Femke_Tweety schreef:Ik zal de volgende #sarcasme erbij zetten, als dat het makkelijker maakt...
Ja graag dankjewel

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Gini schreef:Ik dacht even dat jij de eerste zou zijn waarbij het niet ging lukken. Ik stond al klaar om het heel erg op de man te spelen. Maar pfjoew, toch geen Timberlands.![]()
Femke_Tweety schreef:Oh jee, en nu wil je van die vakantie afgepraat worden?
Je maakt het ons niet gemakkelijk![]()
Granoek schreef:#sorrynotsorry
Maar mijn probleem is opgelost hoor, ik kan ze gewoon helemaal niet betalen want mijn verlof is net goedgekeurd dus ik ga op vakantie
EmptyWords schreef:Granoek schreef:#sorrynotsorry
Maar mijn probleem is opgelost hoor, ik kan ze gewoon helemaal niet betalen want mijn verlof is net goedgekeurd dus ik ga op vakantie
buiten dat.. je zet ze niet voor niets in dit topic. je wilt ze wel, maar je weet al dat je het eigenlijk niet moet doen. anders had je ze wel gewoon gekocht.
Granoek schreef:Oh dit had er echt 5 jaar eerder moeten komen hoor, de dag dat ik werk vond en mijn eigen geld verdiende.
Ik zit op deze te azen nu...
Timberlands zijn de enige hakken waar ik langer dan een uur op kan lopen maar ik heb net een nieuw zadel gekocht en ik mag eigenlijk niet
https://www.omoda.be/nl/dames/boots/vet ... gIVJvD_BwE
Plus dat ik een uur geleden nog in wachtruimte bij de huisarts zit die me, als de ontsteking volgende week niet weg trekt, misschien steunzolen moet aansmeren![]()
Kom aub met iets anders dan 'lelijk' want daar luister ik zelfs niet naar als mijn vriend het zegt
Granoek schreef:Ik zou het inderdaad ook wel zonde vinden als je vriend boven de kerstboom uit komt.
En ik vind hem ook veel te druk. Ik zou eerder geneigd zijn de foto te bewaren en dan over de jaren soortgelijke decoratie te verzamelen en je eigen boom te versieren zoals deze. Dan heb je die kost niet in 1 keer
Anouk_H schreef:Oohhh dit topic komt perfect op tijd! Ik was een paar weken geleden helemaal verliefd op een al gedecoreerde kerstboom. Maar wist niet dat ie te koop was. En nu de dag na kerst kwam ik weer bij de winkel en toen zag ik een prijskaartje
[ [url=m/AG4kyY.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hij is 100% wat ik mooi vind! De kleuren passen pérfect bij mijn huisje. Maar ik heb dat geld nu even niet over. En hij is maar 180 dat is ook jammer aangezien mijn vriend 190 is en hij vind het mooier als een kerstboom groter is dan hij. Mij maakt de lengte niet uit maarja, het is ivm aankomende kosten even niet slim om hem nu te kopen
senna21 schreef:Femke_Tweety schreef:Nagellak is vooral zinnig als je preparaten wil aflakken.
En zolang je vingers nog geen biologische preparaten zijn kun je dus prima zonder.