Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Meliaforever schreef:Stel je bent aan het autorijden en je wilt hem in zijn 4 zetten, maar per ongeluk zet je hem in z'n achteruit. Wat gebeurt er dan?
Rebecca schreef:Zou mij kunnen overkomen, les nu nog en dat is indrukken en onder de 1 . Maar ben gewend aan 6 versnellingen , stel heb een 5 versnellingen auto straks en gewend aan 6 en wil hem in de 6 zetten maar dat is dan achteruit
. Hmm vroeg het ook al even af
meintje schreef:Froukje schreef:Wat werkt nou écht tegen menstruatiekrampen?
Vrouwenmantelcapsules
Ibbel schreef:Veel blinde mensen hebben hun ogen juist dicht volgens mij. Kijk maar naar mensen als Andrea Bocelli. Stevie Wonder draagt standaard een zonnebril, ik vermoed dat dat ook is omdat hij z'n ogen eigenlijk altijd dicht heeft. Ray Charles ook trouwens.
Ik denk eerder dat licht de reflex is om je ogen open te doen (licht is uiteindelijk ook de reflex om wakker te worden) en dat blinde mensen dus juist geen enkel automatisme kennen om de ogen open te doen.
moonsparkle schreef:Ibbel schreef:Veel blinde mensen hebben hun ogen juist dicht volgens mij. Kijk maar naar mensen als Andrea Bocelli. Stevie Wonder draagt standaard een zonnebril, ik vermoed dat dat ook is omdat hij z'n ogen eigenlijk altijd dicht heeft. Ray Charles ook trouwens.
Ik denk eerder dat licht de reflex is om je ogen open te doen (licht is uiteindelijk ook de reflex om wakker te worden) en dat blinde mensen dus juist geen enkel automatisme kennen om de ogen open te doen.
Ik keek je zal het maar hebben en die mevrouw had gewoon de hele tijd haar ogen open in de aflevering terwijl ze blind was geboren en zo heb ik het vaker op tv gezien, daardoor kwam ik er ook op.
Andrea Bocelli heeft nu je het zegt inderdaad wel zijn ogen volgens mij altijd dicht. Bedankt voor het meedenken.