musiqolog schreef:Ja, maar je hoeft toch niet te zeggen dat een mede-Bokker uit het raam moet worden gegooid. Oproepen tot moord dan wel zware mishandeling is trouwens strafbaar. En al die "o-wat-ben-jij-stom"-smileys werken ook niet sfeerverhogend.
Dat zegt ze toch ook niet? Of heb ik eroverheen gelezen. Ik lees namelijk dat Pentatonix (de band) het raam uit mag. Vermoed ook dat dat meer een beeldende uitspraak is.
Kan Pentatonix ook niet verdragen, tjah, het klinkt allemaal wel heel mooi, te mooi naar mijn smaak. Te glad, te getuned, en er zit iets in de sfeer bij die band waardoor ik spontaan allergisch wordt.
En ik snap de frustratie wel over het lukraak overnemen van nummers en ermee aan de haal gaan, zeker als zoals Foaly al aangeeft de plank zo misgeslagen wordt. Desalniettemin denk ik dan ook weer, ahja, als er mensen van kunnen genieten, dan is dat ook wel fijn. Maar liever niet in de buurt van mijn oortjes. 
Edit: ik had weer eens twee bokkers door de war gehaald.
Laatst bijgewerkt door Serenity350 op 11-12-19 11:40, in het totaal 2 keer bewerkt