2012 vergaat de wereld :\

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 22:55

Ja want dan waren alle computers zooooooo van slag dat ze mensetende monsters werden.

Meneer Nos heeft geen voorspelling gedaan over het vergaan van de wererld of mensheid. Zijn laatste voorspelling ging over het vallen van de 2 broers. En dat was in 2001, dus hij kon die andere voorspelling nooit hebben gedaan.

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 23:03

lautjuh dat was 2001, toen pas begon de nieuwe eeuw Tong uitsteken

ik heb net heel die site over de maya's enzo doorgelezen, en het stomme is dat het zo geloof waardig overkomt...

ponyzotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 16:15

niet erg. manipulatie is een vak Jessy.

hun wereld vergaat dan misschien. (als je het per sé serieus wil nemen). en dan doen ze maar een massamoord. hoor je soms wel, alle leden van die of die sekte hebben zich levend verbrand ofzo. brrr eng.

ponyzotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 16:19

DeesDeBest schreef:
De aarde vergaat pas over zo'n 1000 biljoenduizend jaar, als de zon 'op' is.

correctie, dat is slechts een 5 miljard jaar meer van ons verwijderd... HELP!!! Haha!

echt lievvvv Lovers al die mensjes die erin geloven.

laat me iets zien dat op iets steunt, ja dán, maar van die losse uitspraken etc. no way Haha!

ponyzotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 16:21

Romkabouter schreef:
Mooi, dan kan moeder natuur tenminste met een schone lei beginnen Lachen

niet als onze homp in al zijn kleine atoompjes vernietigd wordt Tong uitsteken
waar zouden dan de gravitatiekrachten vandaan komen de homp terug samen te brengen?

maar idd, het zou wel eens nodig zijn die schone lei...

wat hier al gezegd werd en wat ik heel juist vindt: je gaat TOCH dood, anyway, anyhow, dus waarom niet zo? snelle dood, en bovendien heb je echt een prachtig zicht vlak voor je sterft! (tenzij je natuurlijk in je volledig nutteloze schuilkelder zit Haha! )

edit: mooie site over die piramides. ze zien soms de menselijke wil, het intellect over het hoofd, maar ook het gevoel. bepaalde getallen geven nu eenmaal een bepaald gevoel omdat ze steeds met iers geassocieerd worden. bovendien zijn getallen door de mens uitgevonden. ik wil wel een voorspelling lezen waarin dieren de hoofdrol spelen...

met die piramides zijn ze gewoon ontzettend slim aan het werk geweest, maar dat kunnen wij nu ook! wij kunnen die berekeningen ook maken. jammer dat de theorieën van vroeger opnieuw moesten uitgevonden worden. ondanks onze vergrootte hersencapaciteit, waren de egyptenaren ook intelligent!

goh, wat fijn allemaal Lachen de echte voorspellingen, de uitleg, ipv steeds maar die jehova's aan je deur. dit steunt op iets. mooi

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 20:07

Mijn eerste reactie: ALWEER? Verward

Ik geloof er helemaal niets van..................!!!!!!!!!!!!!!

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 13:56

ergens in 2015, eigenlijk.

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 17:14

ponyzotje"]
[quote="DeesDeBest schreef:

correctie, dat is slechts een 5 miljard jaar meer van ons verwijderd... HELP!!! Haha!

laat me iets zien dat op iets steunt, ja dán, maar van die losse uitspraken etc. no way Haha!
[/quote]
*rent schreeuwend de kamer door, whaaaa 5 miljard jaar maar?*

Haha!

Larish

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 18:24

Alweer? Ze hebben het al zovaak "voorspeld" en elke keer is het niet gebeurd Knipoog

Haha, nu denk ik aan de film ARMAGEDDON, Mooie film Verdrietig Lovers

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 18:25

Deep inpact, ook leuk
die ga ik denk ik 20 december 2012 kijken Knipoog

Larish

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 18:27

Yessy schreef:
Deep inpact, ook leuk
die ga ik denk ik 20 december 2012 kijken Knipoog

Ja, moet je doen *LOL*

Ninla_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 18:29

laten we het normaal houden! Knipoog onzin tog?? ik wil nog heeeeeel lang bij me paardjes zijn hoor en bij me vrienden enzoo Schijnheilig Bloos

Lennon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 18:46

Als ze elke keer als voorspeld was dat de wereld ging vergaan iemand 50 euro op m'n rekening had gestort was ik nu miljonair...
De wereld is al zoveel keer vergaan dat ik niet meer opkijk als het weer eens geroepen wordt...

Fiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 18:47

oei oei oei

*pakt haar koffer en neemt het eerste vliegtuig naar mars*

ONZIN *LOL*

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 18:58

sofiekexxx schreef:
ONZIN *LOL*
dat denk je maar. er zijn wetenschappelijke aanwijzingen. heeft oa. te maken met de verschuiving van de tectonische platen van de aarde en het omkeren van de magnetische polen. dit is een terugkerend verschijnsel, elke circa 5000 jaar.

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 19:04

men *de wetenschappers* kunnen dat zien aan de lava uit spleten in de oceaanbodem. iedere paar duizend jaar (ik dacht dat het om miljoenen jaren ging maar heb dus weer eens niet opgelet tijdens de les..) draaien de magnetische delen daarin om. ik had ooit een heel mooit plaatje daarvan, zal eens zien of die via google te vinden is.
maar afgelopen keren dat die 5000 jaar voorbij was, was dit niet zo'n ramp denk ik doordat er nog geen elektische apparatuur was.
Leuk dan dat de Mayakalender dus ook op iets meer dan 5000 jaar staat, zou het toeval zijn...

edit:
mijn verhaal is nogal onduidelijk, dit vond ik op een site:
Wij weten dat de magnetische polariteit ondersteboven zit in rotsgesteente op de bodem van de Atlantische oceaan. Over het midden van de bodem van de Atlantic loopt een gigantische scheur waaruit lava stroomt. Als deze lava stolt en gesteente wordt, dan slaat het de aardse polariteit van dat moment op. Deze opgeslagen gegevens vertellen ons dat we nu toe zijn aan een volgende draaiing. Maar de aarde heeft geen regelmatig ritme, dus niemand kan een voorspelling doen op basis van de opgeslagen gegevens. Er is echter overtuigend bewijs, dat we afstevenen op een tuimeling. Elke keer als het magnetische veld afstevent op een ommekeer, wordt het in een paar duizend jaar daaraan voorafgaand steeds zwakker, totdat het bijna is verdwenen. Dan keert het om en start het weer op met hernieuwde kracht.
http://www.ufowijzer.nl/tekstpagina's/The%20end%20of%20the%20world.html

marina

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 19:16

joepie we hebben nog 8 jaar Haha! nee ik geloof niet zo in dat soort onzin

Clinnn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 19:23

Misschien zijn sommigen de wereld aan het kapot maken met oorlogen en zo, maar binnen 2012 al vergaan

Ik dacht wel dat het waar was dat we wanneer we zo verder doen met het vervuilen van de wereld dat we binnen een twintigtal jaren erg in de problemen komen te zitten met een vervuilde aardbol.

Of hebik het helemaal verkeerd?

Stinkmodder

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 20:06

Dat zou in 2000 toch ook al Verward

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 21:02

2001 was dat, de voorspelling was aan het begin van de nieuwe eeuw, en die begon pas in 2001 Knipoog

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 22:11

Yessy schreef:
Leuk dan dat de Mayakalender dus ook op iets meer dan 5000 jaar staat, zou het toeval zijn...
nee. hoe oud is uberhaupt onze kennis van overgebleven beschavingen? 5000 jaar? Knipoog en de mens loopt toch al wat meer jaartjes rond hoor.

Margon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 22:18

Mensen zeggen weleens: 3 maal is scheepsrecht Nagelbijten / Gniffelen

Hanniebal

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 22:35

De wereld vergaat toch op het moment dat je het niet verwacht... En al zou je weten wanneer de wereld verging, wat veranderd het ?

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 00:30

Yessy"]
[quote="ponyzotje"][quote="DeesDeBest schreef:

[/quote]
*rent schreeuwend de kamer door, whaaaa 5 miljard jaar maar?*
Haha!
[/quote]

* rent mee, ik heb nog zooooooooooveel te doen *

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 13:03

de zon die op raakt, is bij lange na niet het enige gevaar. we leven bv. werkelijk op een schietschijf voor kometen.