Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Autumnn schreef:Misschien een prijzige optie, maar een ander nummer nemen en alleen aan je ex geven? Als je daar op gestalkt wordt weet je al genoeg![]()
Daarbij is natuurlijk het risico dat ze het andere nummer gaan proberen, maar goed, niet geschoten is altijd mis
MariekeTV schreef:kwita schreef:Neem een ander nummer, verbreek alle relaties met gezamenlijke contacten. En verhuis...
En doe geen dingen die je altijd doet op dat tijdstip ...je moet je hele leven veranderen uitje eigen routine!
Ga dus ook van social media!. doe je locatie vermelder uit!
En als je aangifte doet bij de politie laat je pers gegevens als telfnr en adres als anoniem vermelden anders als er een rechtzaak van komt gaat dit mee op de papieren naar de advocaat van de tegenstander ...en weten ze weer alles van je! ( zelf meegemaakt !!).
Hier duurde het 10 jaar! dus voor iedereen die denkt dat het wel stopt,dat klopt.....maar je weet nooit wanneer...( denk even na voor je iets op typt...dat kan hard aankomen bij het slachtoffer.heb dat zelf zo vaak moeten aanhoren en dat was echt kwetsend!)
Vind dit ook wel heel erg drastisch hoor.
Het is ook maar net hoe je in elkaar zit denk ik.
Ondanks dat ik ook echt wel bang ben geweest, heb ik het vertikt om vanalles aan te passen vanwege de stalkers.
GUSTIxBILL schreef:Gewoon zeggen dat je wegens al het stalken een nieuw nummer genomen hebt zodat je ‘s avonds je werkgsm uit kan zetten.
Maar dat je graag beschikbaar bent voor noodsituaties moest het bij hem ook zo erg worden als bij jou.
Word je dan gebeld op dat nummer, of ineens door de dag gebeld. Dan weet je eigenlijk genoeg
Matheno schreef:Huh, waarom zou een nieuwe vriendin van je ex jou gaan stalken? En hem ook?
Zeker nu jullie geen contact meer hebben.
Fashionstyle schreef:Excuses dat ik even niks gepost heb.
Helaas is het bellen niet minder geworden. Heb iets meer rust door dat andere nummer maar ik blijf nog steeds ongerust en over mijn schouder kijken als ik bijv de hond uit laat of ergens alleen fiets. Het blíjft gewoon eng dat iemand zoveel energie er al maanden in steekt.
Ik heb overlegd met mijn wijkagent om dus een 3e nummer te pakken en deze alleen aan mijn ex te geven om te kijken of het uit zijn hoek komt. Dit vond mijn wijkagent geen goed idee dus weet niet zo goed of het nu wel of niet slim is om te doen?
Fashionstyle schreef:Excuses dat ik even niks gepost heb.
Helaas is het bellen niet minder geworden. Heb iets meer rust door dat andere nummer maar ik blijf nog steeds ongerust en over mijn schouder kijken als ik bijv de hond uit laat of ergens alleen fiets. Het blíjft gewoon eng dat iemand zoveel energie er al maanden in steekt.
Ik heb overlegd met mijn wijkagent om dus een 3e nummer te pakken en deze alleen aan mijn ex te geven om te kijken of het uit zijn hoek komt. Dit vond mijn wijkagent geen goed idee dus weet niet zo goed of het nu wel of niet slim is om te doen?