Ik kom graag in Amsterdam, rondje OVER de grachten ik rijd er wel langs en dan om heen goed
Anoniem schreef:Wanneer kom je naar Amsterdam? Rondje over de grachten doen?
Nee zonder gekheid, dat af laten slaan ik geloof dat iedereen daar wel last van heeft gehad die net hun rijbewijs hebben en die lui die met de vinger naar je hebben gewezen TS. Zij die hebben gewoon geen verstand, laat staan besef en zullen eerder van die stoerdoenerij lui geweest zijn of van die lui die te laat van huis zijn weg gegaan en dus haast hebben maar daar gewoon dikke schijt aan hebben, dan hadden ze maar vervroegd moeten vertrekken of beginnen die lui maar met rijden midden in de nacht wanneer er bijna geen verkeer is hebben zij van niemand geen last.
Volgend jaar heb ik hem alweer 10 jaar, dat ik hem haalde was ik 39.4 zwanger van mijn eerste zoon
. Waarop examinator op de terugweg aan mij zij van ''en zouden we moeten stoppen bij het ziekenhuis of zou ie nog wel blijven zitten? Waarop ik hem zei van die blijft nog wel even fijn zitten, zit er nog te lekker. zoonlief uiteindelijk geboren bij 41.4
. 

Bokt had ook staking denk ik.