Qua buren: dat zou voor mij niet meer hoeven te wezen als gedag zeggen. Zou geen vriendschap willen beginnen ermee.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ook heb ik een schuinbovenbuurman gehad die kok was, en die rond haf vijf 's ochtends thuis kwam en dan z'n stereo aanzette voor de hele buurt. En een buurman die af en toe een pilletje te veel of te weinig binnen kreeg, doorsloeg, z'n vriendin met al d'r spullen de gang op smeet en die zelfde vriendin zat dan 's ochtends op haar knieën in de gang de troep op te ruimen. Die buurman brulde ook antisemitische leuzen op 4 mei enzo). En nog wel meer gekkies, zoals een narcist. Maar in dat complex was het verloop vrij groot, waardoor ze op den duur ook weer verhuisden.
De overburen, daar kom ik al meer dan 30 jaar, staat mijn paard ook. Ben daar kind aan huis.
Verder gewoon een hele gezellige buurt. 
Koper schreef:Vjestagirl schreef:
Staat dat spul er altijd? Want dan zou ik dus gewoon zorgen dat ik er een keertje eerder zit. BBQ aan, koelbox erbij etc. En als ze dan komen, zeggen hoe ontzettend leuk het toch is dat er zo'n algemene BBQplaats is gecreëerd op dit gemeentelijke stukje grond!
Inderdaad. Evenementen op openbaar terrein zijn openbaar toegankelijk. Je kunt dus gewoon aanschuiven bij die barbecue.
Misschien ook even de gemeente bellen om na te vragen of ze een vergunning hebben.

luuntje schreef:Chamion dat is fijn thuis komen van vakantie.
Ponykamp gedraaid al leiding
marleen_usar schreef:Mijn dochter werkt met hout en het schijnt dat er sleutels zijn die op meerder poorten passen, ik heb dat ook na gevraagd en dat schijnt dus te kunnen.
Coby schreef:Wij wonen hier nu een half jaar aan een zandpad van 2 km waarover verdeeld 4 huizen staan. Daardoor geen directe buren. Maar praten regelmatig wanneer we ze tegen komen op het pad. Maar ieder is hier wel op zichzelf.
Wel zo fijn!
Ik denk dat veel geruzie ook komt omdat mensen soms wel erg veel hutjemutje wonen. Dan heb je ook gewoon last van elkaar.

daantjuhhh schreef:Ik ben net verhuist.
Daardoor wel flink aan het verbouwen geweest.
Veel herrie veroorzaakt. Buren aan de ene kant heb ik nog niet gezien.
De andere kant is op vakantie dus die hebben geen last van mij. Nu heb ik net bij de buren een mandje met wat lekkers voor de deur gezet. Met een briefje waarin ik mij excuseer voor de overlast die ik veroorzaakt heb.