Het praat-me-hiervan-af-topic (zelfspot nodig)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-19 12:16

Femke_Tweety schreef:
Ik zal de volgende #sarcasme erbij zetten, als dat het makkelijker maakt... }:)

Ja graag dankjewel :P

Gini

Re: Het praat-me-hiervan-af-topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-19 12:17

Granoeks brein leest wat het wilt lezen. :')

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-19 12:18

#sorrynotsorry

Maar mijn probleem is opgelost hoor, ik kan ze gewoon helemaal niet betalen want mijn verlof is net goedgekeurd dus ik ga op vakantie {:}

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-19 12:20

Oh jee, en nu wil je van die vakantie afgepraat worden?

Je maakt het ons niet gemakkelijk }:) O:)

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-19 12:21

Ik dacht even dat jij de eerste zou zijn waarbij het niet ging lukken. Ik stond al klaar om het heel erg op de man te spelen. Maar pfjoew, toch geen Timberlands. *\o/* :D

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-19 12:21

Gini schreef:
Ik dacht even dat jij de eerste zou zijn waarbij het niet ging lukken. Ik stond al klaar om het heel erg op de man te spelen. Maar pfjoew, toch geen Timberlands. *\o/* :D

:')

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-19 12:23

Gini schreef:

1 januari begint hier de sale dus ik kan niks beloven maar vandaag ga ik ze niet kopen inderdaad 8-)

Femke_Tweety schreef:
Oh jee, en nu wil je van die vakantie afgepraat worden?

Je maakt het ons niet gemakkelijk }:) O:)

Oooooh no die vakantie gaat door al moest ik er een arm voor inleveren _O-

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-19 12:23

Granoek schreef:
#sorrynotsorry

Maar mijn probleem is opgelost hoor, ik kan ze gewoon helemaal niet betalen want mijn verlof is net goedgekeurd dus ik ga op vakantie {:}

buiten dat.. je zet ze niet voor niets in dit topic. je wilt ze wel, maar je weet al dat je het eigenlijk niet moet doen. anders had je ze wel gewoon gekocht.

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-19 12:24

EmptyWords schreef:
Granoek schreef:
#sorrynotsorry

buiten dat.. je zet ze niet voor niets in dit topic. je wilt ze wel, maar je weet al dat je het eigenlijk niet moet doen. anders had je ze wel gewoon gekocht.

Ja natuurlijk, maar ik ga het jullie ook niet te gemakkelijk maken :D

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-19 12:38

Granoek ik heb hetzelfde type schoenen, maar dan van Gabor. Stoer met een hak, ze lijken er echt heel erg op. Voor mij toch een miskoop geweest. Te grof onder een rok of jurk en net geen fijne kleur onder een broek. Ik had het juist als allround schoen in mijn hoofd :') maar nu staan ze stof te verzamelen.

Nagellak snap ik sowieso niet. Lijkt toch een beetje alsof je een enge ziekte op je nagels hebt ofzo. Vooral blauw. Zuurstofgebrek.

Tiggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-19 12:43

Granoek schreef:
Oh dit had er echt 5 jaar eerder moeten komen hoor, de dag dat ik werk vond en mijn eigen geld verdiende.

Ik zit op deze te azen nu...
Timberlands zijn de enige hakken waar ik langer dan een uur op kan lopen maar ik heb net een nieuw zadel gekocht en ik mag eigenlijk niet :')
https://www.omoda.be/nl/dames/boots/vet ... gIVJvD_BwE

Plus dat ik een uur geleden nog in wachtruimte bij de huisarts zit die me, als de ontsteking volgende week niet weg trekt, misschien steunzolen moet aansmeren :')

Kom aub met iets anders dan 'lelijk' want daar luister ik zelfs niet naar als mijn vriend het zegt _O-

Timberlands horen niet met hak.

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-19 12:43

Nagellak is vooral zinnig als je preparaten wil aflakken.

En zolang je vingers nog geen biologische preparaten zijn kun je dus prima zonder.

Anouk_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-19 12:46

Oohhh dit topic komt perfect op tijd! Ik was een paar weken geleden helemaal verliefd op een al gedecoreerde kerstboom. Maar wist niet dat ie te koop was. En nu de dag na kerst kwam ik weer bij de winkel en toen zag ik een prijskaartje ;(
Afbeelding

Hij is 100% wat ik mooi vind! De kleuren passen pérfect bij mijn huisje. Maar ik heb dat geld nu even niet over |( . En hij is maar 180 dat is ook jammer aangezien mijn vriend 190 is en hij vind het mooier als een kerstboom groter is dan hij. Mij maakt de lengte niet uit maarja, het is ivm aankomende kosten even niet slim om hem nu te kopen :\

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-19 12:49

Te klein
Te duur
Te laat

Wat wil je nog meer weten?

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-19 12:49

Oh dat zou ik dus echt too much vinden. Je ziet niet eens meer een kerst of een boom, alleen decoraties. Als mijn vriendin dat in huis haalt zou ik kerst ergens anders vieren := geef mij maar een groene boom met wat ballen en slingers. Ook rechtstreeks te koop voor een stuk minder wn veel mooier

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-19 12:50

Ik zou het inderdaad ook wel zonde vinden als je vriend boven de kerstboom uit komt.
En ik vind hem ook veel te druk. Ik zou eerder geneigd zijn de foto te bewaren en dan over de jaren soortgelijke decoratie te verzamelen en je eigen boom te versieren zoals deze. Dan heb je die kost niet in 1 keer

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-19 12:55

En volgend jaar zijn er weer andere kleuren hip en dan vind je de decoratie van deze boom opeens een stuk minder mooi :)

nessinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-19 12:57

Die boom is meer versiering dan boom... En je moet nog bijna een heel jaar wachten voordat je hem tentoon kan stellen!

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-19 13:01

Woon je zelf in een tuincentrum ofzo? Dat is echt de enige plek waarop zo'n boompje nog enigszins kan staan. Inderdaad wel heel erg veel versiering. Erg kitsch, en je hebt er helemaal niets zelf aan gedaan. Dat is toch niet leuk?

Neem gewoon een gave foto en maak er een kerstkaart van.

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-19 13:32

Waar moet je dat ding laten in de tijd dat hij niet voor de kerst opgezet kan worden. Kan je hem met decoratie en al ergens neerzetten, of moet je alles eruit halen en volgend jaar opnieuw opbouwen. dan kan je beter een mooie boom kopen en de decoratie, zodat je het nog enigszins kan doseren, want dit is meer decoratie als boom.

xxCYNNxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-19 13:33

Granoek schreef:
Ik zou het inderdaad ook wel zonde vinden als je vriend boven de kerstboom uit komt.
En ik vind hem ook veel te druk. Ik zou eerder geneigd zijn de foto te bewaren en dan over de jaren soortgelijke decoratie te verzamelen en je eigen boom te versieren zoals deze. Dan heb je die kost niet in 1 keer

Is nog veel goedkoper ook. Zelfs afgeprijsd is het nog veel te duur.

Datzelfde geldt voor die parajumperjas ( al is die meen ik al er al uitgepraat); 300 euro voor een jas die eruit ziet alsof die op zn hoogst 7 tientjes kost. Sowieso zijn hun jassen belachelijk duur, zeker voor dat basic uiterlijk. Simpel jasje voor 1500 euro zag ik op hun site voorbij komen.....echt zo'n volksbuurt jasje en dan 1500 euro _O-

Lughnassadh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-19 13:38

En die kerstboom krijg je zelf nooit meer zo mooi gedecoreerd. Zonde van je centen.

senna21

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-19 13:49

Femke_Tweety schreef:

En zolang je vingers nog geen biologische preparaten zijn kun je dus prima zonder.

_/-\o_

senna21

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-19 13:52

Anouk_H schreef:
Oohhh dit topic komt perfect op tijd! Ik was een paar weken geleden helemaal verliefd op een al gedecoreerde kerstboom. Maar wist niet dat ie te koop was. En nu de dag na kerst kwam ik weer bij de winkel en toen zag ik een prijskaartje ;(
[ [url=m/AG4kyY.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hij is 100% wat ik mooi vind! De kleuren passen pérfect bij mijn huisje. Maar ik heb dat geld nu even niet over |( . En hij is maar 180 dat is ook jammer aangezien mijn vriend 190 is en hij vind het mooier als een kerstboom groter is dan hij. Mij maakt de lengte niet uit maarja, het is ivm aankomende kosten even niet slim om hem nu te kopen :

Geef dat geld aan een goed doel, dan is het vele malen beter besteed. Wat een lelijkheid :brr:

Meile

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-19 14:04

senna21 schreef:
Femke_Tweety schreef:

_/-\o_

Haha hier heb ik hartelijk om gelachen.
Echter weet ik best dat nagellak niet noodzakelijk is, ik vind het gewoon leuk staan en het doen van mijn nagels is echt een ontspanningsmoment voor mezelf!

Het gaat me meer om het uit mijn hoofd praten van het uitbreiden van mijn keuzes -O-