Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

en hij is 260cm hoog!
Ik weet alleen nog niet helemaal goed wat voor kleur decoratie ik mooi vind? Mijn man laat dat altijd bij mij want hij heeft geen zin om daar over na te denken en vindt het niet zo belangrijk haha.
friezenfan2 schreef:sabine1979 schreef:Gister opgezet.
Komt van de week nog een heel dorp onder![]()
[ [url=m/6IEusi.jpg]Afbeelding[/url] ]
Is de boom ook paars of puur alleen alles wat er op zit want WOW
Canon schreef:MissBambi schreef:Wij zijn onderweg naar Duiven!![]()
Wij gaan daar ook elk jaar even kijken, zo mooi!Nu al zin in! Enjoy!

Het is zeker wel mooi hoor maar iets meer van verwacht.
MissBambi schreef:Canon schreef:
Wij gaan daar ook elk jaar even kijken, zo mooi!Nu al zin in! Enjoy!
Ondanks dat de show weer erg mooi was viel het kerstdorp en de roltrap me tegen
Vorig jaar was de roltrap veeeeel uitbundiger versierd en ik had het idee dat er nog andere soorten huisjes waren, kon nu alleen eigen merk, luville en lemax vinden.

Haha. Wat balen dat ze niet aan de verwachtingen voldoen.. Lijkt me lastig ook, zo'n grote ruimte ook echt knus te kunnen maken.. Of je zou verwachten dat ze helemaal all-out konden gaan. In Apeldoorn is hij wel mooi! Kleiner, maar wel lekker vol versierd en hier en daar 'een hele kamer' aangekleed waar je dan doorheen kan lopen.. Dat was wel gaaf!
Misschien gaan wij ook nog naar Barneveld.. Dat is ook altijd wel een hele goeie, zijn een beetje onze top drie. Ben onwijs benieuwd!
Ik ga ze deze week even bellen om te kijken hoe het gaat met die van hoefijzers. We zijn mijn kamer opnieuw aan het behangen en het is er onwijs leeg en kaal nu, dus dat boompje doet veel voor mij!
Ik ga nog even kijken hoe ik er lampjes achter kan bevestigen in boogjes zonder meteen het behang te slopen.