Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ooit heeft een vriendin als verrassing door een kennis 2 ganzeneieren laten beschilderen met de collies die we toen hadden. Die eieren zijn uitgeblazen en schoongespoeld en dus super kwetsbaar. De honden zijn nageschilderd vanaf een foto en zo ontzettend mooi. Ook kreeg ik ooit een stel Lassie-boeken en heb ook Lassie-DVD's . De laatste jaren is mijn verzameling niet meer gegroeid. Ik heb geen idee hoeveel beeldjes ik heb staan. JosefienE schreef:Volkswagen T1's miniatuur en andere leuke hebbe dingetjes. Gelukkig weinig zelf gekocht, heb ontzettend veel gekregen. Iedereen die mij vaag kent weet dat ik er gek van ben, dus als ze iets tegen komen nemen ze het voor mij mee. Grote, blikke bussen heb ik wel zelf gekocht, omdat die unieker/ minder standaard zijn. Ondertussen heb ik een echte bus om op te knappen, dus gaat daar al mijn geld naartoe en staat de kleine verzameling stil (ook omdat er geen ruimte meer over is in mijn kamer).
Mijn trots![]()
[ [url=m/bNVNQK.jpg]Afbeelding[/url] ]
karuna schreef:Wat ik ooit als bizarste heb gehoord kwa sparen is een man die zijn navelpluis spaarde. Netjes per datum gesorteerd. Echt jaren van iedere dag. En het dan vreemd vinden dat je geen vriendin kunt vinden die je verzameling mooi vindt.
marleen_88 schreef:karuna schreef:Wat ik ooit als bizarste heb gehoord kwa sparen is een man die zijn navelpluis spaarde. Netjes per datum gesorteerd. Echt jaren van iedere dag. En het dan vreemd vinden dat je geen vriendin kunt vinden die je verzameling mooi vindt.
Dit kan toch niet serieus zijn. Ik vind het veel te ongeloofwaardig.
mysa schreef:Hier idem. Al heb ik inmiddels ook al echt vrij veel weggedaan. Met pijn in het hart, dat wel. Maar niet alleen van mijn grootouders, ook van mijn moeder en schoonmoeder. Gewoon veel te veel dus.
elnienjo schreef:Op reis neem ik altijd 'n koelkastmagneet bij. Die gaan op de koelvrieskast in de berging.
JosefienE schreef:Volkswagen T1's miniatuur en andere leuke hebbe dingetjes. Gelukkig weinig zelf gekocht, heb ontzettend veel gekregen. Iedereen die mij vaag kent weet dat ik er gek van ben, dus als ze iets tegen komen nemen ze het voor mij mee. Grote, blikke bussen heb ik wel zelf gekocht, omdat die unieker/ minder standaard zijn. Ondertussen heb ik een echte bus om op te knappen, dus gaat daar al mijn geld naartoe en staat de kleine verzameling stil (ook omdat er geen ruimte meer over is in mijn kamer).
Mijn trots![]()
[ [url=m/bNVNQK.jpg]Afbeelding[/url] ]