Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
BarbaravdW schreef:Evt vragen bij de garage hoe ze met jouw prive gegevens omgaan? Avg is een ding tegenwoordig....
Tallie1979 schreef:Het is heel simpel in de AVG. Men mag jou pas benaderen indien ze daar specifiek toestemming voor hebben gevraagd.
Deze knakker heeft de regels gebroken door zelf contact te zoeken zonder dat hij daar toestemming voor heeft gekregen van de TS.
Alleen daarom dient de eigenaar van het bedrijf het te weten. Hij moet maatregelen nemen. Dit kan hem nml 20 miljoen kosten.
nouklime schreef:@Sizzle iemand die het naast zijn werk doet, doet het toch zwart?
@Chanicha haha het leven is al duur genoeg snel dat nummer vragen en deze meneer appen![]()
TS als ik jou was zou ik gewoon even vragen aan de garage wat er vervangen moet worden en wat de verwachten kosten zijn en dan deze meneer contacten voor welke prijs hij het kan doen. Maar dat ben ik.
nouklime schreef:Ben ik de enige die zijn auto altijd zwart laat doen? Ik zou best blij zijn want vaak scheelt het aanzienlijk op de rekening!

gerpiegorp schreef:Ik vind het ergens wel grappig dat iedereen denkt dat monteurs/kluslui alles wit en netjes doen. Onze CV ketel is ook zwart gezet, terwijl die man ook gewoon in dienst was en via dat bedrijf die ketels kocht. Timmermannen net zo, die gebruiken ook hout van werk om elders zwart te werken, so what. Schilders, tegelzetters, etc. het wordt echt veel gedaan hoor. Verdient toch goed![]()
Kijk, dat hij je privé appt zou ik ook niet zo fijn vinden, maar dan geef je dat duidelijk aan. Gewoon zeggen ‘bedankt voor het aanbod, maar ik heb geen interesse. Ik laat de reparatie bij de garage doen, nog een fijne avond’. Of iets dergelijks. En dan gewoon niet meer reageren. Mocht je het wel willen aangeven bij de garage, dan zal hij daar waarschijnlijk niet om ontslagen worden hoor, hoogstens krijgt hij op zijn donder
BarbaLala schreef:Ben ik de enige die denkt; Waarom niet, scheelt me centen?!
nouklime schreef:Ik vind dat we allemaal nogal een beetje doorslaan hoor met het hele probleem over privé gegevens. tot voor kort was er gewoon nog een telefoon boek waar je telefoonnummer en adres in stond...
En als hij niet stopt met appen zeg je toch gewoon dat als hij niet stopt je naar zijn baas gaat? Schrikt vast af probleem opgelost. En lekker blokkeren. Leven en laten leven.
Alles moet zooooo strikt geheim blijven. Maar we plaatsen wel alles op internet. Giolli schreef:nouklime schreef:Ik vind dat we allemaal nogal een beetje doorslaan hoor met het hele probleem over privé gegevens. tot voor kort was er gewoon nog een telefoon boek waar je telefoonnummer en adres in stond...
En als hij niet stopt met appen zeg je toch gewoon dat als hij niet stopt je naar zijn baas gaat? Schrikt vast af probleem opgelost. En lekker blokkeren. Leven en laten leven.
Niet meer denkbaar hè.Alles moet zooooo strikt geheim blijven. Maar we plaatsen wel alles op internet.