Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

JoT schreef:Goed gedaan TS! Ik lees in je tekst dat je oogkleppen behoorlijk zijn afgevallen. Hartstikke goed van je dat je zo voor jezelf bent opgekomen en dat je door het verhaal van die man heen hebt kunnen prikken. Fijn ook dat je verloofde mee is geweest, dan hoef je ook niks meer uit te leggen achteraf. Sterkte en vooral heel veel plezier op je bruiloft straks![]()
Zonnetje81 schreef:Jullie in de zin van bokt....? Zo ja een vreemde opmerking.
Als ik het goed begrijp denkt hij dat hij een prive vrijgezellenfeest krijgt en daarom niet mee gaat?
Ik zou klaar zijn met die gast en bye bye zeggen. Geen bruiloft met hem.
silverdapple schreef:Hoe graag wil jouw verloofde überhaupt bevriend zijn met een man die toespelingen deed op zijn toekomstige vrouw en haar vroeg dit voor hem geheim te houden?
Als jij erin mee was gegaan dan was hij zonder blikken of blozen met je vreemdgegaan. Misschien mag ik het niet zeggen, maar alleen dat al zou voor mij genoeg zijn iemand niet meer als vriend te beschouwen!
Dat jullie daarna geen contact meer hebben gehad, zegt wel wat over die vriend, vind ik.
bigone schreef:Mooi in zijn sop laten gaarkoken en dit is voor jouw vriend ook meteen een goede eyeopener wat betreft zijn “ vriend” .