Ik zie door de keukens het bos niet meer....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-20 09:19

Hier ook een Ikea keuken! Volgens mij dezelfde frontjes als Riddershow op pagina 3 :')
Wij hebben alles zelf geplaatst en dat ging prima. Ik ben nog steeds positief verrast over de kwaliteit in relatie tot de prijs. Helemaal niet gek. De apparatuur hebben we wel zelf gekocht.
Afbeelding

Afbeelding

Majabeestje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-20 09:34

Wij krijgen over een paar maanden ook een nieuwe keuken (nieuw huis gekocht, oude keuken gaat eruit).
We zijn bij de Ikea geweest, bij Kvik en bij andere keukenzaken. Uiteindelijk uitgekomen bij een plaatselijke keukenzaak, prijs/kwaliteit verhouding is top.
Het ligt er ook een beetje aan wat je wil. Voor een standaard en meer landelijke keuken heb je meer keus bij de goedkopere, grote keukenzaken. Kvik heeft ook een meer modern design, wat scandinavisch ook. Ook leuk hoor, stond bij ons op de tweede plaats :D

Wij krijgen nu een moderne, strak witte keuken met de hoge kasten van hout. Met een groot losstaand fornuis. Beetje stoer en speels ook.
Ik hoop zo dat het mooi wordt :')

KimL86

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-20 10:19

Geen geweldige foto (de muur en het kozijn waren ook nog niet geschilderd hier), maar wij hebben de keuken van keukenkampioen.
Ondanks dat we liever geen keuken van Mandemakers wilden zijn we hier toch uitgekomen.
En hij bevalt echt prima.
Recent nog wat probleempjes gehad en dat word allemaal keurig opgelost.
Alleen de kraan hadden we van ikea en die lekt helaas.
Het blad is van graniet en de donkere achterwand is ook graniet.
Elektrische apparaten allemaal van aeg op de koelkast na.
Deze keuken heeft ongeveer 9000 euro gekost.

Afbeelding

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-20 21:11

Onze keuken komt bij Primo weg. Eerlijke prijs en geen opdringerige verkopers.
Afbeelding

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-20 16:09

Onze is van Keuken Kampioen. Bij de bar op de tweede foto is in de middelste kast de was-droogcombinatie ingebouwd.

Afbeelding
Afbeelding

boemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-20 16:55

Afbeelding

Ook een Ikea keuken (foto van 1 helft)

Kwaliteit bevalt prima!
Schouw is zelfbouw en de afzuigkap die erin zit komt ook niet van Ikea.

Eigenlijk over alle apparatuur (combi magnetron/ stoomoven/ kool-vriescombi/vaatwaser ook dik tevreden m.u.v. de inductiekookplaat. Voor mijn gevoel heeft die te weinig vermogen.

Ocean_Child

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-20 02:32

Ik ben vandaag geslaagd voor een keuken, ik vind hem prachtig en het belangrijkste; keurig binnen mijn budget +:)+
Ik heb de keuken gekocht bij Keukenkampioen.
Het betreft een parallel opstelling. Het lage gedeelte heeft een grote zwarte spoelbak, mooie zwarte kraan, vaatwasser en kookplaat met geïntegreerde afzuiging. 3 meter lang en diepe lades. Aangezien de vaatwasser natuurlijk geen lades kon hebben, maar ik wel de lijn wilde laten doorlopen, krijgt deze een aangepast front met de illusie van lades.
Het hoge gedeelte bestaat uit 4 hoge kasten, met twee combi-ovens en koel/vries combinatie.
Alle apparatuur is van AEG behalve de kookplaat, dit is de Bora pure.
Apparatuur is zonder knoppen, alles touch screen.
Ik ben erg tevreden :)

Simbaa

Re: Ik zie door de keukens het bos niet meer....

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-20 09:37

Fijn!!