zonnebloem18 schreef:Ik vind dat je hierin wel een beetje flexibel moet zijn. Zeker gezien de huidige woningmarkt.
Zelf moest ik als 11-jarige om het weekend van Assen naar Rotterdam met de trein en daar ben ik echt niet minder van geworden. Een half uurtje stelt echt niets voor.
Nou inderdaad, vergelijkbaar hier. En vanaf mijn 11e reisde ik voor het eerst zelfstandig zonder ouders.
Daarvoor alleen met mijn oudere broer. Eerste x de conducteur/ chauffeur ingelicht. En stoer dat ik mezelf vond
Later vond ik het vooral heerlijk om in de trein te zitten, boekje lezen, filmpje kijken, etc.Geen idee hoe oud de kids zijn en om welke plekken het gaat. Maar als het goed met bv. De bus/trein te bereizen is naar hun oude woonplek valt dat met ‘ 2 werelden ‘ ook wel mee als ze dalijk wat ouder zijn, dan hebben ze ook echt wel de mogelijkheid om los te komen. Juist als ze dat dalijk gewoon zelfstandig aan kunnen gaan.
Op de basisschool lijkt me dat er ook genoeg te regelen valt. Qua ophalen en brengen bij vriendjes etc.
Legt vooral een zwa(a)r(de)e last op de TS en haar vriend, maar kinderen hoeven daar echt niet onder te lijden.
TS, hoe staat het er nu mee?