Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
)
Alwiene schreef:Het wisselt afhankelijk van de precieze vraag zou ik inderdaad kunnen zeggen dat ik al heb, terwijl ik het gewoon niet gebruik. De opmerking 'dat gebruik ik niet' levert namelijk vaak een preek op waarom ik dat wél zou moeten doen. En daar zit ik niet op te wachten, mijn schoenen, mijn probleem hoe ik ze behandel
DeMolenhoek schreef:Alwiene schreef:Het wisselt afhankelijk van de precieze vraag zou ik inderdaad kunnen zeggen dat ik al heb, terwijl ik het gewoon niet gebruik. De opmerking 'dat gebruik ik niet' levert namelijk vaak een preek op waarom ik dat wél zou moeten doen. En daar zit ik niet op te wachten, mijn schoenen, mijn probleem hoe ik ze behandel
Oh, u heeft 3 lentegeuren mee van Woodwick, wilt u de 4de ook niet proberen?
Bij de Holland & Barett ook altijd bij de kassa of ik dat tijdschrift van ze er nog bij wil kopen. Mens als ik je tijdschrift wil kopen dan had ik het zélf wel gepakt/gezegd.
. Was iets van 2,99. Waren mensen voor mij die het wel deden maar ik dacht echt wat een geldklopperij. Zo'n bus kost 10 euro(in die winkel) daar kan je echt wel meer dan 5x je schoenen mee doen. Ik denk wel dat de winkel niet de medewerker zelf gewoon profiteert van de mensen die moeilijk nee kunnen zeggen. Of zich makkelijk laten over halen. 
Jilletje schreef:Bloodymary schreef:De meest irritante vraag is en blijft natuurlijk bij een drogist "heeft u een vraag over de medicijnen" iedere keer als je aspirine of nurofen of zo koopt. Grrrr....
Maar dat is geen upselling. Geloof ook dat ze dat echt moeten vragen. Omdat het een medicijn/geneesmiddel is
Bloodymary schreef:De meest irritante vraag is en blijft natuurlijk bij een drogist "heeft u een vraag over de medicijnen" iedere keer als je aspirine of nurofen of zo koopt. Grrrr....
Bloodymary schreef:De meest irritante vraag is en blijft natuurlijk bij een drogist "heeft u een vraag over de medicijnen" iedere keer als je aspirine of nurofen of zo koopt. Grrrr....
Tigra_ schreef:Gewoon eerlijke Nee. Verder niets.
Laatst kon ik mijn nieuwe schoenen in de winkel laten behandelen dan hoeft het thuis niet. Was iets van 2,99. Waren mensen voor mij die het wel deden maar ik dacht echt wat een geldklopperij. Zo'n bus kost 10 euro(in die winkel) daar kan je echt wel meer dan 5x je schoenen mee doen. Ik denk wel dat de winkel niet de medewerker zelf gewoon profiteert van de mensen die moeilijk nee kunnen zeggen. Of zich makkelijk laten over halen.
DeMolenhoek schreef:Ik haat upsaling. Moet het zelf ook doen op het werk maar doei. Liever minder bonus dan constant mensen lastig vallen. Ik voel mij er zelf altijd heel erg ongemakkelijk bij als het mij wordt gevraagd. Ik ben in de winkel voor schoenen, niet voor iets anders. Ik snap dat het moet gevraagd worden en er beloningen aan vast hangen, maar toch kan ik er niets meer uitpersen dan: Nee bedankt.
verootjoo schreef:Bloodymary schreef:De meest irritante vraag is en blijft natuurlijk bij een drogist "heeft u een vraag over de medicijnen" iedere keer als je aspirine of nurofen of zo koopt. Grrrr....
En toen stelde ik een keer een vraag, vroegen ze of het niet in de bijsluiter stond, en dat stond het niet, en wisten ze het antwoord alsnog niet![]()
Logisch, want ze zijn geen apotheek, maar wilde gewoon even kijken of ze eventuele vragen wel kunnen beantwoorden