(daarstraks voor het eerst hoestfles genomen en nu voel ik mij heel raar in het hoofd, volgens mij is dat daar een reactie op ofzo, zo maar eens de bijwerkingen lezen
maar het is een gevoel dat ik eerder nog niet had). Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
maar het is een gevoel dat ik eerder nog niet had).

Was bezoek en ze waren er maar heel eventjes.. stonden klaar om te vetrekken. Deden er wat lacherig over dus zal wel niet bij 1 keer blijven, ookal heb ik aangegeven dat het privé-plaatsen zijn (dat wisten ze) en dat het niet handig is als ik bv mijn garage uit moet dat daar een auto staat. We zullen het zien..
daar zou ik toch vrij gauw korte metten mee maken.

Alleen heb ik er de tijd/energie niet voor om er over na te denken. Energie-gebrek is wel een dingetje maar dat heeft niks te maken met dat ik nu ergens anders woon
nouklime schreef:Whahahaha als er nog over is van de avond ervoor dan is chips ook prima ontbijt

Of neen, het gaat eigenlijk niet goed, maar dat heeft niks (meer) met het alleen wonen te maken
Laten we zeggen dat het energie-probleem er niet beter op geworden is. Maar ik zit hier goed in mijn eigen stekje, lekker rustig.
Wel 's ochtends mn moeder goedemorgen geappt. We staan rond dezelfde tijd op, dus hadden 's morgens altijd contact. Nu bij een collega en tegen de tijd dat ik terug naar huis ga is het tijd om te gaan slapen, dus gewoon op mn eigen plekje onder de wol. (Heb maar één kussen
)