Onze stacaravan in Drenthe. Komen helemaal tot rust als we daar zijn, al is t vaak maar een weekendje per maand. Echt zo fijn!
En mn pony uiteraard, ben na 12 jaar nog steeds zo blij met haar. Mn ouwe draakje die inmiddels 25 is.
En verder mn houtkachel, heerlijke warmte. En we hebben van de zomer onze woonkamer opgeknapt waar ik ook heel blij mee ben. Nieuwe houten vloer, nieuw bankstel, nieuwe eettafel met stoelen. Nu is alles zelf uitgezocht en niet gekregen en bij elkaar geraapt.
Mijn konijntje. Ik voel me nu een stuk minder eenzaam en ze maakt mij zo gelukkig! Het is net een hond, volgt mij door het hele appartement en komt ook aangerend als ik haar roep.
Wauw jullie maken me zo blij met jullie berichten! Ik hou het topic bijna niet bij zo snel gaat het. Maar ik lees alles. En krijg er een glimlach van op mijn gezicht. Sommige berichten zijn ook heel herkenbaar. Dan denk ik wow dat heb ik ook en eigenlijk was dat inderdaad een geweldige uitgave.
Mijn badbucket. De beste 53 euro ever die ik heb uitgegeven. Heb het ding vorig jaar oktober gekocht en zit er bijna dagelijks in. Mijn lijf voelt zich zo vaak stukken beter.
Mijn paard en mijn honden. Daarnaast alle dierenarts kosten die ik voor ze heb gemaakt. En ons huis.
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 21-12-19 19:44
Zie nu dat anderen hun paard noemen. Snap niet hoe ik die kon vergeten. Zou niet zonder hem kunnen
C_arola
Moderator Over Paarden & Markt
Geplaatst: 21-12-19 19:57
Wat een leuk topic. Beste aankoop is mijn paard en het anatomisch hoofdstel dat ik voor haar heb gekocht, ze loopt daar zo fijn op. Ik wou mijn ereader zeggen maar die heb ik gekregen.
Een automatische deurtje voor mijn kippenhokken. Nu hoef ik niet meer er s'ochtends vroeg uit om ze uit het nachthok te laten, en s'avonds in de stress te zitten dat ze niet op tijd het deurtje dicht hebben en misschien gevaar lopen. Heerlijk!!
Mijn vorige pony!! Voor 90 euro gekocht, beestje had echt een hart van goud . Helaas met m'n dom hoofd verkocht. Maar als ik ooit de kans krijg dan koop ik hem meteen terug.
Verder ben ik enooorm blij met m'n macbook air, wat een heerlijke laptop. Nooit meer windows voor mij.
Oh en niet echt een aankoop maar, onze Lowie. Een kleine zwarte kater met enorme ADHD uit het asiel
Nettie007
Geplaatst: 21-12-19 23:44
Naast mijn paard de Didriksons winterjas. Heb de jas al 7 jaar maar nog steeds warm en wind en waterproof
Jimbo
Geplaatst: 21-12-19 23:46
Mn beestjes, paard zijn rambo regendeken (gaat al 7 jaar mee), mn tot nu toe heerlijk betrouwbare auto (eigenlijk pas na reparatie, maar toch) en mn foon Op het verlanglijstje staan nog een bathbucket, een nieuwe regendeken en warme stal/rijlaarzen. Ik weet zeker dat ze hun geld waard zijn.
genja
Geplaatst: 21-12-19 23:50
Mijn huidige paard . Hier word ik iedere keer dat ik rij en als ik haar zie weer gelukkig van .
Horseloverl
Geplaatst: 21-12-19 23:51
Mn nieuwe zadel! Hele zomer voor gewerkt en man wat issie mooi. Een ikonic
Van 8 jaar geleden mijn vakantie naar zuid Afrika. Van ong 2 jaar terug de ford focus die ik kocht om met de paarden die ik reed op wedstrijd te gaan. Dit jaar de renault twingo, heb de ford er voor in geruild. Paard geblesseerd en gaat qua wedstrijden het ook niet meer doen dus zo'n grote auto was niet meer nodig. Bespaar een boel geld nu elke maand. En ook dit jaar de 3 dagen naar Londen vorige week. Was al 8 jaar niet op vakantie geweest en deze 3 dagen waren geweldig en zo van genoten dat ik het gevoel had een week te zijn weg geweest
Jaren lang kleine baaltjes stro en hooi de zolder op moeten trekken en slepen. Sinds 2 jaar een opvoerband gekocht en al gebruiken we het maar 2x per jaar bespaard het zoveel werk
Phrono
Geplaatst: 25-12-19 10:52
Ons Avek bed van 1,80 bij 2,10. 7 jaar geleden gekocht en nog steeds zo blij mee!
Mijn Toyota Yaris, vorige maand gekocht. Jarenlang 1 auto gehad samen die mijn vriend gebruikt voor werk. Nu zelf weer overal naar toe kunnen rijden, heerlijk gevoel.
Mijn Gaastra jas. Kostte toentertijd een rib uit mijn lijf, heb m een tijd niet kunnen dragen vanwege mijn gewicht, maar pas er tegenwoordig weer in. Is wind en waterdicht.
- Mijn kat Mario, echt mijn maatje - Mijn crossfit abonnement, heeft echt mijn leven veranderd - Vakanties naar Afrika, wat een prachtige herinneringen - PS4, super blij mee!
Blackberry28
Geplaatst: 25-12-19 11:35
Mijn paard die ik inmiddels al bijna 9 jaar heb en kocht om lekker mee buiten te rijden alleen en dat is natuurlijk altijd afwachten met een jong paard,maar gelukkig kan het gewoon en hebben we al vele mooie ritten gemaakt.
Onze auto, rijdt super fijn en van alle gemakken voorzien.
Mijn Pagony longeerdeken is ook echt 1 van mijn beste aankopen ooit, gewoon een eenvoudige van de Divoza, blijft super liggen en blijft waterdicht, dus voor een geschoren paard in de winter echt ideaal als je buiten moet longeren.
En mijn katten natuurlijk, ook al heb ik die uit de bosjes gevist als kitten en hebben ze me dus qua aankoop niets gekost. Zijn zulk lieve, gezellige dieren geworden.