eenitraM schreef:Matheno schreef:Heb zo'n 80 geuren, maar op dit moment draag ik Gucci Bloom.
Parfum slaat stuk na een paar jaar. Iets met zure azijnlucht.
Zonde.
Klopt, gaat dan ruiken naar kattenzeik
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Matheno schreef:eenitraM schreef:Parfum slaat stuk na een paar jaar. Iets met zure azijnlucht.
Zonde.
Hier zijn ze gelukkig binnen een jaar wel op, anders zou het heel zonde zijn ja.
Elinexx schreef:Ik heb voor kerst Rose de Shiraz gekregen van Rituals. Echt lekker, niet te heftig.
Verder heb ik ook nog heel veel andere geuren, probeer wat af te wisselen. De wat zwaardere voor een avond uit of een verjaardag. De andere dagelijks
Btw. hier heb ik er wel een paar staan die ik al wat langer heb dan een jaar hoor. Ruiken nog prima
weet alleen nog dat het van rituals was Melissa0304 schreef:Elinexx schreef:Ik heb voor kerst Rose de Shiraz gekregen van Rituals. Echt lekker, niet te heftig.
Verder heb ik ook nog heel veel andere geuren, probeer wat af te wisselen. De wat zwaardere voor een avond uit of een verjaardag. De andere dagelijks
Btw. hier heb ik er wel een paar staan die ik al wat langer heb dan een jaar hoor. Ruiken nog prima
Is dat toevallig een zoet luchtje? Rook pas eentje bij iemand die was zo lekker maar ben de naam vergetenweet alleen nog dat het van rituals was