Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Blussem schreef:Goed beging van het jaar een flinke aanslag op de verzekering pot door gene die zo nodig moesten rijden terwijl dagen van te voren was gewaarschuwd voor flinke mist. Mogen we straks met ze allen nog meer premie betalen.
GDG schreef:Mondy schreef:Ik snap niet dat jullie zeggen die codes nemen we niet serieus want vaak is er niks... die codes zijn waarschuwingen dat waarvoor gewaarschuwd wordt kan gaan gebeuren. Dat jij er geen last van hebt wil niet zeggen dat het onterecht is of ergens anders ook niet klopt.
Echt totaal onverantwoord om te gaan rijden of door te rijden als je letterlijk geen hand voor ogen ziet.
Als je onderweg ineens erin terecht komt ok.. maar dan zoek je ook een oplossing.
Maar al weg gaan met zo'n slecht zicht....
Je zal maar tegen iets of iemand aan klappen.
Er is door heel t land gewaarschuwd. Dat die codes niet klopten gisteren is natuurlijk niet waar.. vliegveld wat vluchten aan de grond houdt..heel de dag mensen die foto's delen van potdichte mist.
Echt zó mee eens. Idioot en zo onverantwoord. En dan hier vertellen dat het bij het begin meteen al slecht zicht was, toch doorgereden bent en dan nog zeggen dat het levensgevaarlijk was (en het dus tóch doen). Dat je op een fietspad bleek te rijden ook, maar vooral doorrijden
. Of dat je makkelijk had kunnen lopen maar hé dat bier moet mee dus dan maar levensgevaarlijke capriolen uithalen met de auto
.
Jildau schreef:Blussem schreef:Goed beging van het jaar een flinke aanslag op de verzekering pot door gene die zo nodig moesten rijden terwijl dagen van te voren was gewaarschuwd voor flinke mist. Mogen we straks met ze allen nog meer premie betalen.
Wat een totaal misplaatste reactie.. Ik weet dat het dodelijke slachtoffer bij Akkrum een kinderarts was, onderweg naar een patiënt. Zal er vast niet voor de lol gereden hebben en zoiets overkomt je.
Jildau schreef:Nee gelukkig niet. Mijn moeder werkt in een bejaardentehuis en had een huilende bewoner aan tafel vanochtend, het was zijn schoondochter..
Maar vind zulke reacties altijd zo overbodig. Dat er zulke heftige ongelukken gebeuren en het eerste waar je aan denkt is je verzekeringspremie? Niet gezond.
toen ik thuis was zeker minder dan 5 meter zicht. zonnebloem18 schreef:Wat de mistlampen betreft, wij hebben alleen een mistlamp achter, daar wordt ons zicht naar voren niet veel beter van.
kiki1976 schreef:Blussem is me al vaker opgevallen met een wat aparte mening/uitspraken.
Maar wat erg Jildau, vreselijk. In zulke gevallen heb je eigenlijk geen keuze en moet je de weg wel op. Net als alle hulpdiensten.
Hier in de kop van NH is het de hele dag mistig gebleven, en nu zit ook alles weer potdicht
) maar het was goed te doen.
Mossel schreef:Es_ther schreef:Rond 00:00 viel Arnhem nog mee! Best veel vuurwerk gezien.
Toen we rond half 3 naar huis liepen was het echt mega mistig en koud...
Echt?! Westervoort was zowat niks van het vuurwerk te zien
FrNo schreef:Hier is het nu ook weer best mistig, ik hoop niet dat het weer zo slecht wordt als afgelopen nacht.
Wat betreft wel of niet gaan rijden, ik moest gisteravond werken tot 20.00 uur, daarna ook nog de paarden binnen zetten en toen naar huis.
Soms heb je geen keuze.
Gelukkig was het bij ons rond die tijd nog niet erg mistig. (Dat werd het na middernacht)