XxLMMxX schreef:Heb het even zwaar.
Mijn hond heeft waarschijnlijk wat verkeerds gegeten zondag avond na een rondje met mijn vriend.
Is van de zomer ook gebeurt, hadden we 1000 euro aan onderzoeken voor een uitslag die we eigenlijk al wisten. Nu valt het mee, ik heb de dierenarts gebeld, gezegd dat ik dezelfde medicatie als vorige keer wil, en 15 euro afgetikt.
Maar gewoon het gevoel dat mijn hond ziek is maakt me van slag.
Zit in gedachten al te troostshoppen op internet...
Heel veel sterkte!!
cobiie schreef:Sterkte ts, een ziek huisdier is nooit leuk.

Met het herfstweer ben ik weer een oude hobby gaan oppakken (kleuren), ipv gelijk allerlei nieuwe spullen te gaan kopen heb ik mijn oude “stash” gepakt en ga ik dit bewust opmaken voordat ik nieuw mag kopen.
Eerlijk gezegd voelt het opmaken van fineliners/stiften en vol gekleurde boeken goed!
Waarschijnlijk hoef ik dit winterseizoen helemaal geen nieuwe spullen hiervoor te kopen als ik kijk wat er nog ligt. Ruimt iig lekker op en is weer leuk om te doen.
Tijdens mijn zwangerschap/de kraamweken heb ik erg veel Zwitsal spullen gekregen. Heb mij nu voorgenomen dat er geen nieuw shampoo/douchegel voor onszelf gaat komen totdat al die verpakkingen op zijn. Eerst onze huidige stash van douchegel/shampoo opmaken, dan al het Zwitsal spul opmaken en vervolgens weer nieuw kopen. Zal ook gaan schelen in ruimte in mijn kast.

Ik had mijn kleurspullen ook weer te voor schijn gehaald. Blijken mijn Stabilo stiften allemaal uitgedroogd. Helaas doen ze het écht niet meer..
Maar ik wíl geen nieuwe kopen.. maar ergens ook wel weer omdat ik wat te doen wil hebben...