Shaggy09 schreef:Want al die andere topics op bokt zijn wel 1st world problems?
Rare conclusie om uit mijn zin te trekken.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
maria1990 schreef:De oorzaak zit bij de genen zelf en tuurlijk kun jezelf last hebben van eetgeluiden maar dan moet jezelf in therapie gaan om met die geluiden te leren omgaan en de oorzaak of schuld niet buiten jezelf zoeken.
Tiggs schreef:maria1990 schreef:De oorzaak zit bij de genen zelf en tuurlijk kun jezelf last hebben van eetgeluiden maar dan moet jezelf in therapie gaan om met die geluiden te leren omgaan en de oorzaak of schuld niet buiten jezelf zoeken.
De genen? Een paar posts hiervoor zei je nog dat het een verzinsel is, maar nu komt het uit de genen?
Suzanne F. schreef:Ik denk dat je Maria iets minder serieus moet nemen. Ze is me in meerdere topics al opgevallen om haar neerbuigende houding en denigrerende manier van reageren op mensen. Niet echt een fijne forum discussie partner.

Keet schreef:Als moeder zijnde zou mijn oplossing zijn: Dag 1 mag ik kiezen, Dag 2 mag jij kiezen, Dag 3 mag zij kiezen. Met een maximaal volume. Staat de muziek iemand niet aan? Dan eet je maar op een andere plek in het huis (niet de slaapkamer)
Wellicht zoiets voorstellen aan je moeder?
Ibbel schreef:Als TS nou gewoon zélf eens een goeie (desnoods noise reducing) koptelefoon op zet? OK, kan ze de dag niet doorspreken , maar zo hoeft ze zich ook niet groen en geel te ergeren aan 538 (want daar zou ik ook hels van worden)
Misschien valt het kwartje bij haar zus (of haar moeder!) dan zonder dat je er ellelange discussies voor nodig hebt...
. Eef_Bam schreef:Ts: als jij je zo aan de radio/zusje stoort zou ik je moeder zeggen dat je voortaan apart eet. Misschien nietde gezeligste oplossing, maar dan heb je daar geen last van. Misschien ziet je moeder dan ook hoe erg het jou stoort, en wil ze misschien dan wel een oplossing bedenken die jou en je zusje tegemoet komen.
Enigszins manipulatief wel, maar wellicht effectief.
Suzanne F. schreef:Ik denk dat je Maria iets minder serieus moet nemen. Ze is me in meerdere topics al opgevallen om haar neerbuigende houding en denigrerende manier van reageren op mensen. Niet echt een fijne forum discussie partner.
verschrikkelijk. Vooral smekken. Maar bij ons is het ook omdat het anders zo stil is. Er is toch ook geen een restaurant waar geen muziek is?
genoeg
sureido schreef:Bij ons staat de radio ook aan, of de tv soms. Ik haat eetgeluiden ook echtverschrikkelijk. Vooral smekken. Maar bij ons is het ook omdat het anders zo stil is. Er is toch ook geen een restaurant waar geen muziek is?