Miskopen waarvan je het niet had verwacht!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-19 21:07

Syzygy schreef:
Lestrange01 schreef:
Black out kleur lenzen die ervoor bedoelt zijn om je zicht volledig te ontnemen, die dat dus niet doen.

40 euro, krijg ze net binnen. Het neemt zo'n 80% van mijn zicht weg. Jammer. Gelukkig kan ik er wel omheen werken, maar hoe moeilijk is het om blind lenzen volledig blind te laten zijn?

Misschien een domme vraag maar ik ben oprecht benieuwd. Waarvoor wil je dit/heb je dit nodig? :)

Een beetje 18+, maar ik wil een blinddoek zonder blinddoek zeg maar _O- zodat het ook eventueel in het openbaar gedragen kan worden.

Mo_86

Re: Miskopen waarvan je het niet had verwacht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-19 21:28

Jaren geleden bedachten mijn vriend en ik dat zo’n koeienhuid kleed wel gaaf zou staan in onze hipster woonkamer (lees: ratjetoe aan meubels, toen heel hip). Dus zo’n ding gevonden op marktplaats, met het ov opgehaald uit een gehucht, wat een wereldreis werd met groot en lomp ding. Eindelijk thuis gekregen, neergelegd, en... geconstateerd dat het geen gezicht was. Dus weer op mp, gelukkig waren we er snel vanaf.

Mega miskoop van mijn ouders: na twee jaar op rij een vakantie-fiasco te hebben gehad door geboekte huisjes die totaal niet overeen kwamen wet de folder, werd besloten dat er een caravan moest komen. Dus een goede tweedehandse werd gekocht en nog verder opgeknapt, nieuwe voortent, héle kampeerwinkel leeggewicht en daar gingen wij. Drie weken kamperen, in Nederland om het uit te proberen. Eerst twee weken een hittegolf gehad, week drie zou het weer omslaan dus eerder vertrokken. We bleken geen van allen kampeerders. Dus de caravan ging weer in de verkoop. Ze hebben hem uiteindelijk wel zonder verlies met alles erop en eraan verkocht.

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-19 21:42

Birdie60 schreef:
pinto_1 schreef:
Een karcher ruitenreiniger...

Nog nooit zoveel strepen op het raam gehad. -O-

Ja hier ook, pff heb het sneller gedaan gewoon met spons en zeem.
Ondertussen ligt die bij me schoonzus die..... er ook niks mee doet.

De truc is veel water gebruiken, niet alleen met dat spray/spons ding wat er bij zit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-19 21:46

Oja die Karcher Windowvac is echt een ellende ja. Alleen weet ik niet waar de lader is van dat ding, dus ik kan hem ook niet verkopen :Y)

ista schreef:
Ik was van plan om lekker te gaan lezen met een e-reader. Maar dat is duidelijk niks voor mij. Ik heb liever een boek waar ik lekker in kan bladeren. Dus die e-reader ligt al een jaar ongebruikt in de kast :(

Als je er vanaf wilt, wil ik wel weten wat je er voor wilt hebben :')
Ik wil er misschien wel eentje :j

Summerdreams

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-19 21:49

Lestrange01 schreef:
Syzygy schreef:

Misschien een domme vraag maar ik ben oprecht benieuwd. Waarvoor wil je dit/heb je dit nodig? :)

Een beetje 18+, maar ik wil een blinddoek zonder blinddoek zeg maar _O- zodat het ook eventueel in het openbaar gedragen kan worden.

Ik kan me er nog steeds niks bij voorstellen.. :=

pingu

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-19 22:14

__Sannne schreef:
Een Samsung Galaxy Tab A 2019 tablet. Gekocht in oktober voor school, maar gebruik hem eigen nooit. Super zonde van het geld want hij was zo'n 200 euro. Nu op marktplaats gezet maar nog zonder resultaat helaas.

Deze heb ik ook. Ik had een tab S, maar na een paar jaar had die de geest gegeven, dus gaan kijken voor een nieuwe. Omdat ik zo tevreden was van die tab S wou ik graag de nieuwe versie,maar ja die was toch duur en dacht dat de tab A wel zou volstaan. Niet dus, stomme prul, traag, touchscreen werkt slecht, hangt steeds vast,enz. Na twee dagen dik spijt van, had beter de tab S 2 gekocht. Maar ja, nu is hij er en ik gebruik hem dagelijks in de hoop dat ie snel de geest geeft.

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-19 22:20

WesternWay schreef:
Lestrange01 schreef:

Een best simpel voorbeeld, als je graag een keer met je partner wil proberen om tijdens de daad niets te kunnen zien, zou je normaal een blinddoek gebruiken. Maar stel je voor je partner wil wel graag je gezicht nog geheel blijven zien, dan kies je voor deze lenzen ipv een doek dragen.

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-19 22:25

Timberlands... vond ze prachtig maar met lang lopen kreeg ik veel last van mijn voeten.. podotherapeut zei dat de laarzen te zwaar waren voor mijn voet om ze zolang op te moeten tillen bij werken in de zorg waar je veel loopt.. heb ze toevallig vorige week verkocht met veel pijn in mijn hart :=

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-19 22:38

Volgens mij ligt het gewoon aan die karchers, ik heb er ook spijt van een allerlei manieren geprobeerd.

Ik had ook dure glitter all stars gekocht voor onder m'n bruidsjurk maar toen koos ik een jurk waar de schoenen niet bij paste. Ik krijg ze niet verkocht maar kan het ook niet over mijn hart verdragen om ze onder een bepaald bedrag weg te doen want ze waren duur en maar 1x binnen gedragen.
Laatst bijgewerkt door moonsparkle op 12-12-19 22:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-19 22:40

Jis_ schreef:
Petrichor schreef:
Hoi,

Omdat ik een paar weken geleden een miskoop heb gedaan waarvan ik op het moment van aankoop dacht: wow wat gaaf dat moet ik hebben! Dacht ik ik open hier een topic over want dit komt vast vaker voor. :D

Een paar weken geleden liep ik dus bij het tuincentrum en was alvast wat oriënteren voor kerst. Ik zag van die super leuke glazen ballen met zo'n touw eraan. Dat moest ik echt hebben want dat was wel echt gaaf! 2 stuks gekocht en eenmaal thuis vroeg ik mij af wat ik er mee ging doen. Toen heb ik ze eerst bevestigd aan een houten kistje voor aan de muur. Maar ik had geen wauw factor dus kistje met de lampjes weer van de muur af. Toen dacht ik en nu? Hm misschien ergens ophangen, maarja als op ze dan aan of uit wil doen dan moet ik dus de stoel op en af, plus dat het er best wel zielig uit zag 2 van die dingen voor je raam. :+

Nouja dan maar op zolder met die dingen. Pech gehad, misschien komt er nog wat in mij op. Vriendlief had net een geweldig idee en haalt ze weer van zolder, helaas was zijn idee ook geen wauw factor en zijn ze dus nu weer op zolder beland. Best jammer want het leek zo leuk. -O-

Nou ben benieuwd naar jullie fantastische miskopen!

[ [url=m/3WPoOc.jpg]Afbeelding[/url] ]

Nog 1tje er bij kopen en op net iets verschillende hoogte (middelste het langst) vlak bij elkaar ophangen voor het raam, misschien is dat wat?

En als je ze aan wil doen moet je elke keer op een krukje gaan staan. Plus, waar laat je dat aan uit knopje dan zonder dat je ze ziet??

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-19 22:44

Change03 schreef:
De RING deurbel.

Fijn principe maar ZO TRAAG. We hebben een super internetpakket en de ring hangt naast de deurbel. Toch duurt het keilang voor de verbinding hebben en tegen de tijd dat hij werkt is degene wat voor de deur staat al vertrokken :')

Nou ideaal toch? Scheelt je heel wat mensen die geld van je willen hebben. :')

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-19 22:48

Vjestagirl schreef:
Ik vraag me af of er mensen zijn die miskopen gedaan hebben waarvan ze het wèl verwacht hadden :+

Onze 3e hond. Nog altijd een miskoop ( als je gaat voor een Akita pup en thuis komt met een Griekse straathond van dik 1 jaar en alles behalve stabiel ). De miskoop valt nu na de koop nog prima mee. :+

( grapje natuurlijk, we zijn heel blij met hem en dat hij ondanks al zijn problemen bij ons is mogen blijven ipv naar Canada gevlogen. Maar was wel een andere koop dan ons plan was. )

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-19 22:52

Lestrange01 schreef:

WesternWay schreef:

Lestrange01 schreef:
Een best simpel voorbeeld, als je graag een keer met je partner wil proberen om tijdens de daad niets te kunnen zien, zou je normaal een blinddoek gebruiken. Maar stel je voor je partner wil wel graag je gezicht nog geheel blijven zien, dan kies je voor deze lenzen ipv een doek dragen.

En in het openbaar, waarom zou je dan niks willen zien?

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-19 23:02

Petrichor schreef:
Lestrange01 schreef:

WesternWay schreef:

Lestrange01 schreef:

En in het openbaar, waarom zou je dan niks willen zien?

Dat is een beetje te privé om hier openbaar neer te zetten, maar denk in dezelfde richting :+

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-19 23:04

Oke! :')

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-19 23:19

Nou krijgt de reclame voor een poetsdoekhouder (wat is dat eigenlijk) onderaan ineens een heel andere lading :+

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-19 02:06

Selina schreef:
iirrssjjee schreef:

Zonde!!! Je had ze voor je bruiloft gekocht toch? Waar krijg je wondjes? Want dat heb ik met mijn dansschoenen, op mijn grote teen, maar heb er van die soort "kousjes" voor.

Jep maar niet aangehad. Het is een sandaal met open tenen dus dat randje schuurt op m’n tenen. Dus kousjes gaan niet werken. Zijn mooie schoenen voor zit-avonden geworden :Y)

Ik gebruik deze (maar dsn eigen merk van kruidvat) voor om mijn grote teen, mijn dansschoenen hebben ook open tenen, werkt super!

https://www.bol.com/nl/p/scholl-gel-bes ... gJtxfD_BwE

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-19 06:19

Petrichor schreef:

Ik denk dat het te maken heeft met volledige overgave.
Als je dit openbaar zou dragen dan ben je volledig afhankelijk van degene die jou begeleidt met je lenzen in.

Hubbels

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-19 06:50

Elinexx schreef:
Schoenen van Shabbies, dacht die zijn leuk, nou nog nooit zo veel pijn gehad met lopen :+

Jaaaaa, ik heb afgelopen dinsdag een paar Shabbie's besteld, stonden super gaaf op de site van Zalando, kreeg ze gister binnen en ze zijn vreselijk -O- en hoewel ik maat 40 heb zijn deze mij veel en veelste groot! Gelukkig gaan ze vandaag weer terug. zijn nog vreselijk duur ook inderdaad

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-19 06:57

Sure_lee schreef:
Petrichor schreef:

Ik denk dat het te maken heeft met volledige overgave.
Als je dit openbaar zou dragen dan ben je volledig afhankelijk van degene die jou begeleidt met je lenzen in.

Ze heeft vast een leuke MR of MS Grey in huis... <<)

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-19 07:32

Dat denk ik haha! Saaie relatie heb ik dan! :')

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-19 07:32

Grootste miskoop ever was mijn WOW zadel.

Wat ik verwachtte: een passend zadel
Wat ik kreeg: een niet passend zadel, geen service, tientallen malen WoW fitters erbij gehad incl bijbehorende kosten, nog steeds geen passend zadel, grote drukplekken bij mijn paard en bijna nooit kunnen rijden.

Gekocht voor 3500, laten versleutelen voor nog ongeveer 500 en helaas verkocht voor nog geen 1000 euro.

Ik hoop nooit meer in mijn leven zo’n grote miskoop te doen.

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-19 07:34

_Nelleke_ schreef:
Grootste miskoop ever was mijn WOW zadel.

Wat ik verwachtte: een passend zadel
Wat ik kreeg: een niet passend zadel, geen service, tientallen malen WoW fitters erbij gehad incl bijbehorende kosten, nog steeds geen passend zadel, grote drukplekken bij mijn paard en bijna nooit kunnen rijden.

Gekocht voor 3500, laten versleutelen voor nog ongeveer 500 en helaas verkocht voor nog geen 1000 euro.

Ik hoop nooit meer in mijn leven zo’n grote miskoop te doen.

Oei, dat is ook nog eens een hele pijnlijke miskoop!

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-19 07:44

Lestrange01 schreef:
Lestrange01 schreef:

Ik had vroeger sclera’s, zwart en wit, gingen over bijna mijn hele oogbol heen... en zag echt niks..
Enne stoer dat je een glimp geeft... _/-\o_

Killed

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-19 08:31

Waar moet ik beginnen met m'n miskopen :') het zijn er wel wat _O-