Autumnn schreef:Michigan of anders zo’n leuk Grieks dorpje uit mama Mia
Mamamia is opgenomen in Skiathos waar wij ooit geweest zijn, zo'n mooie pittoreske eilandjes.
Zo mooi. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
adembenemende schoonheid, compleet afgelegen, uren rijden in de wildernis Suzanne F. schreef:Jeetje wat zouden er veel Nederland verlaten. Ik heb er weleens over nagedacht maar ik zou het echt niet weten eigenlijk. Ik denk dat ik in Nederland zou willen blijven maar waar ik dan zou willen wonen weet ik niet. Als ik nu de hoofdprijs van de loterij zou winnen zou ik echt geen idee hebben wat ik zou willen doen of waar ik heen zou willen.

Avanti schreef:Hawaii was wel echt paradijs! Weet alleen niet of het daar mogelijk is paarden te houden.
Ik zou graag aan de bossen of zee en meer willen wonen met een groot perceel met paarden en veel uitrijmogelijkheden en weinig verkeer.
Ook zou het heerlijk zijn om in de winter te kunnen skieen.
Denk dan dat Zweden de ideale plek is.
djodjodjo schreef:Whale schreef:Daar bestaat mijn leven nu uit, maar ik besef me heel goed dat ik dit echt niet voor altijd wil. Het is best vermoeiend om telkens alles in te pakken
Ik bedoel dan wonen in een camper/omgebouwd busje.
Kuggur schreef:Alja schreef:Maar woonde jij niet op IJsland ?
Klopt, daarom.
We hebben een boerderij aan de kust, zit een belachelijk groot stuk land bij, incusief een deel hoogland compleet met meertje met forel. Paarden aan huis, stuk of 80 schapen, 4 honden en een kat.
Mij hoor je niet klagen, zelfs niet nu de winterse storm om het huis raast....

tamary schreef:Bergen, bossen, sneeuw in de winter, niet te heet en droog in de zomer, geen giftige slangen/spinnen/e.d. politiek rustig, betaalbare en goede gezondheidszorg, ruimte en minder regels qua wat/waar/hoe te bouwen ivm stalling, etc.
Binnen Europa dus zeker, en bij voorkeur westelijk deel ivm makkelijkere taal en betere gezondheidszorg.
En voor ik het vergeet, een goede internetverbinding & veilig drinkwater (put of leidingwater als het maar aan huis komt/is).
tamary schreef:Bergen, bossen, sneeuw in de winter, niet te heet en droog in de zomer, geen giftige slangen/spinnen/e.d. politiek rustig, betaalbare en goede gezondheidszorg, ruimte en minder regels qua wat/waar/hoe te bouwen ivm stalling, etc.
Binnen Europa dus zeker, en bij voorkeur westelijk deel ivm makkelijkere taal en betere gezondheidszorg.
En voor ik het vergeet, een goede internetverbinding & veilig drinkwater (put of leidingwater als het maar aan huis komt/is).