.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Caritas

Re: Wat zet jij op tafel met oud en nieuw?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-19 21:41

Oliebollen gekocht, appelflappen gemaakt (want wilde appelbeignets maken maar vriendlief wilde flappen. Mooi, scheelt weer werk. Soort bladerdeeg hapjes met geitenkaas, walnoot en vijgenjam. Gevulde eitjes. En hebben nog Franse kaasjes en stokbroodjes en natuurlijk champagne.

Majabeestje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-19 21:43

We hebben als avondeten kipdrumsticks, ovenfriet en salade gegeten.

Voor vanavond oliebollen, toastjes met smeersels, nootjes, olijven en chips.

Veraaaaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-19 21:43

Wij hebben rond half 6 soep met broodjes op. Daarna rond 7 oliebollen en zometeen gaat het gourmetstel aan. Blijf heerlijk bij mijn ouders thuis, en mijn vriend is er ook, ik geef niks om feesten met mega veel man :o

ElSea

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-20 11:34

Tonijncarpaccio met tonijn van de visboer als voorgerecht en het hoofd en nagerecht zijn we niet meer aan toegekomen :+

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-20 19:57

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 23-02-23 22:36, in het totaal 1 keer bewerkt

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-20 20:26

Wij hadden kaasfondue met erbij diverse soorten brood, gehaktballetjes, 3 soorten fuet, broccoli roosjes, worteltjes, komkommer, paprikareepjes en gebakken champignons met veel knoflook. :9
Ijstaart na.

's Avonds gingen de paprikareepjes, fuet, komkommer, oliebollen, appelflappen en gevulde eieren op tafel.
We hadden nog veel meer maar dat is allemaal niet tevoorschijn gehaald, we kregen bovenstaande al niet eens op. :')

Vandaag alleen thuis en heb groentesoep gemaakt en een focaccia met kaas en kruidenboter ofzo (zo'n ding vd Aldi) in de oven gegooid.
Ff simpel en minder machtig. :9

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 12:27

liekec schreef:
Tonijncarpaccio met tonijn van de visboer als voorgerecht en het hoofd en nagerecht zijn we niet meer aan toegekomen :+

[ [url=m/LnIex6.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hahaha klinkt als een leuk feestje *D

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 12:32

Een tegenvraag: welke oud&nieuw-restanten hebben jullie allemaal in de kliko gemikt?

Wij hadden heel veel oliebollen en ze waren hartstikke lekker, maar gewoon teveel gekocht. De volgende dag vind ik ze niet meer lekker dus een deeltje is naar de vogels gegaan en de rest ligt in de kliko. Ook een schaal kipfilet van het gourmetten weg gedaan omdat ik niet goed op had gelet en onze jatterd Frits ineens op tafel zat en even langs alle kipfilets had gelikt :roll:

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 12:39

Oscar schreef:
Een tegenvraag: welke oud&nieuw-restanten hebben jullie allemaal in de kliko gemikt?

Wij hadden heel veel oliebollen en ze waren hartstikke lekker, maar gewoon teveel gekocht. De volgende dag vind ik ze niet meer lekker dus een deeltje is naar de vogels gegaan en de rest ligt in de kliko. Ook een schaal kipfilet van het gourmetten weg gedaan omdat ik niet goed op had gelet en onze jatterd Frits ineens op tafel zat en even langs alle kipfilets had gelikt :roll:

Oh die had ik nog wel gegeten eigenlijk :=
Onze hond had ook over een deeltje filet americain gelikt, maar die heb ik gewoon gegeten :o

Verder niks weggegooid eigenlijk, we hadden niet al te veel, alleen maar toastbeleg en dat is allemaal op gegaan.

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 12:46

Ja echt?
Onze Frits zat echt over dat schaaltje te likken. Niet dat ie kipfilet lust hoor (hij lust eigenlijk niks, behalve brokken en een keer wat Temptations ofzo), maar hij deed het denk ik maar even om te proeven ofzo.

Wij blijven altijd thuis vanwege de katten en de hele buurt weet dat wel en dan krijg je vaak onverwacht aanloop. We hebben hier weleens samen gezeten maar ook weleens met 20 man en dan wil je toch wel wat in huis hebben.

lizy29

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 12:57

dat vlees had ik ook gewoon opgebakken en gegeten. De oliebollen zou ik hebben ingevroren. Hier is niets in de kliko gegaan op een afgekloven broodje van de kinderen na. Gedeelte is ingevroren, gedeelte word nog gegeten als restjes en de rest gaat naar de dieren.

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 13:38

Bah, als onze katten ergens aanzitten gaat het weg. Vind ik vies. We hebben gisteravond nog wat gehaktballletjed gegeten en vanavond de overige kipspiesjes. Lekker bij een leuke serrie van netflix. Oliebollen liggen hier nog, net een geproeft.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 13:48

Jakkes. Ik ga echt geen vlees eten waar honden of katten aan gelikt hebben :')

Oliebollen blijven hier nooit over. Sowieso blijft hier weinig over, wij eten gewoon alles wat we hebben :=

bantu

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 18:35

Hier niks weggegooid met overdag een verjaardag van de jongste op de 31ste hadden we veel oliebollen die mijn vader gemaakt had en alles is opgegaan. Wel wat hapjes over maar dat niet eens op tafel gezet en is nog ff goed dus die komen nog wel op.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 22:08

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 23-02-23 22:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Roos_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-20 00:23

Ik had ook veeeeeeel te veel.

Viel mee hoeveel weg: 3 oliebollen.

De rest is 1 Jan opgegaan of komt nog wel op