Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Pepperrr schreef:Bij mijn ouders vindt mijn kat het trouwens ge-wel-dig om mee naar de wc te gaan. We hebben een tijdje een pauwenveer ter decoratie in de wc gehad en dan ging ik hem met die veer laten spelen terwijl ik zat te kakken. En zodra ik doorspoel staat Sam helemaal in trans over de rand te kijken naar hoe die drol verdwijnt![]()
Katlief krijgt hier de deur zelf open en kruipt gerust bij me op schoot terwijl ik op de wc zit. Hier weinig om te lezen, dus neem gewoon mijn mobiel mee
Asvinia schreef:Pepperrr schreef:Bij mijn ouders vindt mijn kat het trouwens ge-wel-dig om mee naar de wc te gaan. We hebben een tijdje een pauwenveer ter decoratie in de wc gehad en dan ging ik hem met die veer laten spelen terwijl ik zat te kakken. En zodra ik doorspoel staat Sam helemaal in trans over de rand te kijken naar hoe die drol verdwijnt![]()
HerkenbaarKatlief krijgt hier de deur zelf open en kruipt gerust bij me op schoot terwijl ik op de wc zit. Hier weinig om te lezen, dus neem gewoon mijn mobiel mee
Giolli schreef:Ik kijk steevast naar die klote barst in de tegel voor me.
Maar even dit, ik snap nooit waarom mensen zo lang op de pot moeten zitten hoor. Of ik nu moet plassen of kakken ik ben echt met 2 minuten klaar.
Asvinia schreef:Pepperrr schreef:Bij mijn ouders vindt mijn kat het trouwens ge-wel-dig om mee naar de wc te gaan. We hebben een tijdje een pauwenveer ter decoratie in de wc gehad en dan ging ik hem met die veer laten spelen terwijl ik zat te kakken. En zodra ik doorspoel staat Sam helemaal in trans over de rand te kijken naar hoe die drol verdwijnt![]()
HerkenbaarKatlief krijgt hier de deur zelf open en kruipt gerust bij me op schoot terwijl ik op de wc zit. Hier weinig om te lezen, dus neem gewoon mijn mobiel mee
Schijnbaar vind iedereen het toch erg interessant om erover mee te praten hahaha.
Ailill schreef:Mando schreef:Je kunt ook gelijk doortrekkenIk heb roddelbladen in een mandje op de wc liggen en een puzzel scheur kalender.
Ik ben altijd zo klaar ik snap niet dat mannen zo lang boven hun eigen stank kunnen hangen.
doe ik dus nooit tenzij mn darmen aan t protesteren zijn en je anders een gasmasker nodig hebt als je opstaat