Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Memories schreef:karuna schreef:mensen gaan niet voor hun lol afgekeurd worden. Dat krijg je niet zomaar.
Het zal je verbazenhet gebeurd hoor, ik ken ze. Incl opscheppen over hoe goed ze het toch voor mekaar gekregen hebben. Zal een kleine minderheid zijn hoor daar niet van. Heb iig ook een schijthekel aan dat volk maar dat is geen unpopular opinion vermoed ik
![]()
Ik blijf maar nieuwe bedenken:
- overgrote deel van de Hollandse keuken is VRESELIJK. Smakeloos, saai en karakterloos. Stamppotten, AVG etc echt bweghhh
Storm schreef:Palmera schreef:Ik vind dat een wereldwijde eenkindspolitiek ingevoerd moet worden.
En gewoon met gedwongen abortus erbij, wél gratis anticonceptie.
Ik geloof dat dit meer kosten met zich mee zou brengen dat je denkt. Ik bijvoorbeeld, zou zeer zeer ongelukkig en depressief worden als ik een abortus zou ondergaan. Ik denk niet dat ik ooit naar een kindje zou kunnen kijken zonder aan mijn kindje te denken die uit mijn buik gehaald is onder dwang.
Captain schreef:Ik vind dat niet iedereen kinderen zou moeten krijgen. Een ouderschapstest is wel het minste wat er ingevoerd zou moeten worden.
Daarnaast vind ik dat er in de media meer nadruk mag komen op het effect van voortplanten op het klimaat ipv dat we ons druk maken over elektrische auto's, vliegen en vegetarisch eten. Pak het bij de bron aan en stop met meer dan 2 kinderen maken.
Palmera schreef:Storm schreef:Ik geloof dat dit meer kosten met zich mee zou brengen dat je denkt. Ik bijvoorbeeld, zou zeer zeer ongelukkig en depressief worden als ik een abortus zou ondergaan. Ik denk niet dat ik ooit naar een kindje zou kunnen kijken zonder aan mijn kindje te denken die uit mijn buik gehaald is onder dwang.
En hiermee sla je de spijker op de kop van het grote probleem in deze wereld: jouw eigenbelang gaat voor het welzijn van een door oorlog geteisterde, met een op hol geslagen klimaat, honderden diersoorten op uitsterven, brandend en wel, maar jij mag niet ongelukkig zijn.
elizabeth85 schreef:Ik koop nooit bij de Primark omdat zo'n stunter nooit eerlijk de kleding kan maken. Destijds met die ingestorte kleding fabriek wilden ze ook niet betalen aan de nabestaanden. Dat vind ik zo laf...Neem dan je verantwoordelijkheid en compenseer in ieder geval de nabestaanden.
eline_di schreef:Dat een boterham met leverpastei en hagelslag (op dezelfde boterham) lekker is.
Palmera schreef:En hiermee sla je de spijker op de kop van het grote probleem in deze wereld: jouw eigenbelang gaat voor het welzijn van een door oorlog geteisterde, met een op hol geslagen klimaat, honderden diersoorten op uitsterven, brandend en wel, maar jij mag niet ongelukkig zijn.
purny schreef:Ik vind alles waar het woord bonus voor staat irritant en niet klinken. Dus bonuskind, bonusvader enz
Selina schreef:Onderwerp kinderen herinnert me eraan dat ik de term “papa-dag” verschrikkelijk vind. Élke dag is een papa-dag want je bent altijd vader. Wil je dan een schouderklopje dat je op zaterdag je eigen kinderen naar de dierentuin meeneemt?
Balenciaga schreef:Ik haat de muziek van Ed Sheeran
Storm schreef:Palmera schreef:Ik vind dat een wereldwijde eenkindspolitiek ingevoerd moet worden.
En gewoon met gedwongen abortus erbij, wél gratis anticonceptie.
Ik geloof dat dit meer kosten met zich mee zou brengen dat je denkt. Ik bijvoorbeeld, zou zeer zeer ongelukkig en depressief worden als ik een abortus zou ondergaan. Ik denk niet dat ik ooit naar een kindje zou kunnen kijken zonder aan mijn kindje te denken die uit mijn buik gehaald is onder dwang.
Storm schreef:Palmera schreef:En hiermee sla je de spijker op de kop van het grote probleem in deze wereld: jouw eigenbelang gaat voor het welzijn van een door oorlog geteisterde, met een op hol geslagen klimaat, honderden diersoorten op uitsterven, brandend en wel, maar jij mag niet ongelukkig zijn.
Zo bedoel ik het niet eens.
Weet je wat een afschuwelijke wereld we zouden krijgen als er honderdduizenden mensen als depressieve zombies rondlopen? Wat zou dat voor de gezondheidszorg betekenen? Voor de eerdere kinderen en partners van deze vrouwen? Voor de banen van deze mensen? Nee, hier sla je echt de plank heel erg mis.
Storm schreef:Palmera schreef:En hiermee sla je de spijker op de kop van het grote probleem in deze wereld: jouw eigenbelang gaat voor het welzijn van een door oorlog geteisterde, met een op hol geslagen klimaat, honderden diersoorten op uitsterven, brandend en wel, maar jij mag niet ongelukkig zijn.
Zo bedoel ik het niet eens.
Weet je wat een afschuwelijke wereld we zouden krijgen als er honderdduizenden mensen als depressieve zombies rondlopen? Wat zou dat voor de gezondheidszorg betekenen? Voor de eerdere kinderen en partners van deze vrouwen? Voor de banen van deze mensen? Nee, hier sla je echt de plank heel erg mis.
Jolien87 schreef:Voetbal wordt enorm overgewaardeerd. Om het nog maar niet over de belachelijk hoge salarissen te hebben.
Chihuahua's zijn geen echte honden.
Ik vind de Twilight saga heerlijke films om te kijken.
Pizza Hawaii is mijn lievelings.
Niet iedereen zou kinderen moeten kunnen krijgen. Hetzelfde geldt voor stemrecht.