meggiemeg schreef:Heb nog nooit anders dan een volle tank bij onze garage gekregen, hoef daar niets eens om te vragen/onderhandelen.
Ik weet wel dat garages soms auto's ingeruild krijgen waar de honden geen brood van lusten, te smerig om aan te pakken en de tank tot de laatste drup leeg gereden, wellicht dat daar ook de mentaliteit vandaan komt om geen volle tank standaard te geven bij bijvoorbeeld een 2e hands auto. Hier is nog nooit een auto ingeruild geweest die niet eerst schoon was gemaakt. Garage is daar ook erg blij en waardeert dat enorm.
Nou, wij hebben de auto echt niet meer gewassen oid toen ie ingeruild werd, waarom wel? Uiteraard wel leeg en zonder troep, maar het was rotweer geweest, dus er zal heus wat zand op de matten gelegen hebben. En ik ga echt geen afgetankte auto inleveren. Kan die centen zelf goed gebruiken. Laatste auto was ook ingeruild om meteen door naar een handelaar te gaan, dus garage zal het ook wel niet veel uitgemaakt hebben.
Behalve dan toen ik m'n leaseauto in moest leveren, dat was namelijk een voorwaarde.