Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
MoniqueT schreef:Ha, nee joh, ik rijd al 100 jaar niet meerEn in ons gebied heb je bijna geen paarden, we zitten in het allerdroogste stukje Europa.
Maar bijlessen geef ik inderdaad nu al wel, met name Engels. Maar ook daarvoor willen mensen meestal wel dat er een stuk continuïteit in zit, dus niet ineens drie maanden er tussenuit. En dat gebeurt bij ons zomaarIk weet dat het klinkt alsof ik uitvluchten zoek, maar juist lesgeven heb ik al op diverse manieren geprobeerd. En eerlijk gezegd ben ik dan ook nog te benauwd om er gewoon een normaal bedrag voor te vragen, dus kost het me meestal ook nog geld. En dat is nou ook weer niet helemaal de bedoeling ... Ik beheer ook een paar websites voor bevriende kleine ondernemers, allemaal liefdewerk oud papier
Ik blijf hier maar eens meelezen, misschien doe ik inspiratie op. En die groep Spaanse les, die moet er gewoon komen
lotthje schreef:Oh ik heb er nog een, en dat is naar Japan voor de kersenbloesem. Wil ik al jaaaaaren. Nu heb ik net even de kosten etc berekend en een nieuw spaardoel opgezet. Dit topic werkt motiverend haha
ikke schreef:Nou, ga sites professioneel maken en beheren? Dat kun je overal doen, zolang je maar internet hebt.
Andere tak: automatisering en dan niet de standaard ICT maar "het echte werk" in de industriële automatisering
Sheran schreef:lotthje schreef:Oh ik heb er nog een, en dat is naar Japan voor de kersenbloesem. Wil ik al jaaaaaren. Nu heb ik net even de kosten etc berekend en een nieuw spaardoel opgezet. Dit topic werkt motiverend haha
Wat is dit dan voor iets speciaals? Het is vast meer dan alleen maar een paar bomen met kersenbloesem, want bv een kersenbloesempark heb je in het Amsterdamse Bos ook. Ik weet erg weinig over Japan hoor, dus het zal wel een domme vraag zijn
Volgende week ga ik trouwens door de wasstraat! YAY!
Nathalie18x schreef:Leuk topic! Ik zou graag weer willen paardrijden maar op een manege zie ik niet zo zitten.. Leasepaarden zijn hier in de omgeving ook onmogelijk te vinden en heb geen auto om wat verder weg iets te zoeken.
Cayenne schreef:Ik wil ooit nog een keer in een luchtballon, maar ik ben bang dat ik dan hoogtevrees krijg en eruit wil springen
Cayenne schreef:Oeh wat gaaf!
En het landen? Dat lijkt me het meest spannende deel?
Of dat je bijna in een kerkspits terecht komt ofzo![]()
In mijn gedachten passeer je gewoon vliegtuigen enzoIk vind het idee heel eng maar ook weer supergaaf! Echt iets om mijn grenzen op die manier te verleggen.
Cayenne schreef:Ik wil ooit nog een keer in een luchtballon, maar ik ben bang dat ik dan hoogtevrees krijg en eruit wil springen