Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Eefke85 schreef:Beterschap!
De katten hier komen af en toe even naar me toe rennen voor een aai als steun. Vooral die enorme bommen vinden ze vreselijk.
En heel eerlijk, ik heb een vreselijke hekel aan vuurwerk. Zie er het nut niet van in.
Bellatrix schreef:Oh beterschap!!
En iedereen is welkom!
@_xManadisx_: staan die paarden nog in De Glind?
mijn paarden staan nu in Wageningen. Maun heeft inderdaad en poosje in de glind gestaan. Was wel rustiger geweest met vuurwerk. Ik weet nog helemaal niet wat mijn nieuwe ruin gaat doen, en die staat onder een deken. Die deken haal ik er wel even af voor de zekerheid.
Cayenne schreef:https://www.bd.nl/binnenland/oproep-tev ... ~a13c25c7/
Hulpdiensten met vuurwerk bekogelen![]()
Dan mag je toch wel een maandje de cel in.
Bleek achteraf ook niet zo'n gezonde relatie te zijn.
Maar uiteindelijk heb ik ook niet zo heel veel met de opgelegde feestjes, dus is het eigenlijk niet veel anders dan een gewone avond.
) maar weet nog niet welke.Air schreef:Ik kom me ook melden! Helaas (weer) alleen met oud en nieuw.. relatie van 3 jaar is beeïndigd deze zomer, ik ging de vorige twee keren mee met hem naar zijn vrioendengroep, suepergezellig altijd. Mis hun meer dan de relatieBleek achteraf ook niet zo'n gezonde relatie te zijn.
Vriendinnen hadden al andere plannen.. en voelt dan soms toch een beetje rot dat ik ook niet word uitgenodigd verderMaar uiteindelijk heb ik ook niet zo heel veel met de opgelegde feestjes, dus is het eigenlijk niet veel anders dan een gewone avond.
Wil zo een film kijken(zei ik een uur geleden ook al) maar weet nog niet welke.
Bah wat naar die ongelukken en agressie al! Vind oud en nieuw sowieso altijd een nare sfee hebben, gebeuren zoveel ongelukken. Hier in de straat is het ook potdicht van de mist en rook, wil straks om 12en wel even een paar verdiepingen hoger op de galerij kijken.
Alleen ben ik veel socialer dan dit...
Aan de overkant zie ik af en toe vuurwerk de lucht in gaan, lig hier prima onder mijn dekentje!
Maar goed, in het weekend ben ik ook nooit echt vroeg op bed, tenzij ik een wedstrijd heb
Maar geloof wel dat ik aardig en lief ben en gezellig op feestjes 

Air schreef:Janine1990: ik heb ook gewoon niet heel veel vriendinnen hoor, ben een echte introvert/lonerMaar geloof wel dat ik aardig en lief ben en gezellig op feestjes
Cayenne: ja dat zegt inderdaad genoeg, niet dat er geen goede dingen of mooie dingen waren, maar er waren bepaalde dingen niet aanwezig die er in een gezonde relatie toch wel mogen zijn. Groot leermoment, nu eerst alleen me goed voelen en aan mezelf werken voor ik überhaupt weer open sta voor iemand, maar mis het knusse, de genegenheid etc. wel.
Het knalt hier al de hele dag door, zal lekker rustig zijn als het weer klaar is.
Heb sinds een maand een kitten erbij en die maakt dit voor het eerst mee, mijn oudere kat is een bangepoeperd maar trekt zich toch wat op aan de kitten. Denk alleen dat dat snel gedaan is als het zo losbarst
Van mij mag sowieso knal en/of particulier vuurwerk wel verboden worden.