StonedRomy schreef:Genoeg nare ervaringen gehad...
Bus was vrij vol en ik voelde me niet goed. Al aantal keren gevraagd aan mensen of ik op hun plek mocht zitten. Ik was nog jong, dus kon wel blijven staan vonden ze. Komen we eindelijk bij mijn halte aan, staat er een oudere vrouw op, stapt tegen mij aan en gaat weer zitten. Chauffeur stopt, vraagt of ik er niet uit moet. ‘ nee, ik denk dat ik beter even langs de eerste hulp kan gaan.’ En nog staat niemand op. Had inderdaad mijn borstbeen wederom gebroken.
Meerdere keren geslagen omdat ik niet op stond in de bus. Had vriendelijk uitgelegd waarom ik niet op kon staan.
Gehandicapte parking is ook een uitdaging. Oudere mensen die dan maar gewoon op de tweede gehandicapte parking gaan staan ‘ want als zij wel daar mag staan, mogen wij het ook!’
Keer in elkaar geslagen op de gehandicapte parking omdat ik daar geparkeerd stond ( met kaart ). Lachwekkendste was nog dat mevrouw zelf geen kaart had.
Op de eerste hulp. Ik had een gebroken borstbeen en moest voor een echo van mijn hart om te kijken of er geen letsel was. Een oudere vrouw ging helemaal door het lint omdat ik meteen door mocht lopen en zij al een uur aan het wachten was.
Naam werd omgeroepen van een oudere man. Deze bleek zuurstof nodig te hebben van het ziekenhuis en dat ging iemand even halen. Daarna werd mijn naam geroepen, zodat ik even mijn spuiten kon laten zetten. Dit duurt zo’n 5 minuten, de tijd die ook nodig was om zuurstof te halen. De mevrouw die bij meneer hoorde, kwam de behandelruimte in gestormd en loopt zo tegen de verpleegster aan die een spuit in mijn arm had. Haar man werd eerder geroepen, dus moest ik er maar weer uit. Vervolgens wilde ze mij uit de stoel trekken.
Ik denk dat dit toch wel een paar van de hoogtepunten waren.
Die was dus behoorlijk van het padje, gevaarlijk hoor!
Voor zulken zou je beveiligers in de buurt moeten hebben, het idee dat iemand zelfs in de behandelruimte tegen een prikkende verpleegkundige aanknalt!