Zoals al een paar jaar zijn de kleuren dus zilver en grijs. Vorig jaar zijn daar de ijsbeertjes bij gekomen

Oh en voor de oplettende kijker, hij staat scheef
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

) en dan doe ik in de rest van het huis ook maar wat rustigere decoratie. Hoewel ik misschien toch ook het kerstdorp weer boven tover half december, want da's ook zo gezellig
kiwiwitje schreef:[ [url=m/5332Zb.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/39uXmZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/vwVBlU.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/o7cLDm.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zoals al een paar jaar zijn de kleuren dus zilver en grijs. Vorig jaar zijn daar de ijsbeertjes bij gekomen
Oh en voor de oplettende kijker, hij staat scheef![]()

Lindor92 schreef:Bedankt!
Koper, parel, lichtroze en eucalyptus heb ik erin.
Ohja en een kitten!![]()
[ [url=m/2FlcdS.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/WAIfBh.jpg]Afbeelding[/url] ]

of als ze heel gaaf zijn (en erg fout), dan mogen ze ook. Verder nog wat zelf gemaakt spul er bij in paarden thema. 

_San87_ schreef:Coentjuh schreef:Goed gegokt, 2.30 geloof ik staat er op de doos! Qua hoogte kan ik een dikke 5 meter kwijtmaar das weer lastig met optuigen enzo.
Bwoooaaaah, ik zou een boom van 4,5 meter zetten
sabine1979 schreef:kiwiwitje schreef:[ [url=m/5332Zb.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/39uXmZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/vwVBlU.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/o7cLDm.jpg]Afbeelding[/url] ]
Oh en voor de oplettende kijker, hij staat scheef![]()
Die paarse ballen
) 
liekec schreef:He is dat hierboven 2.10? Die van ons is 180 en oogt al zo veel groter in verhouding tot de bank/stoelen.
Ik heb met een gedeelte wat weggesnoeid moest worden nog iets voor aan de deur gemaakt!
[ [url=m/gLd0ow.jpg]Afbeelding[/url] ]
ClaudiaHS schreef:_San87_ schreef:Bwoooaaaah, ik zou een boom van 4,5 meter zetten
Haha dat dus. Ik baalde echt dat ik maar 2.20 kwijt kon, ja in de eetkamer evt wel een 2.50m.
Vrienden van me hadden er 1 van 3.50m in de hal. Echt heel gaaf.
. (Het plafond is niet overal zo hoog trouwens). Haha maar ik snap jullie hoor. Het is wel gaaf om een super grote boom neer te zetten natuurlijk.

.