zoals je in dit topic dus al ziet hebben verschillende mensen daar dus verschillende opvattingen overDus ik snap de buurman ergens wel.
Gini schreef:Marie_Anne schreef:Gewone leefgeluiden als de wc doortrekken 's nachts, dat mag gewoon ja.
Maar ik vind half 3 en dan ook nog op een doordeweekse dag ook echt niet oke, snap ook niet dat je dat durft te vragen van je buren. Veel mensen durven geen nee te zeggen omdat ze geen gedoe met buren willen. En als de afspraak 01.00 is (daar mag je al heel blij mee zijn, het hoort gewoon om 22.00 rustig te zijn ) zorg je dat iedereen om 01.00 de deur uit is.
1) het was op een vrijdag
2) waarom zou je niet aan je buren durven vragen om een feestje te houden tot 3 uur?
3) de buurman van TS zou ik nu echt niet onder de categorie scharen van 'geen gedoe willen'. En dan nog is het niet aan TS om de werkelijke gedachten van iemand te raden. Als iemand iets aan je vraagt en jij zegt 'ja', dan mag die persoon ervanuit gaan dat die toestemming heeft. Dat jij eigenlijk toch wel 'nee' bedoelt, maar dat niet durft te zeggen kan de persoon die toestemming vraagt absoluut niet weten.