Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
karuna schreef:![]()
Naroepen en fluiten boeit mij ook niks. Maar na een duidelijke nee moet het klaar zijn.![]()
Heb ooit, lang geleden toen ik nog jong fris en fruitig (bijna 30 jaar geleden alweer poe) was een aanzoek gehad van een man. Zomaar voor mij vanuit het niks, wilde me ruilen bij mijn toen man voor flink aantal schapen en kamelen (ja serieushet kwam dus echt voor toen
) maar na mijn geen interesse was dat ook meteen over. Hij respecteerde mijn nee en heeft het erna nooit meer over gehad.
zo hoort het ook.
Mars schreef:karuna schreef:![]()
Naroepen en fluiten boeit mij ook niks. Maar na een duidelijke nee moet het klaar zijn.![]()
Heb ooit, lang geleden toen ik nog jong fris en fruitig (bijna 30 jaar geleden alweer poe) was een aanzoek gehad van een man. Zomaar voor mij vanuit het niks, wilde me ruilen bij mijn toen man voor flink aantal schapen en kamelen (ja serieushet kwam dus echt voor toen
) maar na mijn geen interesse was dat ook meteen over. Hij respecteerde mijn nee en heeft het erna nooit meer over gehad.
zo hoort het ook.
De verhalen worden wel steeds mooier.
Echte mannenmagneet ben jij!
karuna schreef:En de man met de kamelen, was broer van winkeleigenaar vers uit Turkey, Marokko? Voor visite. Broer heeft hem toen ook uitgelegd dat het in nl niet zo gebruikelijk was en excuus aangeboden,maar hee ik weet in ieder geval hoeveel kamelen en schapen ik toen waard was.
![]()
Verhalen worden steeds bonter ja
iets van 5 kamelen en een handje vol schapen of zo.
nu loop ik al een hele tijd rond natuurlijk en dan is een man of 4 en een vrouw niet zo heel veel. Gemiddeld een per tien jaar
.
En monroe. Nee in de verste verte niet, 1,60 m breed en grof gebouwd, heel kort haar en niet bepaald vrouwelijk in bewegingen. Echt een drukke kabouter dus