Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Hier in de stad stond ooit en meneer in de regen met z'n Wachttoren foldertjes en iedereen negeerde hem, toen heb ik even een praatje gemaakt. Hij stond daar zo zielig en wanhopig, hij beurde direct helemaal op
lor1_1984 schreef:Ik kijk gewoon langs ze heen, als je oogcontact maakt ben je gelijk de sjaak nl.
Spreken ze me alsnog aan dan zeg ik 'nee dank je' of 'nee, geen interesse'.
beatje schreef:Ik heb 5 herders in de voortuin lopen,kan geen sticker tegen op
Ik had er gisteren welgeteld 3 in een uur voor de deur. Ik geef aan de deur niks, ook niet aan de collecte. Mijn vriend en ik kijken aan het einde van de maand wat we over hebben en dat schenken we aan het doel wat wij samen graag willen.
Cayenne schreef:Ontvang je verder wel post of staat de brievenbus aan de andere kant van het hek?
.
Veraaaaah schreef:Als ik deurverkopers zie doe ik nooit open, ze blijven door drammen. Mijn ex is deur-tot-deur verkoper geweest en die had gerust 10/15 nieuwe klanten ‘geworven’ het werkt dus blijkbaar toch wel.
over welke energiemaatschappij ik moest kiezen. Help!
zivazoef schreef:Een aantal jaar geleden heb ik gewerkt als deur aan deur verkoper. Helaas zitten er een aantal gladjakkers tussen die het verpesten voor de meer respectvolle verkopers. Wij hadden strikte regels over ouderen en niet Nederlands sprekende mensen. Smeerde je ze toch een contract aan kreeg je gewoon ontslag. Het werk verdiende op zich wel leuk, naast een basis salaris ook de commissie van de sales. Het had ook geen zin om door te drammen bij mensen die eigenlijk geen interesse hadden want bij onze contracten zat een wettelijke bedenktijd van 14 dagen. Als mensen annuleren betekende dat geen bonus.
Ik vond het ook wel gezellig werk en had gemiddeld 4 sales op een avond dus het werkt nog steeds. Maar rekende wel altijd goed uit of de mensen er ook echt op vooruit gingen.
Vroeg hij of hij dan de hoofdbewoner van de woning kon spreken.
Lieszje schreef:Vervelendste figuur wat ik aan mijn deur heb gehad was een verkoper voor beveiligingssystemen.
Zijn eerste zin was: 'Goedemiddag is uw man thuis?'.
Waarop ik zei dat ik geen man hadVroeg hij of hij dan de hoofdbewoner van de woning kon spreken.