Art_Ificious schreef:Duidelijk dat die van u niet in jachtgebied staan en je dus niet weet waar je het over hebt.
En waarom is dat duidelijk exact? Weer een aanname die nergens op gebaseerd is. Wat ik heb gedaan is je "wat als" en onderuit halen. Niets daarvan is gebeurd, en dus heb je geen enkele basis voor je beweringen. Mijn paarden hebben daar niets mee te maken.
Art_Ificious schreef:Geen inlevingsvermogen misschien?
Wat is inlevingsvermogen voor jou? Want ik heb een gevoel dat ik dat pas heb als ik blind meega in speculaties die enkel gebaseerd zijn op gebakken lucht. Maar als je dat van mij wilt denken, terwijl je mij totaal niet kent, ga je gang, mij is het om het even.
Art_Ificious schreef:Er is naar de richting van mijn weides geschoten. Hierbij had er dus net zo goed een paard gewond geraakt
Maar dat weet je dus niet. Jij denkt dat, maar je basis om dat te denken, is nogal smalletjes. En "wat als" er is niets gebeurd. Ik geloof niet dat je een op een vergiet gelijkend paard hebt, anders had het zonder enige twijfel op de voorpagina van Bokt gestaan.
Art_Ificious schreef:De plaats van de veren (die binnen de wei lagen én niet eens vlak naast de omheining) én de prop zegt genoeg
Nope, die zeggen niets, want een cartouche kan binnen een straal van 30 meter overal heen vliegen, en dus heb je ruwweg een cirkel van 94.24m waarin de jager kan hebben gestaan. Veren hebben ook meestal niet de neiging recht naar beneden te vallen..... dus nee, het zegt helaas heel weinig, en dit is vrij elementaire wiskunde.
Art_Ificious schreef:Maarja blijkbaar voor sommige maakt het helemaal niet uit want het zijn toch maar die van mij... Ik weet goed genoeg hoe vele nog over mij denken
En alweer een steek onder de gordel. Het is voor mijn argument totaal niet relevant hoe ik over je denk.