ik heb een vriezer met drie lades maar zodra we wat groter wonen, ga ik meteen een grote vriezer kopen! Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
ik heb een vriezer met drie lades maar zodra we wat groter wonen, ga ik meteen een grote vriezer kopen! BloemBloem schreef:Wat mij vooral opviel is dat ik heel weinig broodbeleg ( vleeswaren ) in
jullie koelkasten zie liggenVeel vegetariërs dan hier in het topic?

ikheetesmee schreef:Hanafubuki schreef:Dingen als sambal blijven ook ver na de Tht goedideaal!
Ik heb net de vriezer even opgeruimd:
[ [url=m/nMSDy1.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wij hebben volgend mij precies dezelfde Amerikaanse koelkast/vriezer combinatie.
Zal vanavond eens een foto maken!
Hanafubuki schreef:Wat broodbeleg betreft: wij eten geen brood. Alleen onze dochter krijgt brood met jam mee naar school. Dus dan hebben we ook geen beleg in huis![]()
Hebben wel altijd kaas

BloemBloem schreef:Hanafubuki schreef:Wat broodbeleg betreft: wij eten geen brood. Alleen onze dochter krijgt brood met jam mee naar school. Dus dan hebben we ook geen beleg in huis![]()
Hebben wel altijd kaas
Hier ook zelden brood, en als ik het neem is het
koolhydraatarm, maar wel dol op vleeswaren hoor.
Eet die altijd zo uit het vuistje
Man en dochter stellen het overigens zeer op prijs als er
vleeswaren van de favoriete slager in de koelkast liggen.
Boompje1985 schreef:Ik weet nou niet waarom ik dit nou zo interessant vind? Ergens denk ik 't zal mij aan m'n reet roesten wat een ander in zijn koelkast heeft staan, maar ik betrap mezelf erop dat ik toch iets te lang naar de foto's zit te staren.