[HK] Alleen met O&N? Klets gezellig hier mee!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Eefke85

Re: [HK] Alleen met O&N? Klets gezellig hier mee!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-19 23:15

Beterschap!

De katten hier komen af en toe even naar me toe rennen voor een aai als steun. Vooral die enorme bommen vinden ze vreselijk.
En heel eerlijk, ik heb een vreselijke hekel aan vuurwerk. Zie er het nut niet van in.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-19 23:16

Siervuurwerk vind ik wel mooi hoor maar die knallen hoeven van mij echt niet...

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-19 23:16

Eefke85 schreef:
Beterschap!

De katten hier komen af en toe even naar me toe rennen voor een aai als steun. Vooral die enorme bommen vinden ze vreselijk.
En heel eerlijk, ik heb een vreselijke hekel aan vuurwerk. Zie er het nut niet van in.

Onze hond (vroegah bij mijn ouders, is overleden in 2013) was er zó vreselijk bang voor.
Dat was gewoon heartbreaking om te zien... Het maakte ons zo vreselijk verdrietig om hem zo te zien.

Sindsdien hoeft vuurwerk van mij ook niet :n

M1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-19 23:20

Thanks iedereen!

Zo sneu alle bange beestjes

_xManadisx_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-19 23:21

Bellatrix schreef:
Oh beterschap!! :(:)

En iedereen is welkom!

@_xManadisx_: staan die paarden nog in De Glind?

Nee :) mijn paarden staan nu in Wageningen. Maun heeft inderdaad en poosje in de glind gestaan. Was wel rustiger geweest met vuurwerk. Ik weet nog helemaal niet wat mijn nieuwe ruin gaat doen, en die staat onder een deken. Die deken haal ik er wel even af voor de zekerheid.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-19 23:22

_xManadisx_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-19 23:23

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-19 23:27

M1994 schreef:
Mag ik ook meekletsen? Lig in me eentje thuis ziek in bed.. Buikgriep dus ieder half uur overgeven. Dit is echt de poedersuiker oud en nieuw ooit

Beterschap!

En echt absurd die mensen die de hulpdiensten hinderen......

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-19 23:29

Duindorp op slot wegens ongeregeldheden...

Maar nu ff Guns'N'Roses loeihard <3

huricane

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-19 23:30

M1994 schreef:
Mag ik ook meekletsen? Lig in me eentje thuis ziek in bed.. Buikgriep dus ieder half uur overgeven. Dit is echt de poedersuiker oud en nieuw ooit

Beterschap Y;(

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-19 23:30

Ik zit nu ook even alleen. Kindjes slapen boven en slapen hopelijk door het vuurwerk heen.
Wederhelft zit bij de brandweer, hier is het zicht ongeveer 10 meter, dus ik weet biet of ik hem nog thuis zie vannacht....

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-19 23:31

Ik kom me ook melden! Helaas (weer) alleen met oud en nieuw.. relatie van 3 jaar is beeïndigd deze zomer, ik ging de vorige twee keren mee met hem naar zijn vrioendengroep, suepergezellig altijd. Mis hun meer dan de relatie :o Bleek achteraf ook niet zo'n gezonde relatie te zijn.
Vriendinnen hadden al andere plannen.. en voelt dan soms toch een beetje rot dat ik ook niet word uitgenodigd verder :+ Maar uiteindelijk heb ik ook niet zo heel veel met de opgelegde feestjes, dus is het eigenlijk niet veel anders dan een gewone avond.

Wil zo een film kijken(zei ik een uur geleden ook al :')) maar weet nog niet welke.

Bah wat naar die ongelukken en agressie al! Vind oud en nieuw sowieso altijd een nare sfee hebben, gebeuren zoveel ongelukken. Hier in de straat is het ook potdicht van de mist en rook, wil straks om 12en wel even een paar verdiepingen hoger op de galerij kijken.

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-19 23:33

Ahw beterschap M1994 :(:) Als je nog nare dingen uit 2019 achter je wil laten kan het overgeven er wel symbool voor staan, lekker doorpoelen ermee!

Shadow0

Volgens mij ga ik zo gewoon naar bed. Ik heb zelfs geen zin in Claudia de Breij, die kijk ik morgen wel.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Air schreef:
Mis hun meer dan de relatie :o .

Dat zegt dan achteraf waarschijnlijk ook wel genoeg over de relatie :(:)

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-19 23:34

Beterschap, M1994. Rot joh ...

Ik vind het echt zo belachelijk, die agressie tegen hulpverleners. Waarom nou? De straffen zijn gelukkig wel opgehoogd maar ja, dat zet wsch nog geen zoden aan de dijk.

Renske_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-19 23:35

Shadow0 schreef:
Volgens mij ga ik zo gewoon naar bed. Ik heb zelfs geen zin in Claudia de Breij, die kijk ik morgen wel.

Ik heb ook zoveel zin om naar bed te gaan. :=
Maar voor de hondjes maar wakker blijven. Als ze in paniek raken wil ik er wel bij zijn.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-19 23:37

Air schreef:
Ik kom me ook melden! Helaas (weer) alleen met oud en nieuw.. relatie van 3 jaar is beeïndigd deze zomer, ik ging de vorige twee keren mee met hem naar zijn vrioendengroep, suepergezellig altijd. Mis hun meer dan de relatie :o Bleek achteraf ook niet zo'n gezonde relatie te zijn.
Vriendinnen hadden al andere plannen.. en voelt dan soms toch een beetje rot dat ik ook niet word uitgenodigd verder :+ Maar uiteindelijk heb ik ook niet zo heel veel met de opgelegde feestjes, dus is het eigenlijk niet veel anders dan een gewone avond.

Wil zo een film kijken(zei ik een uur geleden ook al :')) maar weet nog niet welke.

Bah wat naar die ongelukken en agressie al! Vind oud en nieuw sowieso altijd een nare sfee hebben, gebeuren zoveel ongelukken. Hier in de straat is het ook potdicht van de mist en rook, wil straks om 12en wel even een paar verdiepingen hoger op de galerij kijken.

Ooh dat is wel banketstaaf zeg dat je niet eens word uitgenodigd ;(

Zulke vriendinnen had ik vroeger ook... Die gingen samen uitzitten en dan pas later mocht ik komen... %)
Of eentje die dan samenwoonde en niet kon delen ofzo. Haar vriend lag met migraine op bed, zij was bij vrienden en verwachtte ook nog dat ik buiten in de kou ging wachten tot ze zover was om op stap te gaan. 8)7

Needless to say... Ik ben van beide maar afgestapt... Al zou ik die laatste nog zo graag een keer de deur in het gezicht dicht willen slaan he... O:)

Op avonden als vandaag stel ik mezelf nog wel eens de vraag of het nu aan mij ligt :') Alleen ben ik veel socialer dan dit...

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-19 23:37

Ik wil ook wel naar bed, maar vind het altijd zo naar wakker worden als je net in slaap bent.

topsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-19 23:39

Hier staat Queen inmiddels keihard op :) Aan de overkant zie ik af en toe vuurwerk de lucht in gaan, lig hier prima onder mijn dekentje!

Ik zou ook wel naar bed willen, maar inderdaad dan ben je over een uurtje alweer klaarwakker. :/

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-19 23:47

Ik voel nog niets voor op bed gaan :') Maar goed, in het weekend ben ik ook nooit echt vroeg op bed, tenzij ik een wedstrijd heb :')

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-20 00:00

Ik zit inmiddels aan de Schlumberger. Kreeg een fles kado, maar dat is lekker spul zeg :+

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-20 00:02

Janine1990: ik heb ook gewoon niet heel veel vriendinnen hoor, ben een echte introvert/loner :') Maar geloof wel dat ik aardig en lief ben en gezellig op feestjes :+

Cayenne: ja dat zegt inderdaad genoeg, niet dat er geen goede dingen of mooie dingen waren, maar er waren bepaalde dingen niet aanwezig die er in een gezonde relatie toch wel mogen zijn. Groot leermoment, nu eerst alleen me goed voelen en aan mezelf werken voor ik überhaupt weer open sta voor iemand, maar mis het knusse, de genegenheid etc. wel.

Het knalt hier al de hele dag door, zal lekker rustig zijn als het weer klaar is.
Heb sinds een maand een kitten erbij en die maakt dit voor het eerst mee, mijn oudere kat is een bangepoeperd maar trekt zich toch wat op aan de kitten. Denk alleen dat dat snel gedaan is als het zo losbarst :=
Van mij mag sowieso knal en/of particulier vuurwerk wel verboden worden.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-20 00:04

Fitzroy schreef:
Ik zit inmiddels aan de Schlumberger. Kreeg een fles kado, maar dat is lekker spul zeg :+

Dat is een oliemaatschappij... :')

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-20 00:06

Air schreef:
Janine1990: ik heb ook gewoon niet heel veel vriendinnen hoor, ben een echte introvert/loner :') Maar geloof wel dat ik aardig en lief ben en gezellig op feestjes :+

Cayenne: ja dat zegt inderdaad genoeg, niet dat er geen goede dingen of mooie dingen waren, maar er waren bepaalde dingen niet aanwezig die er in een gezonde relatie toch wel mogen zijn. Groot leermoment, nu eerst alleen me goed voelen en aan mezelf werken voor ik überhaupt weer open sta voor iemand, maar mis het knusse, de genegenheid etc. wel.

Het knalt hier al de hele dag door, zal lekker rustig zijn als het weer klaar is.
Heb sinds een maand een kitten erbij en die maakt dit voor het eerst mee, mijn oudere kat is een bangepoeperd maar trekt zich toch wat op aan de kitten. Denk alleen dat dat snel gedaan is als het zo losbarst :=
Van mij mag sowieso knal en/of particulier vuurwerk wel verboden worden.

Ik ook niet echt, maar ik ben wel zeg maar euh.... best wel extrovert...
Kan prima alleen zijn, maar wat zou ik graag meer mensen om me heen hebben. Wat vaker op stap enzo... Maar goed... ik maakte op de cruciale leeftijd de keuze voor de paarden en dat was niet helemaal de bedoeling kennelijk :')