De een is te klein, en de ander is weer te groot!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Santigo_ schreef:Ik heb nu een bikini besteld bij Josea, een Duits bedrijf. Topjes in verschillende ‘modellen’, wat betekend dat de bandjes vooral verschillen. Maar, het grote voordeel, het zijn echt surf en actieve bikini’s, die passen als een sportbh top. Zitten als een huis! En broekjes kun je ook weer kiezen uit verschillende modellen. Echt beter dan welke bikini ik ooit gehad heb. Niet goedkoop, maar ik houd van hun ideologie en ze gaan serieus lang mee.
Ik heb deze (foto is van hun zelf)
[ [url=m/TZgycl.jpg]Afbeelding[/url] ]

Sannens schreef:Ik heb gister heel internet afgestruind naar meer dat soort tops, maar een grote cup en smalle taille is echt drama. Op dit soort momenten dan vervloek ik mijn lichaamsvorm echt. Ik wil ook meer sportieve surftops, maar er is gewoon nul steun.
), dus ik heb geen ervaring met jouw probleem, maar je komt wel eens wat tegen. Misschien heb je hier iets aan: https://www.deakinandblue.com/ Kaka schreef:Sannens schreef:Ik heb gister heel internet afgestruind naar meer dat soort tops, maar een grote cup en smalle taille is echt drama. Op dit soort momenten dan vervloek ik mijn lichaamsvorm echt. Ik wil ook meer sportieve surftops, maar er is gewoon nul steun.
Ik heb zelf juist een kleine cup (waarbij de makers er dan vanuit gaan dat je ook wel klein zult zijn, want lang en smal komt bijna in niemands woordenboek voor, so I hear you what betreft klagen over lichaamsvorm), dus ik heb geen ervaring met jouw probleem, maar je komt wel eens wat tegen. Misschien heb je hier iets aan: https://www.deakinandblue.com/

:
Kaka schreef:Santigo_ schreef:Ik heb nu een bikini besteld bij Josea, een Duits bedrijf. Topjes in verschillende ‘modellen’, wat betekend dat de bandjes vooral verschillen. Maar, het grote voordeel, het zijn echt surf en actieve bikini’s, die passen als een sportbh top. Zitten als een huis! En broekjes kun je ook weer kiezen uit verschillende modellen. Echt beter dan welke bikini ik ooit gehad heb. Niet goedkoop, maar ik houd van hun ideologie en ze gaan serieus lang mee.
Ik heb deze (foto is van hun zelf)
[ [url=m/TZgycl.jpg]Afbeelding[/url] ]
Josea is qua kwaliteit en ideologie een fijn merk, maar hogelijk ongeschikt voor lange vrouwen (zoals ik), zoals wel meer surfmerken. Bij mij mocht alles weer retour omdat de schouderbandjes te kort waren en de tops naar boven floepten bij elke flinke armbeweging. Niet handig als je ermee wilt surfen en zwemmen.
Voor de (ik vermoed enkele) lange vrouw die meeleest, een bikini zoekt waarmee je veilig actief kunt zijn in het water en een ethisch productieproces belangrijk vindt: ik heb dit jaar onderstaande 2 aangeschaft en ben daar vooralsnog erg tevreden over. Bandjes zijn lang genoeg, stof is super stretch en blijft ook aansluiten als je van de hoge duikplank het water in of door een stevige branding duikt. Plus, ik vind ze prachtig.
https://www.stidstonswimwear.com/produc ... bikini-top
[ [url=m/cAvniZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
https://mymarini.com/collections/new-su ... ronze-sage
[ [url=m/k6ZfBj.jpg]Afbeelding[/url] ]
En ja, ik geef grof geld uit aan badkleding, ik zwem jaarrond veel en heb niet zoveel op met saaie Speedo badpakken. Het is mijn guilty pleasure![]()
Janinevv schreef:Hoihoi
Weet niet of hier vraag mag stellen,
Wie weet een goede site met kleine en mooie cup maten? Ik heb helaas niet zoveel en wil gewoon een bikini waar ik mij prettig in voel, push up ben ik beetje klaar mee wil wel iets waardoor mijn borsten nog wat lijken.
Ik ben zelf niet smal gebouwd, broek maatje m dus het liefst ook apart /los van elkaar kunnen bestellen.
Ik zat te denken aan triangel bikini's met vulling en zag de otto, iemand bekend met de merken daar en ervaringen?
xPabloBokt schreef:Janinevv schreef:Hoihoi
Weet niet of hier vraag mag stellen,
Wie weet een goede site met kleine en mooie cup maten? Ik heb helaas niet zoveel en wil gewoon een bikini waar ik mij prettig in voel, push up ben ik beetje klaar mee wil wel iets waardoor mijn borsten nog wat lijken.
Ik ben zelf niet smal gebouwd, broek maatje m dus het liefst ook apart /los van elkaar kunnen bestellen.
Ik zat te denken aan triangel bikini's met vulling en zag de otto, iemand bekend met de merken daar en ervaringen?
Annadiva biedt heel ruim bikini's aan, daar heb ik de mijne ook besteld. Ik raad aan om daar eens een keer te kijken. Broekjes en topjes zijn los te bestellen. Veel keus uit beugel/geen beugel en cupvorm.