iPhone 11 besteld, lege doos ontvangen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Deoro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-19 16:07

alice0cullen schreef:
Zit is waarom ik echt dure pakketjes eerst open maak voor ik teken. Heb al eens met een telefoon gehad dat die bij de buren was afgeleverd, doos had ik telefoon was weg. Had het 7 jarige kind van de buren getekend voor ontvangst. Bleek later dat een van hun kinderen de telefoon had gejat. Heeft echt maanden gekost voor het was opgelost.

Oeh nee dat is wel heel vervelend! Alleen hoe kan een kind maanden een telefoon verstoppen of had hij hem dan niet gebruikt ofzo? Jeetje dag is wel balen.

Deoro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-19 16:08

poes schreef:
Ik kan iets in het frans wel voor je luisteren.
Al op fb geprobeerd bij proximus?

Echt heel naar dit zeg... Ook dat ze geen contact opnemen. Proximus is echt zo'n slecht bedrijf...

Had je reactie nog niet gezien. Facebook is een goeie inderdaad! Heb inmiddels een aantal vertalingen ontvangen, bedankt voor het aanbod!

alice0cullen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-19 03:02

Deoro schreef:
alice0cullen schreef:
Zit is waarom ik echt dure pakketjes eerst open maak voor ik teken. Heb al eens met een telefoon gehad dat die bij de buren was afgeleverd, doos had ik telefoon was weg. Had het 7 jarige kind van de buren getekend voor ontvangst. Bleek later dat een van hun kinderen de telefoon had gejat. Heeft echt maanden gekost voor het was opgelost.

Oeh nee dat is wel heel vervelend! Alleen hoe kan een kind maanden een telefoon verstoppen of had hij hem dan niet gebruikt ofzo? Jeetje dag is wel balen.

Telefoon was met een week terecht maar de hele afhandeling was nogal een gedoe omdat de buren totaal niet hebben meegewerkt en uiteindelijk de telefoon pas met dreigen van politie hebben terug gegeven. Post nl heeft alles ontkend tot het laatste moment, de bezorger in kwestie bezorgt niet meer in deze wijk maar is niet ontslagen. Gelukkig uiteindelijk gewoon een compleet nieuwe toegestuurd gekregen vanuit huawei zelf omdat er al wat schade zat aan telefoon.

Deoro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-19 08:12

alice0cullen schreef:
Deoro schreef:

Telefoon was met een week terecht maar de hele afhandeling was nogal een gedoe omdat de buren totaal niet hebben meegewerkt en uiteindelijk de telefoon pas met dreigen van politie hebben terug gegeven. Post nl heeft alles ontkend tot het laatste moment, de bezorger in kwestie bezorgt niet meer in deze wijk maar is niet ontslagen. Gelukkig uiteindelijk gewoon een compleet nieuwe toegestuurd gekregen vanuit huawei zelf omdat er al wat schade zat aan telefoon.

Oh wat netjes opgelost vanuit hun, jammer dat de buren niet meewerkten en het zo lang duurde!

Hier nog niks gehoord. Heb inmiddels op Facebook een bericht geplaatst op hun pagina in de hoop daar wel reactie te krijgen (want dat de telefoon er nog niet is is 1 ding, maar reageer op zijn minst en laat iets weten). Kreeg direct reactie met de vraag de gegevens pb te sturen, en wederom niks enkel zo'n standaard automatisch antwoord.

Anoniem

Re: iPhone 11 besteld, lege doos ontvangen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-19 08:31

Wat een slechte service... Toen ik 5 jaar terug een gsm bestelde bij Telenet kon ik kiezen voor ophalen in de winkel of voor €1 levering aan huis. Dit was met een speciale levering in een doorzichtige, verzegelde, plastieke box. Wij tekende aan de deur en de gsm werd ons getoond. Ik snap nu wel waarom...

Phonix

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-19 08:45

Dit hebben wij gehad met Bol.com. Kreeg een leeg doos in plaats van een video game.

Eerst wilden ze het niet geloven. Maar wanneer wij alles op internet hebben gezet kwamen ze terug en kreeg wij een nieuwe game.

beatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-19 08:55

Wat mij nog het meest verbaast dat zo'n ding niet verzekerd verzonden word.Kost een paar euro meer.

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-19 09:41

DeMolenhoek schreef:
Wat een slechte service... Toen ik 5 jaar terug een gsm bestelde bij Telenet kon ik kiezen voor ophalen in de winkel of voor €1 levering aan huis. Dit was met een speciale levering in een doorzichtige, verzegelde, plastieke box. Wij tekende aan de deur en de gsm werd ons getoond. Ik snap nu wel waarom...

Ik weet niet beter dan dat een telefoon zo geleverd wordt als wat jij hier beschrijft.

Wat een bagger service joh TS, ik hoop voor je dat er gauw een telefoon wordt geleverd.

scrabbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-19 09:54

Telefoon kan ook al gestolen zijn door een medewerker van het orderpick bedrijf. Daar wordt helaas genoeg gestolen. Andere medewerker pakt hem in een heeft niks door. Jammer dat het bedrijf niet waar vlotter reageert.

Henniie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-19 11:15

Ben benieuwd of je nog wat gaat horen, helaas hoor je steeds meer dat bezorger pakjes onderscheppen met helaas best wel wat waarde erin.

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-19 13:02

Deoro schreef:
AaronYve schreef:
Ik woon dan niet in Nederland maar laatst kwam de postbode met een pakketje en vroeg of er een telefoon inzat. Dit was het geval. Hij gaf gelijk aan dat er de laatste tijd veel telefoontjes uit pakketjes worden gestolen.

Ik hoop dat er snel een oplossing is gevonden voor je! Heel vervelend zoiets

Ik woon in België, jij toevallig ook?

Nee Duitsland

Lys_PPA

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-19 13:48

Hoop dat je snel een telefoon geleverd krijgt!

Ik heb vorig jaar ook online een telefoon besteld. Deze werd geleverd op een dag dat wij niet thuis waren. Ik kreeg een mail vanuit de bezorgdienst dat het pakket geleverd was op nummer 10B en de handtekening zag eruit als een groot kruis. Dus ik kreeg het al benauwd want er is helemaal geen nummer 10B in onze straat en vroeg me de hele dag af waar de telefoon geleverd was. Toen ik 's avonds thuis kwam lag de telefoon gewoon in de brievenbus. Het slotje van onze brievenbus is kapot dus de postbode heeft zelf getekend. Ik vind het best tricky om een klein mediamarkt pakketje in een brievenbus te gooien waar iedereen bij kan. Ja, ik weet dat iedereen ook bij mijn brievenbuspost kan als ze willen, maar dat is nooit van hoge waarde/vertrouwelijk.

tienus63

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-19 14:04

Telefoonbedrijven kunnen dit soort perikelen mi enigszins vermijden door toestellen alleen maar af te laten halen in een winkel of bij een afhaalpunt.
En dat klant verpakking ter plekke moet openen om te zien of telefoon inderdaad in een gesealde verpakking in de doos zit.

De afhaalpunten bij bouwmarkten zijn vast geopend tot een uur of 20 doordeweeks.

De plastic veiligheidsverpakking vind ik ook een goede.
En de bezorger/afhaalpunt moet dan maar wat meer tijd aan controle van legitimatie en handtekening besteden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-19 19:15

Als ik dit zo lees, en mij besef dat mijn XS bij de buren was afgeleverd, enkele maanden geleden, heb ik best mazzel gehad..
Overigens was de doos waar de telefoon in zat, geseald.
Heb nog nooit een ongesealde doos waar een iPhone in zat, ontvangen. ( Koop al vanaf het eerste model iPhones)

Deoro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-19 23:06

Ik heb een mailtje terug van de afzender. Ze kunnen mijn order niet terug vinden. Heb van de week de factuur ontvangen (met daarop het IMEI nummer, dus gelijk doorgegeven aan de politie) en heb daar een foto van gemaakt en doorgestuurd. Ben benieuwd of ik weer een week op antwoord moet wachten (en vooral wat voor antwoord haha)

Kmbrly

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-19 23:28

Ohjeee dat is echt een soep.

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-19 23:36

Je hebt het bij Proximus besteld, toch? Heb je geen orderbevestiging in je mailbox?

Deoro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-19 23:37

Destination schreef:
Je hebt het bij Proximus besteld, toch? Heb je geen orderbevestiging in je mailbox?

Jawel en een factuur. Die heb ik ze gestuurd nu. Had wel de nummers vermeld, maar die vonden ze niet.

SafierZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-19 09:59

Daarom bestel ik geen dure spullen meer per post. Eigenlijk zo min mogelijk. Bij mij gaat het vaak fout.
5 jaar geleden een laptop besteld voor onze zoon. Deze had een speciaal tekenprogramma en was niet in de winkel te koop. Een laptop van € 3500,-
Ik was de hele dag thuis en op het tijdstip dat het bezorgd zal worden zag ik ze ons huis voor bij rijden. Ik dacht toen nog , oh die draait verder op in de straat en komt dan terug. Geen bezorger.
Gebeld, werd er gezegd dat er niemand thuis was. De volgende dag is die bezorgd. Ik hoefde GEEN handtekening voor ontvangst te zetten.
Ik heb geluk gehad. Als hij op een ander adres bezorgd was, kon ik mij laptop wel vergeten.

TS ik hoop dat het snel en goed wordt opgelost.

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-19 11:43

Voor mij idd ook een reden om dit soort dure dingen altijd in de winkel te kopen of desnoods in de winkel te laten bezorgen...

Ik hoop voor je dat het snel opgelost wordt maar mijn ervaring is dat dit soort dingen helaas vaak nog wel een tijdje duren...

truus1970

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-19 11:58

Vodafone kwam mn telefoon gewoon thuis brengen. Moet je nog 1 cent pinnen, en dan is t klaar. Haha, was op moment suprême de accu van pinapparaat leeg. Zou hij volgende dag weer moeten komen. Brabant/Groningen, Had hij niet heel veel zin in. Ik zeg tegen hem, meen je nu dat het om 1 cent niet doorgaat. Gelukkig hebben wij een apparaat wat bijna alle accu's kan opladen. Dus ook zn pinautomaat. een kop koffie verder en ik kon 1 cent pinnen en mn telefoon krijgen.
Ik vondt dat rreuze omslachtig, maar nu snap ik het wel.
Laatst bijgewerkt door truus1970 op 27-10-19 11:59, in het totaal 1 keer bewerkt

beatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-19 11:59

Ik heb een doos met katten eten besteld, krijg al 3 dagen bericht dat hij word geleverd,maar nog niks gehad. Dus eens gebeld met zooplus, de doos is afgegeven aan DHL en daar zijn ze hem vervolgens kwijt geraakt. Op zich best knap , het is een grote doos. Het poedersuiker er aan is dat het medisch voer is en ik nu een dierenarts kan opzoeken om mij dat voer te leveren :(

proudmama

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-19 12:05

Hetzelfde nu al een paar keer gehad met zooplus, of kattendieetvoer niet leverbaar of vertraging in de levering. Laatst ook 1 week moeten wachten ipv 1-2 dagen.
Toen ze nog verstuurden met post.nl ging het beter.

beatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-19 12:09

proudmama schreef:
Hetzelfde nu al een paar keer gehad met zooplus, of kattendieetvoer niet leverbaar of vertraging in de levering. Laatst ook 1 week moeten wachten ipv 1-2 dagen.

Klopt,nooit geen problemen met post.nl gehad.

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-19 12:28

proudmama schreef:

Ze versturen nog steeds met postnl... Vorige week nog met postnl gehad. Maar soms ook met DHL.