Welke "unpopular opinions" heb jij?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 13:59

Ik vind dat niet iedereen kinderen zou moeten krijgen. Een ouderschapstest is wel het minste wat er ingevoerd zou moeten worden.
Daarnaast vind ik dat er in de media meer nadruk mag komen op het effect van voortplanten op het klimaat ipv dat we ons druk maken over elektrische auto's, vliegen en vegetarisch eten. Pak het bij de bron aan en stop met meer dan 2 kinderen maken.

NatasjavE

Ik vind musicals echt om te janken.

Zwarte paarden vind ik niet mooi. Of beter...het exterieur kan wel mooi zijn. Maar zwart? Zoooo zaaaaiiiii!

Bonte paarden, zeker de harige versies snap niet dat men het mooi vind.

Hutspot, blegh wat een vieze meuk vind ik dat.

Vrijwel de gehele top 10 van de top 2000 vindt ik vreselijk. En dan inderdaad dat vreselijke nummer van Queen. Yuk, yuk, yuk.

topsylover

Mensen met depressie en anxiety (nederlandse woord?) moeten zich gewoon niet zo aanstellen.

Dit zeg ik als ex-depressieveling en persoon gediagnosticeerd met een angststoornis btw.

Verder haat ik:
- Kinderen en het ellendige geluid wat ze uitpersen
- Koffie is vies en blijft vies hoeveel melk je er ook in pleurt
- Kinderen en dieren met de harde hand opvoeden is niks mis mee
- Vroeger waren er een hoop dingen beter

Wiwabalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 14:00

Memories schreef:
karuna schreef:
mensen gaan niet voor hun lol afgekeurd worden. Dat krijg je niet zomaar.

Het zal je verbazen :+ het gebeurd hoor, ik ken ze. Incl opscheppen over hoe goed ze het toch voor mekaar gekregen hebben. Zal een kleine minderheid zijn hoor daar niet van. Heb iig ook een schijthekel aan dat volk maar dat is geen unpopular opinion vermoed ik :+

Ik blijf maar nieuwe bedenken:
- overgrote deel van de Hollandse keuken is VRESELIJK. Smakeloos, saai en karakterloos. Stamppotten, AVG etc echt bweghhh ;(

Of mensen die even werken, dan weer een WW krijgen (en dit zelf zo "regelen" omdat ze de mazen in de wet kennen).. |o

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 14:01

Here we go :D

- Ik lust geen koffie maar vind het heerlijk ruiken.

- Koppels die "samen" zwanger zijn en de hele wereld dit op alle mogelijkheden moeten laten weten.

- Ik heb heel erg weinig met kinderen en wil ze zelf ook niet.

- Vlogger/influencer vind ik een belachelijk "beroep".

- Stiekem vind is Geordie Shore echt een guilty pleasure maar andere programma's als Jersey Shore, EOTB en Temptation Island vind ik vreselijk :+

- Ik speel liever bordspelletjes dan dat ik TV kijk.

- De prestatiedruk vanuit de maatschappij ligt tegenwoordig veel te hoog.

- Ik word doodmoe van de hele labeltjescultuur. Iedereen wil maar zijn eigen labeltje en hokje, terwijl men vaak wel strijdt om als individu gezien te worden maar aan de andere kant snel de neiging heeft om mensen op hun "label" te veroordelen. Als voorbeeld: transmensen die weggepest worden van een aantal "Prides".

- Nieuws bekijk ik de laatste jaren veel kritischer omdat bepaalde denkbeelden i.m.o. te veel door onze strot geduwd worden (denk aan de beeldvorming van het Midden Oosten).

En zo kan ik er nog wel een aantal opnoemen :')

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 14:03

Storm schreef:
Palmera schreef:
Ik vind dat een wereldwijde eenkindspolitiek ingevoerd moet worden.
En gewoon met gedwongen abortus erbij, wél gratis anticonceptie.

Ik geloof dat dit meer kosten met zich mee zou brengen dat je denkt. Ik bijvoorbeeld, zou zeer zeer ongelukkig en depressief worden als ik een abortus zou ondergaan. Ik denk niet dat ik ooit naar een kindje zou kunnen kijken zonder aan mijn kindje te denken die uit mijn buik gehaald is onder dwang.

En hiermee sla je de spijker op de kop van het grote probleem in deze wereld: jouw eigenbelang gaat voor het welzijn van een door oorlog geteisterde, met een op hol geslagen klimaat, honderden diersoorten op uitsterven, brandend en wel, maar jij mag niet ongelukkig zijn.

eline_di

Re: Welke "unpopular opinions" heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 14:05

Dat een boterham met leverpastei en hagelslag (op dezelfde boterham) lekker is.

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 14:06

Captain schreef:
Ik vind dat niet iedereen kinderen zou moeten krijgen. Een ouderschapstest is wel het minste wat er ingevoerd zou moeten worden.
Daarnaast vind ik dat er in de media meer nadruk mag komen op het effect van voortplanten op het klimaat ipv dat we ons druk maken over elektrische auto's, vliegen en vegetarisch eten. Pak het bij de bron aan en stop met meer dan 2 kinderen maken.

Hier kan ik me wel in vinden, al mag het van mij één kind worden i.p.v. twee.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 14:07

Voetbal wordt enorm overgewaardeerd. Om het nog maar niet over de belachelijk hoge salarissen te hebben.

Chihuahua's zijn geen echte honden.

Ik vind de Twilight saga heerlijke films om te kijken.

Pizza Hawaii is mijn lievelings.

Niet iedereen zou kinderen moeten kunnen krijgen. Hetzelfde geldt voor stemrecht.

Selka

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 14:07

Palmera schreef:
Storm schreef:
Ik geloof dat dit meer kosten met zich mee zou brengen dat je denkt. Ik bijvoorbeeld, zou zeer zeer ongelukkig en depressief worden als ik een abortus zou ondergaan. Ik denk niet dat ik ooit naar een kindje zou kunnen kijken zonder aan mijn kindje te denken die uit mijn buik gehaald is onder dwang.

En hiermee sla je de spijker op de kop van het grote probleem in deze wereld: jouw eigenbelang gaat voor het welzijn van een door oorlog geteisterde, met een op hol geslagen klimaat, honderden diersoorten op uitsterven, brandend en wel, maar jij mag niet ongelukkig zijn.

_/-\o_

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-19 14:07

Ik haat de muziek van Ed Sheeran

elizabeth85

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 14:08

Ik koop nooit bij de Primark omdat zo'n stunter nooit eerlijk de kleding kan maken. Destijds met die ingestorte kleding fabriek wilden ze ook niet betalen aan de nabestaanden. Dat vind ik zo laf...Neem dan je verantwoordelijkheid en compenseer in ieder geval de nabestaanden.

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 14:08

Onderwerp kinderen herinnert me eraan dat ik de term “papa-dag” verschrikkelijk vind. Élke dag is een papa-dag want je bent altijd vader. Wil je dan een schouderklopje dat je op zaterdag je eigen kinderen naar de dierentuin meeneemt?

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 14:09

Ik vind sushi goor en echt een meelooptrend, sommige zeggen letterlijk ik vind sushi zo lekker!!1!1 maar wel dan maar 2 soorten eten :+

Ik lust weinig groente, vind ik zelf wel echt balen aangezien ik gezonder wil eten.

Ik haat kinderen..

Ik haat katten..

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 14:12

elizabeth85 schreef:
Ik koop nooit bij de Primark omdat zo'n stunter nooit eerlijk de kleding kan maken. Destijds met die ingestorte kleding fabriek wilden ze ook niet betalen aan de nabestaanden. Dat vind ik zo laf...Neem dan je verantwoordelijkheid en compenseer in ieder geval de nabestaanden.

Het dingetje is dus dat een duurder merk geen eerlijkheid garandeert..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 14:14

eline_di schreef:

JA heerlijk!

Verder zie ik dat verschillende van mijn impopulaire meningen helemaal niet zo zeldzaam zijn. :D
Het probleem van anderen begint meestal bij dat ik die mening ook verkondig. }:)
En mijn impopulaire mening over zulke mensen is dat het zelf meestal slappelingetjes zijn die alleen en masse voor hun dertien in het dozijn mening uit durven komen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 14:16

Ik heb een paasei aan Viva La Vida van Coldplay. Dat nummer kan een goede dag zo verzieken :j

Ik heb een enorme hekel aan Amsterdam :+

Storm

Palmera schreef:

Zo bedoel ik het niet eens.
Weet je wat een afschuwelijke wereld we zouden krijgen als er honderdduizenden mensen als depressieve zombies rondlopen? Wat zou dat voor de gezondheidszorg betekenen? Voor de eerdere kinderen en partners van deze vrouwen? Voor de banen van deze mensen? Nee, hier sla je echt de plank heel erg mis.
Laatst bijgewerkt door Storm op 29-08-19 14:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Avalanche

purny schreef:
Ik vind alles waar het woord bonus voor staat irritant en niet klinken. Dus bonuskind, bonusvader enz

:j

Selina schreef:
Onderwerp kinderen herinnert me eraan dat ik de term “papa-dag” verschrikkelijk vind. Élke dag is een papa-dag want je bent altijd vader. Wil je dan een schouderklopje dat je op zaterdag je eigen kinderen naar de dierentuin meeneemt?

Ja dit. Echt, waarom krijgen vaders koekjes omdat ze vader dingen doen?

Balenciaga schreef:
Ik haat de muziek van Ed Sheeran

Ik haat Ed Sheeran helemaal. Hij is lelijk, hij is dom en onsympathiek. Imo dan he.
Storm schreef:
Palmera schreef:
Ik vind dat een wereldwijde eenkindspolitiek ingevoerd moet worden.
En gewoon met gedwongen abortus erbij, wél gratis anticonceptie.

Anticonceptie heeft als doel je niet zwanger te laten worden he....... dat is zeg maar min of meer het hele punt. Heb je geen abortus nodig en zo.

Overigens ben ik hier geen voorstander van, in China is het een groot drama geworden, omdat meisjes als veel minder waardevol werden gezien als jongens zijn er heel veel abortussen met name op meisjes gepleegd, of zijn ze vermoord na de geboorte (infanticide).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 14:17

Zomaar een greep: Friese paarden, een fries accent, musicals, de huidige dressuursport en Amerika stom...

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 14:19

Sinds ik op de taxicentrale heb gewerkt heb ik een pesthekel aan bezopen beterwetende heteaardappel studenten _-:(
Wat een akelig volk zeg :r

Verder eet ik graag een broodje kaas met aarbeienjam of broodje pindakaas met mayo *\%/*

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 14:20

Storm schreef:
Palmera schreef:

Weet je wat een afschuwelijke wereld we zouden krijgen als er honderdduizenden mensen als depressieve zombies rondlopen? Wat zou dat voor de gezondheidszorg betekenen? Voor de eerdere kinderen en partners van deze vrouwen? Voor de banen van deze mensen? Nee, hier sla je echt de plank heel erg mis.

Lekker doorjonken, en dan zijn de achterkleinkinderen wel depressief omdat de wereld niet te harden is, ze honger lijden, in oorlog leven en drinkwater een luxe is.

Dan maar liever nu een handjevol depressieven.

En edit: en dus minder last voor die zo onder de mensheid lijdende planeet. Dat gaat imo echt voor op een depressie van een individu.
Laatst bijgewerkt door Palmera op 29-08-19 14:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 14:20

Storm schreef:
Palmera schreef:

Maar daarmee ga je ervanuit dat iedereen er zo over denkt en op reageert als jij.

Ik vind voor mezelf 1 kind helemaal prima. Ik denk niet dat het een goed idee is om het verplicht te maken, maar voor veel mensen werkt het echt prima om maar 1 kind te hebben :) met name vrouwen hebben daarmee ook veel meer vrijheid, want voor 1 kind kan veel makkelijker iets worden aangepast dan voor 3 of 4. En dat maakt al met al vrolijker mensen denk ik zo.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 14:21

eline_di schreef:

Whut? :')

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 14:23

Jolien87 schreef:
Voetbal wordt enorm overgewaardeerd. Om het nog maar niet over de belachelijk hoge salarissen te hebben.

Chihuahua's zijn geen echte honden.

Ik vind de Twilight saga heerlijke films om te kijken.

Pizza Hawaii is mijn lievelings.

Niet iedereen zou kinderen moeten kunnen krijgen. Hetzelfde geldt voor stemrecht.

Let's be friends :+: afgezien van Twilight :r