Wat zat er in jouw kerstpakket dit jaar?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Wildgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 23:00

Hier gaat mijn kerstpakket 9 vd 10 keer ongeopend naar iemand die het goed kan gebruiken.
Ik heb het goed en doe graag iets voor een ander, helemaal met kerst.
Ik weet dus ook niet wat er in die van voorgaande jaren zat.
Dit jaar hoorde ik geruchten over een bon, afhankelijk van de soort bon hou ik hem zelf of geef ik hem weg.
Ik krijg overigens altijd een hoop flessen wijn van relaties rondom kerst, 13 vorig jaar, die gaan wél mee naar huis :D

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 23:22

heidy_wilco schreef:
Vandaag mijn code gekregen om een kerstpakket uit te zoeken. Je kon voor een fonq non, verrassingspakket, maar ook een themapakket gaan. Ik ben voor een slowcooker gegaan. Krijg hem volgende week binnen :) en ook nog een speciale NS ganzenbord :D

Serieus? Dan ga ik toch eens beter zoeken bij fonq. Ik heb geen slowcooker kunnen vinden voor het bedrag dat mijn man kreeg.

x_Jeanine_x

Re: Wat zat er in jouw kerstpakket dit jaar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 23:40

Ik kan vanaf dinsdag mijn kerstpakket op het werk ophalen, werk er sinds april dus ben heel benieuwd!
Vrijdagavond kan ik mijn kerstpakket ophalen bij het uitzendbureau in combinatie met een borrel.
(werk voor een bedrijf via uitzendbureau)

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-19 00:25

Afbeelding
Hier een heel zwaar pakket :+ Beetje de standaard kerstpakket dingen zoals toastjes, nootjes etc. 3 flessen drank, bier, cava en alcoholvrije bubbels. Zwarte bord is een tapas serveer schaal, in combi met de houder links in plastic.

Het houten doosje is een smartphone "gevangenis" _O- Ik werk bij een IT bedrijf haha

Overigens hoort hier een bioscoopdag bij, waarbij ze de bioscoop afhuren met verschillende films en gratis eten en drinken. Super leuk altijd!

Pinda_Dipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-19 00:44

Hier vandaag alvast een pakket van een naastgelegen bedrijf, super leuk weer! :j

Verschillende biertjes
Nootjes
Mooie, echt degelijke tas
tony chocolony repen
Koekjes
Smeerseltjes
Tuc
Popcorn
Caramel Fudge
En nog wat dingen, heerlijk om uit te pakken {:) <|-

heidy_wilco

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-19 00:54

Anoeska27 schreef:
heidy_wilco schreef:
Vandaag mijn code gekregen om een kerstpakket uit te zoeken. Je kon voor een fonq non, verrassingspakket, maar ook een themapakket gaan. Ik ben voor een slowcooker gegaan. Krijg hem volgende week binnen :) en ook nog een speciale NS ganzenbord :D

Serieus? Dan ga ik toch eens beter zoeken bij fonq. Ik heb geen slowcooker kunnen vinden voor het bedrag dat mijn man kreeg.

Oh sorry, was wat vergeten erbij te zetten: Ik ben voor een Slowcooker themapakket gegaan, waaronder een slowcooker inzit en nog een verrassing, dit was een optie buiten oa. een fonq-bon. Je kon diverse dingen themapakketen krijgen als een blender, gourmetten, etc.

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-19 01:00

heidy_wilco schreef:
Oh sorry, was wat vergeten erbij te zetten: Ik ben voor een Slowcooker themapakket gegaan, waaronder een slowcooker inzit en nog een verrassing, dit was een optie buiten oa. een fonq-bon. Je kon diverse dingen themapakketen krijgen als een blender, gourmetten, etc.

Ahh, dat heeft hij natuurlijk weer niet verteld... Ik vind Fonq zo'n onhandige site om wat uit te zoeken.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-19 01:01

Een karakoboom box. Doe er niks mee, dus die mag een nieuw huisje! :)

Friesfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-19 19:40

Afbeelding

Mijn kerstpakket! Absurd hoe veel het is, enorm blij mee! Lekkere en bruikbare dingen! Toppakket dus :D

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-19 19:41

Friesfanaat schreef:
[ [url=m/KiTGIi.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mijn kerstpakket! Absurd hoe veel het is, enorm blij mee! Lekkere en bruikbare dingen! Toppakket dus :D

Oh wow. Waar werk jij :9

meniekske

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-19 21:42

Van de week kreeg ik de kaart om iets bij de cadeau carrousel uit te kiezen. Het is een bon van 25 euro van de leenbakker geworden.

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-19 21:45

Anoeska27 schreef:
heidy_wilco schreef:

Ahh, dat heeft hij natuurlijk weer niet verteld... Ik vind Fonq zo'n onhandige site om wat uit te zoeken.

En mega duur.

Myka

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-19 21:49

Sjolvir schreef:
Oeps...lust aleen de popcorn {:)-:( en de tas kan ik neits mee heeft geen buikband, alles behalve popcorn dus weggegevne. :D toch iemand blij.

[ [url=m/V9360U.jpg]Afbeelding[/url] ]

Deze heb ik ook, gok dat de meerderheid in de voorraadkast ligt totdat het over de datum is :(:)

Calixae

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-19 10:20

Ik ben thuis gekomen met een boek en kerstbonbons. Was erg leuk gisteren! De kerstmarkt was op een dierenpark, daar had je dus ook gratis toegang op. Dus meteen even het hele park door gelopen. Echt super! :D

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-19 09:58

Afbeelding
Afbeelding
Op de valreep gehad

belle_boef

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-19 10:05

Ik kreeg een bol.com bon daar nieuwe sportkleding voor gekocht.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-19 10:17

Calixae schreef:
Ik ben thuis gekomen met een boek en kerstbonbons. Was erg leuk gisteren! De kerstmarkt was op een dierenpark, daar had je dus ook gratis toegang op. Dus meteen even het hele park door gelopen. Echt super! :D

Dat is leuk zeg!

Calixae

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-19 10:19

Anoniem schreef:
Calixae schreef:

Dat is leuk zeg!

Ja zeker! Heel leuk bedacht :)

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-19 10:19

Geen foto gemaakt, werd al meteen geplunderd :=
Een rugtas met sportwater en kleine bidon, en vooral veel standaard drink en eetgerei

Renske_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-19 10:22

Mijn vriend heeft van de boer waar hij melkt een campina kerstpakket gehad.
Wij krijgen een VVV-bon, en mijn vriend krijgt zijn kerstpakket van het werk morgen.
Dus eens zien morgen wat voor leuks hij allemaal krijgt. :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-19 10:25

Mijn vriend een ouderwets goed gevuld pakket met allerlei lekkers en ik een tinteling bon die ze qua bedrag beter hadden kunnen laten :+

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-19 10:45

Afbeelding

Dit was mijn kerstpakket van het werk.
De choco kerstman rechtsachter in via de personeelsvereniging gegaan.
Morgenavond pakket van het uitzendbureau

Wescha

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-19 10:47

Wij hebben een bon gehad van tintelingen. Daar een messenset en gourmetstel voor besteld. Ook nog een bon gehad, ook van tintelingen, maar daar konden wij alleen een bon voor uitzoeken. Dus een Hema bon gedaan en daar kleding voor gehaald voor de kinderen.

Ik mag mijn pakket vanmiddag ophalen. Geen idee wat ik kan verwachten

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-19 10:50

Ik kon gister een pakket ophalen en een drankje doen van het ene werk, maar ben niet geweest omdat het volgens collega's van mijn vriend die daar heen moeten helemaal vast stond ivm de boeren die staken. Ik had daar niet zoveel trek in, en afgelopen jaren was het niet veel bijzonders om daarvoor in zo'n lange file te staan.

Bij mijn andere werk kreeg ik een link, en code en kan daar iets op uitzoeken. Ik kreeg de link op geen ene mogelijkheid werkend. Dus heb mijn code's doorgestuurd naar collega en die gaat iets voor mij regelen verrassing dus.. maar ik heb vertrouwen in.

En mijn vriend krijgt altijd een bon van de poeisz terwaarde van 50,-

Britt_xxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-19 10:50

Sjolvir schreef:
Oeps...lust aleen de popcorn {:)-:( en de tas kan ik neits mee heeft geen buikband, alles behalve popcorn dus weggegevne. :D toch iemand blij.

[img*]m/V9360U.jpg[/img]

Hee die heb ik ook gehad! Zelfde werkgever misschien? :D