Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

.
jesss_amigo schreef:Wij gebruiken bij ons Senseo apparaat ook zeker niet de pads van Senseo zelf. Die vind ik echt niet lekker! Wij gebruiken de Mokka pads van Perla (AH). Die zijn heerlijk romig en zacht van smaak. (Wij zijn overigens niet van de sterke koffie) ieder zijn smaak hè

De pads halen we bij de Lidl (dark roast).
wat een bocht. __Sannne schreef:MariekeS_ schreef:
Precies dit!ook een aparte melkschuimer en kleine Nespresso.
Drink vooral de sterke smaken, zwart of als cappuccino.
Verder geen siropen of smaakjes.
Een lekker grote bak sterke zwarte filterkoffie drink ik op werk. Helaas hebben ze hier vaak ook alleen oploskoffie...dan drink ik water
Jaa de sterkere smaken vind ik ook het lekkerst. Alhoewel ik de Kazaar en India te kruidig vind. Gewoon zwart vind ik de Dharkan, Indonesia, Ristretto, Arpeggio en Nicaragua het lekkerst. Als latte of cappuccino vind ik de Ristretto, Indonesia of Vanilio het lekkerst.
Ik snap oprecht niet dat mensen senseo kunnen drinken.
Chiave schreef:chanicha schreef:Chiave wij hebben toentertijd de bonen bij een Barista gehaald, kan je ook proeven!
Wel duurder maar heerlijke koffie.
Goede tip, dank! Vind zelf de koffie wat machinaal smaken, als je begrijpt wat ik bedoel. Had je ook een Miele?

Nielojram schreef:Badeendje schreef:Een DE apparaat met DE snelfiltermaling en een filter dus. Gewoon een flinke bak zwarte koffie. Vind alle andere soorten echt niet te pruimen.
![]()
Deze:
[ [url=m/BUI2cP.jpg]Afbeelding[/url] ]
(My precious)
Icm met deze filters:
[ [url=m/mXTOeJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
En DE snelfiltermaling.
Dat is gewoon koffie.
De rest zijn warme milkshakes