Die nacht droomde ik dat ik ging slaan op “de kop van jut” .. Mijn vriend lag naast me en die kreeg dus enorme dreun op zn hoofd
Het was zo realistisch.. liep echt op de kermis dacht k
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
wakker worden en dan eigenlijk nog in een droom zitten...
Melewel94 schreef:Vanacht had ik me toch een rare droom...
Ik kon niet in slaap vallen, en maar draaien en draaien... Op dn duur toch in slaap gevallen. Droomde over mijn werk en een geheime deur waar ik niet mocht komen. Ik ging toch en er werd gedreigd mij naar beneden te duwen (het leek alsof ik zo boven een podium stond bij de lichtinstallatie, geen idee wat dat met het werk te maken had... ) er werd niet geduwd, maar toch werk ik wakker met zo dat typische val gevoel. Ik voelde me verlamd, kon niet roepen, kon alleen mn pink bewegen. Dit voelde zo echt, en daarna werd ik wel echt wakker.
Gewoon 2 dromen in 1, hoe gek was dat...wakker worden en dan eigenlijk nog in een droom zitten...
kwita schreef:Toen mijn vader overleden was droomde ik dat ik op een weg zat en bij een t splitsing kwam.
Aan de zijkant stond mijn vader en de al jaren overleden hond en hij zwaaide naar me in het voor bij gaan ook toen ik verder reed en in mijn achteruit spiegel keek.
net of er een berichtje kwam van boven dat hij goed was aangekomen en wilde laten weten dat die hond weer was zoals hij was voordat hij een hersenbloeding had.... echt het was zo levensecht en bijzonder. Het heeft me weken bezig gehouden!

ik heb afgelopen weekend gedroomd en daarbij ook gepraat.
en dan te bedenken wat een kolossen D&D zijn..