Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Tink89 schreef:Bij mijn buren bel ik ook meteen de politie hoor. Ik ga écht niet met een huilende baby op de arm om 11 uur 's avonds naar buiten om vervolgens de deur in m'n gezicht dichtgegooid te krijgen. Simpel: na 22 uur is het in een woonwijk stil en anders bel ik de politie.
Moet ik wel bij zeggen dat het een huis is dat eigendom is van een uitzendbureau oid en waar elke 6-8 weken een groep nieuwe buitenlandse seizoenswerkers in zit. Er hangen ook geen gordijnen, maar oude vieze lakens voor het raam, ze blowen en roken continu voor het huis, zitten op de motorkappen van andermans auto's en regelmatig komen er grote partijen televisies e.d. door de achterdeur binnen en buiten.
zou ik ook doen. sureido schreef:Jongens lees eens even al mijn reacties, Sanne graag mijn aller eerste lezen zodat je de situatie helemaal snaptlastig ook he.
Ze hadden om 12 stipt de politie gebeld waarmee ze ook dreigde bij de huisbaas (die er niks om gaf). Terwijl ze best even hadden kunnen appen of langskomen al eerder. Andere buren hadden wel even geappt namelijk. En de politie is 1 keer langs gekomen en na die keer om 12 geen een keer meer dus blijkbaar viel het wél reuze mee. Begrijpend lezen!!
. Daar hoef ik niet begrijpend voor te lezen. _San87_ schreef:sureido schreef:Jongens lees eens even al mijn reacties, Sanne graag mijn aller eerste lezen zodat je de situatie helemaal snaptlastig ook he.
Ze hadden om 12 stipt de politie gebeld waarmee ze ook dreigde bij de huisbaas (die er niks om gaf). Terwijl ze best even hadden kunnen appen of langskomen al eerder. Andere buren hadden wel even geappt namelijk. En de politie is 1 keer langs gekomen en na die keer om 12 geen een keer meer dus blijkbaar viel het wél reuze mee. Begrijpend lezen!!
Wanneer andere buren appen over geluidsoverlast en de politie langs is gekomen en heeft gewaarschuwd, dan viel het dus niet reuze mee. Daar hoef ik niet begrijpend voor te lezen.
sureido schreef:_San87_ schreef:
Wanneer andere buren appen over geluidsoverlast en de politie langs is gekomen en heeft gewaarschuwd, dan viel het dus niet reuze mee. Daar hoef ik niet begrijpend voor te lezen.
De andere buren appte een aantal dagen van te voren dat ze zullen bellen als er overlast was en dit hebben ze niet gedaan, ik merk het ja
.
sureido schreef:Nee want in de rest van de tekst staat dat we twee weken ervoor al een brief hebben gestuurd naar iedereen, als je dan ontleed doe het ook goed
sureido schreef:Jongens lees eens even al mijn reacties, Sanne graag mijn aller eerste lezen zodat je de situatie helemaal snaptlastig ook he.
troi schreef:Ik klik als ik een chauffeur van een bedrijf echt achterlijk zie rijden. Dan google ik het bedrijf en bel ik. Meestal krijg je in no-time de directeur aan de lijn
luuntje schreef:Sommige dingen die hier geplaatst worden vind ik geen klikken.
Bellen vanwege gevaarlijk gedrag op de openbare weg of geluidsoverlast vind ik normaal.
Ik twijfel al tijden om iemand aan te geven bij UWV.
Ze zit in de ziektewet en zegt niks te kunnen.
Heeft wel meerdere schoonmaakhuizen, zwart.
Lau schreef:bigone schreef:Lau tot je zelf het slachtoffer word van een ernstig misdrijf en niemand zijn mond opentrekt , misschien ga je dan anders over zoiets denken en er is ook nog zoiets als misdaad anoniem.
Wie weet, maar zolang je geen snitch bent heb je hier bescherming en word je met rust gelaten.
karuna schreef:Feestjes mogen wel langer duren maar niet meer meer db dan geregeld in de wetgeving, dat is per gemeente anders, hier bv 50 db of meer buiten gemeten mag niet na 2200 en voor 0700. Andere gemeentes houden 1900 aan en zelden 2300. Soms is het 55 db max. Voor meer is een vergunning nodig meestal.