Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
LaPluche schreef:Hier zitten mensen van 2 huizen bijna alleen voor de deur.... Ga in de tuin zitten, maar daar zal vast niet zoveel te loeren zijn.
xxCYNNxx schreef:Ik lees het al; ik zou helemaal gek worden in een echte volkswijk. Mijn afkeer van Nederlandstalige muziek is daar te groot voor.
Al lees ik hier ook verhalen, waarbij ik denk; maar dat is toch geen volkswijk meer, maar een achterstandswijk?
De verhalen van de echte gezellige, wij zorgen voor elkaar volkswijken klinken best gezellig overigens...afgezien van de gemiddelde muzieksmaak dan.

xxCYNNxx schreef:Ik lees het al; ik zou helemaal gek worden in een echte volkswijk. Mijn afkeer van Nederlandstalige muziek is daar te groot voor.
Al lees ik hier ook verhalen, waarbij ik denk; maar dat is toch geen volkswijk meer, maar een achterstandswijk?

Cayenne schreef:Hahaha, die recensies zijn ook heerlijk
Ik had er altijd het idee bij dat er busladingen oudjes zitten om te onthaasten?
LindyH schreef:Ik wist overigens niet wat Preston Palace was, dus ik heb even gegoogeld. Toen kwam ik dit tegen: https://www.dudesendonts.nl/8x-de-meest ... -recensies
Nu heb ik wel een beeld.
. In ieder geval, ze ging me dood maken. Volgende dag woningcorporatie gebeld en ik mocht van het huis afzien en kreeg mijn wachttijd terug. Grapje heeft me wel en maand huur gekost
. Heb ook niet meer gereageerd op huizen in volksbuurten
lor1_1984 schreef:![]()
Ik woon niet bij Preston maar ken de wijk daar aan de overkant wel ja.
Die is geloof ik nog een tikkeltje erger dan waar ik woon (vlak bij de braderie).
En natuurlijk de spookverhalen mee gekregen.