Wat zijn jullie vaste bezigheden per week?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Iris92

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 08:35

Ik werk 37 uur per week, maar ben een middag per week wel vrij. En heb geen reistijd.
Laat de honden 4x per dag uit, ga elke dag naar stal. Rijden doe ik maar 2/3x per week.
In het weekend doe ik mn huis grondig samen met mn man en door de week ff de nodige dingen. Verder altijd wat te doen qua afspraken met vrienden, extra werk etc...

Aelin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 08:39

Poeh,

Ik sta elke dag om kwart over 5 op, dan ga ik ong 45 min met de hond wandelen dan ga ik werken. Ik ben ong om half 2 thuis. Dan ga ik weer wandelen met de hond.

Dan naar stal mijn paard doen.
Dan kook ik of mijn vriend.
S' avonds soms nog even stofzuigen en dan even op de bank zitten en naar bed.

Weekend zijn voor ons lange wandelingen met de hond, flink wat tijd op het paard en het huis even goed schoonmaken.

Druk schema, maar ik zou mijn dieren niet op willen geven dus het is maar even zo.

Oja ik vergeet helemaal dat ik ook nog 2 avonden in de week sport in de sportschool :)

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 09:04

Sommigen van jullie rijden 3/4 keer per week paard.Maar dan hoef je toch niet meer zelf te sporten.Dat heb je toch samen met je paard gedaan.

Aelin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 09:13

Britta31 schreef:
Sommigen van jullie rijden 3/4 keer per week paard.Maar dan hoef je toch niet meer zelf te sporten.Dat heb je toch samen met je paard gedaan.

Ik train in de sportschool ook andere spiergroepen.

Is toch anders als paard rijden hoor.

Mandyy

Re: Wat zijn jullie vaste bezigheden per week?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 17:06

Wat een leuk topic om te lezen.

Ik werk de ene week 37,5 uur en de andere week 30 uur (reistijd 20 minuten enkele reis). Besteed veel tijd aan het huishouden (heb 2 katten). Ga gemiddeld 3x per week naar m'n pony. Ga 1x per week bij m'n ouders langs. Spreek gemiddeld 4x per week met m'n vriend af (reistijd 20 minuten enkele reis).

Spreek regelmatig met vriendinnen af en ook regelmatig borrels/uitjes van werk.

Heb sinds een aantal maanden een vriend en dat is wel wennen na heel wat jaren alleen. Ik zoek nog een beetje balans tussen werk, leuke dingen doen, tijd voor mezelf etc. Heb hier al jaren wat moeite mee, kom altijd tijd te kort. :=

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 17:12

Wat een leuk topic!!
Ik studeer voltijd, wat bij ons ongeveer 4 volle dagen zijn. Reistijd 3 uur per dag (1.5 uur enkele reis).
Ook werk ik nog 3 avonden van gemiddeld 8 uur, dus 24 uur per week.

Daarnaast ga ik gemiddeld 6 dagen per week naar stal! (Waar ik gelukkig alleen zelf hoef te mesten, voeren wordt gedaan en buitenzetten doe ik alleen op m'n collegevrije dag zelf)

En m'n sociale leven vlecht zich hier een beetje tussendoor :')

Josienx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 17:24

Leuk topic! Wel goed voor mij om een keer op te schrijven waar ik mee bezig ben want met name het weekend gaat altijd veel te snel haha.

Ik werk 6 dagen in de week, 5 dagen op kantoor en elke zaterdag nog een nacht achter de bar. Haha en niet eens voor het geld maar omdat ik het leuk vind! 4 dagen in de week ben ik bij het paardenkind, 1 dag in de week doe ik aan floatfit. Daarnaast spreek ik nog veel met vrienden af en zorg ik dat ik 1x in de week bij mijn ouders op bezoek ga.

Zondag is rustdag haha, dan lig ik meestal de hele dag in bed :')

Ik moet zeggen dat ik ontzettend veel respect heb voor de full-timers die ook nog full-time naar hun paard gaan! Ik heb het geprobeerd maar heb gekozen voor een stal waar alles voor je gedaan wordt en een bijrijdster, dat geeft me een stuk meer rust!

Nana_x0x

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 17:31

zo zo veel bezig bij'tjes *\o/* Hier ook 36u week. elke dag naar de paarden tot ongeveer 20u dan eten. afhankelijk van de dag (3*/week) fitness. zaterdag op wedstrijd (heel de dag weg). zondag van 9u tot 15u lesgeven. Nog eens naar de paarden :+ ik moet toegeven dat ik wel vrij dood ben soms...

Summerdreams

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 09:49

Ik ben zo blij dat mn hond mee naar stal kan anders zou ik t helemaal niet redden met kind,werken, hond, paarden, huishouden (komt als laatst :') )

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 09:58

Leuk om te lezen hoe anderen hun week indelen!

Ik heb ook heel wisselende weken:

Ik ben een nieuwe studie begonnen, fulltime. Dat betekent dat ik fulltime studeer terwijl mijn vriend fulltime werkt. Iedere ochtend staan we samen op en ontbijten samen, daarna ga ik studeren (dit kan zijn in een koffietentje, thuis op de bank, thuis in bed, op de uni, in de bibliotheek of net waar ik zin heb om te studeren) of ik volg colleges/practica. Vaak probeer ik dit in een 'werkdag' te vullen zodat ik 's avonds tijd heb voor andere dingen, maar als ik overdag bijvoorbeeld ga sporten omdat ik daar zin in heb, probeer ik 's avonds nog wel even voor de studie te zitten. Ik doe verder 3x per week krachttraining en 3x per week hardlooptraining, in de weekenden geef ik meestal veel privelessen (10 uur per week ongeveer), spreek ik met vriendinnen af, heb ik hardloopwedstrijden, of... Eigenlijk megawisselend hoe alles eruit ziet. Want als ik tentamens heb zeg ik rustig m'n lessen twee keer af, of als ik een week geen uni heb ga ik werken/studeren vanuit een andere plek en vlieg ik bijvoorbeeld naar Porto of Budapest om een beetje te reizen, een beetje te werken en een beetje te studeren. Gewoon net hoe het uitkomt. Ik vind het echt zalig om zoveel vrijheid te hebben en m'n eigen uren in te delen! :D

Huishouden doen m'n vriend en ik 50-50. Gewoon als je tijd en zin hebt gooi je er een was in, trekken we even snel een stofzuiger door het huis terwijl de ander de badkamer schoonmaakt bijvoorbeeld. Gaat heel erg vanzelf, soms een keer op een zaterdagochtend vroeg, soms een keer een doordeweekse avond. Maar sowieso wel iedere week als we beide thuis zijn. :)

Ik herken trouwens de overvolle schema's wel die sommigen noemen. Die had ik eerder ook: (meer dan) fulltime baan (40 - 60 uur per week, een post-hbo studie iedere vrijdagavond en zaterdag overdag, 2 eigen paarden aan huis, op zondag wedstrijd rijden met een van de twee, 10 - 15 uur per week lesgeven (je denkt, wanneer dan? Nou in de avonduren na m'n vaste baan...) 3 tot 4 keer per week hardlopen... Maar op een gegeven moment trok ik het niet meer en echt wel een beetje 'gecrasht', dus mijn huidige schema is wel echt veel fijner. Een paard kan en wil ik er nu gewoon niet bij qua tijd.

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 10:37

Ik ben vrij autistisch qua schema, haha.

Elke dag werken van 8.00 tot 16.30 uur
Daarna de stal uitmesten
Eten koken en tussen 17.30-18.00 uur eten wij en kijken daarna het journaal

Maandagavond: les
Dinsdagavond: thuis wat klussen of wandelen met mijn lief
Woensdagavond: naar een collega met uitgezaaide kanker, die is heel eenzaam dus zoek ik 1x per week op
Donderdagavond: rijden
Vrijdagavond: om de week dansles geven aan mensen met een beperking, die andere is een vrije avond.
Zaterdag: huis poetsen en boodschappen en verder waar tijd en zin voor is (tuin/ramen lappen/klussen/winkelen of wat dan ook)
Zondag: ochtend paardrijden en lief gaat mountainbiken, middag sociaal bezig of lekker op de bank en de avond is voor ons zelf.

Dan eet er ook vaak nog 2x per week iemand mee bij ons en hebben we natuurlijk de ge-eikte verjaardagen en andere verplichtingen.

Het is vol, maar wel overzichtelijk!

EmmaK95

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 10:41

Ik werk 3 ochtenden van 09:00-13:30. Één dag ga ik een hele dag naar stage en 1 dag naar school. In het weekend werk ik ook vaak 1 of 2 hele dagen. De middagen en avonden die ik vrij heb zijn voor huiswerk, huishouden, chillen en sporten:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 11:05

Ik werk niet en ga niet naar school dus niet echt een druk schema.

2-3x per dag de hond uitlaten, 4x per week hardlopen, 3x per week crossfietsen en 2x per week kracht training. Sporten doe ik thuis en niet in de sportschool.

Wanneer mijn man op uitzending is heb ik geen vast slaapritme, wanneer hij thuis is hou ik dat van hem aan. Dat is of om 6 uur s'ochtends uit bed of pas rond een uur of 4 smiddags als hij nachtdienst heeft.

Ik doe het huishouden aangezien hij werkt en ik niet. :+

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 11:10

Ik werk 28u in de week, in onregelmatige diensten. Ik werk in de jeugdzorg. Ik heb 1u reistijd enkele reis naar mijn werk.
Mijn vriendin werkt 40 uur in 4 dagen. Woensdag is onze vrije dag samen, maar meestal gebruiken we die om het huis op te ruimen, te lessen met de paarden, de stad in te gaan voor kleding etc.

Op donderdag heb ik 's avonds clubles met het paard, de rest van de dagen rijd ik overdag of frut/longeer ik na een dagdienst. In de zomer rijd ik ook wel in de avond, maar in de winter vind ik dat minder fijn.

In de weekeinden heb ik vaak wel een of meerdere diensten. Als ik met vrienden wil afspreken plan ik daar omheen. Met mijn beste vriendin plan ik ruim van tevoren een heel weekeind die ik dan vrij vraag.

Meestal prop ik mijn wedstrijden in het weekeind tussen een slaapdienst in.

Me-time pak ik dus voornamelijk doordeweeks overdag. Dan rommel ik ook in huis en pak ik wat extra uurtjes slaap (tot uiterlijk 9u s ochtends :P ).

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 11:17

Ik werk elke dag van 8.00 tot 18.00.
Donderdags ben ik de hele dag vrij.
Ik ben tegen 18.45u thuis. Dan eten.
Dan serie of film kijken, gamen, diamond painten of een boek lezen. Alleen of samen met mijn vriend.

Ik ga op 2 werkdagen na het werk gelijk naar stal. Dan ben ik dus laat thuis. We eten altijd samen. Maar daarna doen we nog weinig.

Donderdag, zaterdag en zondag altijd naar stal.
Zaterdag vaak ook wassen en huishouden doen.

elizabeth85

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 12:38

Wat leuk om te lezen van iedereen en wat een verschillende levens! Wij hebben een eigen bedrijf, 2 ponys en nog wat vee aan huis, 4 kinderen ( 11, 10, 9 en 7 waarvan 1 rolstoel afhankelijk is en 1 tje een mentale beperking heeft).

Mijn vaste bezigheden per week:

Ochtend ritueel:
6 30 opstaan, aankleden, dochter in rolstoel helpen met eerste gedeelte aankleden
Paarden voeren en weer naar binnen
Andere 3 kids wakker maken en dochter helpen met rest aankleden en toilet
Ontbijt tafel klaar maken en tassen klaarmaken
Zoontje met beperking in de kleren helpen.
Ontbijten met ons allen
Zoontje met beperking helpen in met tanden poetsen en haren. Ondertussen doe ik mm eigen tanden en haren en make up.
Dochter helpen met school klaar maken 7.40 is haar taxi er
Andere 2 kinderen klaar maken. Kunnen al veel zelf.
8.00 is de 2e taxi er voor zoontje
8.15 begint de school van de andere 2, dus die naar school
Thuisgekomen.... wandelen met de hond, de kippen losdoen en de schapen en geiten voeren
Dan neem ik altijd even een momenten voor mezelf met een kop koffie en vaak even Bijbel lezen, bidden en rustig zitten
Dan huishouden/boekhouding
12.00 voeren paarden schapen geiten en vaak mesten
14.15 eerste 2 kids uit school halen
15.00 taxi met zoontje komt aan en hem helpen
15.30 voeren krachtvoer en klaarzetten 3 porties hooi
Rond 16.00 kinderen met muziek les helpen, dochter loopt daarna met de hond
16.20 taxi met dochter komt terug, helpen toilet gang en eventueel naar bed...
Dan eten maken.
17.00 hooi naar de paarden en geiten en schapen ( staat dan klaar)
17.30 eten
18.30 quality time met de kids. We maken dan voor elk kind apart tijd vrij om te zitten/spelletje te doen/praten
19.20. Eerste kind naar bed
19.35 2e kind naar bed
20.30 beginnen met avond ritueel dochter in rolstoel en die liggen er dan rond 21.00 in
23.00 laatste voer beurt paarden en geiten en schapen en kippen hokken sluiten. En hond nog even naar buiten doen...
24.00 slapen

Maandag avond heeft zoontje club, dinsdag avond dochter muziek les, woensdag avond dochter koor, donderdag middag zoontje muziekles. Zaterdag dochter vrijheiddressuur en zoontje zwemles....

Daarnaast werk ik flexibel, tussen de bedrijven door gemiddeld 24 uur per week mee in ons bedrijf met de boekhouding. Ik heb mijn eigen paard aan huis, waarmee ik 1 x per 2 weken les heb, daarnaast rijd ik 4 x per week en vaak nog x wandelen of iets anders met de paarden doen

We hebben een druk leven en gaan vaak laat naar bed. Mijn man heeft veel minder slaap nodig dan ik, dus ik probeer tussen de bedrijven door even een uurtje te gaan liggen

proven02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 12:52

Wat leuk om de verschillen te lezen. Ik denk dat het vooral een gevoel is of je druk bent of niet. De een zit helemaal vol maar voelt zich relaxed terwijl een ander bij 2 afspraken al stress krijgt.

Mijn werkschema:
Maandag: 8 uur werk + 3 uur reistijd
Dinsdag: 8 uur werk + 3 uur reistijd
Woensdag: 8 uur werk thuis
Donderdag: 8 uur werk +3 uur reistijd
Vrijdag: Vrij, maar bezig met mijn eigen bedrijf opzetten

Naast werk:
Maandag - sporten
Dinsdag - bankhangen met vriend
Woensdag - Paard en sporten
Donderdag - Paard
Vrijdag- Paard, sporten, huis schoonmaken, bankhangen
Zaterdag- Paard, boodschappen en daarna vrienden/familie/vriend of bankhangen
Zondag- Paard en daarna vrienden/familie/vriend of bankhangen

Voorheen sportte ik een dag extra, deed mijn paard een dag extra en werkte ik een dag extra. Dat werd een beetje teveel van het goede, dit voelt voor mij dan ook als een rustige week :)

Dapnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 14:03

Mijn week is nooit hetzelfde doordat ik een eigen bedrijf heb en met afspraken werk. Momenteel is het wat rustiger maar vanaf maart meestal weer een stuk drukker, dan ben ik soms alleen zondag vrij.
Ik werk hiernaast ongeveer 12 uur in loondienst.

Maandag: ochtend naar pony en in de middag afspraken/ administratie/werkplaats en soms 2e weekend dag (als ik zaterdag of zondag heb gewerkt en er tijd voor heb), 's avonds boogschieten
Dinsdag: ochtend de taken op stal en van 13-18 werken (loondienst) en dan bij mijn ouders eten
Woensdag: werken van 11 - 18 (loondienst) en ervoor of erna pony voeren
Donderdag: afspraken of werkplaats, pony wanneer het uitkomt
Vrijdag: zelfde als donderdag, soms 's avonds boogschieten
Zaterdag: afspraken of vrij
Zondag: taken op stal in de ochtend en 1x per maand werken van 12-17(loondienst) en anders vrij

In de avonden vaak emails en telefoontjes beantwoorden, werkplaats, thuis sporten, sociaal zijn of lekker niks en bank hangen.
Huishouden doe ik vaak tussendoor en het meeste op zondag.
In de zomer is het schema weer anders, dan ga ik vaak in de avond naar stal of soms plan ik dan ook afspraken in als het druk is of erg warm overdag.

Voordeel aan eigen bedrijf is dat ik, als ik het nodig heb, een paar dagen vrij kan nemen. Een vaste kantoorbaan zou ik niet trekken, maar dat komt door lichamelijke problemen waardoor ik laag in mijn energie zit.

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 14:45

Ma t/m vr: werken, eten, paard(rijden), slapen.
Weekend: Eten, paardrijden, slapen, boodschappen, huishouden.

En dan zijn er nog variabele bezigheden, maar daar wordt niet naar gevraagd ;)

GUSTIxBILL schreef:
Ik werk tussen de 65h en +71h in de week, soms ook nog zaterdagvoormiddag of zondagavond.
[...]
“Gelukkig” werkt mijn vriend dezelfde dagen alleen dan 50-65h met uitzonderingen van +65 en af en toe een zaterdag
Hoe dan? Ben je/zijn jullie eigen baas? Anders mag dit helemaal niet:
-Werknemers van 18 jaar en ouder mogen maximaal 12 uur per dienst werken en maximaal 60 uur per week.
-In een periode van 16 weken mag een werknemer gemiddeld niet meer dan 48 uur per week werken.
- enz.
https://www.arboportaal.nl/onderwerpen/ ... werktijden

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 14:47

36 uur per week werken voor de baas (soms wat meer, soms wat minder) en nog 4 uur voor mezelf als ZZP.
Daarnaast speel ik een avond in de week muziek, heb ik mijn paard en moet ik nog iets huishoudelijks doen. Vrije tijd thuis besteed ik aan bankhangen, tekenen, Bullet Journal, vriend.

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 14:59

Ik heb sinds afgelopen week een regelmatig kantoorbaantje waar ik nog erg aan moet wennen :Y)
Doordeweeks zien mijn dagen er alsvolgt uit:
Om 07:30 sta ik op
Van 08:30-17:00 aan het werk, daarna even snel naar huis om om te kleden
Tussen 17:30 en 18:00 zit ik in de auto richting de sportschool
Rond 19:30 ben ik dan weer thuis
Rond 22:00 lig ik in bed :+

Weekend:
In de ochtend sporten zodat ik in de middag en avond vrij ben om wat leuks te doen met mijn vriend/familie/vrienden.

proven02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 15:21

Roodvos schreef:
Ma t/m vr: werken, eten, paard(rijden), slapen.
Weekend: Eten, paardrijden, slapen, boodschappen, huishouden.

En dan zijn er nog variabele bezigheden, maar daar wordt niet naar gevraagd ;)

GUSTIxBILL schreef:
Ik werk tussen de 65h en +71h in de week, soms ook nog zaterdagvoormiddag of zondagavond.
[...]
“Gelukkig” werkt mijn vriend dezelfde dagen alleen dan 50-65h met uitzonderingen van +65 en af en toe een zaterdag
Hoe dan? Ben je/zijn jullie eigen baas? Anders mag dit helemaal niet:
-Werknemers van 18 jaar en ouder mogen maximaal 12 uur per dienst werken en maximaal 60 uur per week.
-In een periode van 16 weken mag een werknemer gemiddeld niet meer dan 48 uur per week werken.
- enz.
https://www.arboportaal.nl/onderwerpen/ ... werktijden

Ik snap dat je dit zegt maar zo werkt het helaas niet in het echt. Ik ken tig mensen die meer dan 60 uur per week werken standaard en zelfs worden verplicht te tekenen dat ze 40 uur per week werken. Op nummer 1 staat toch wel horeca maar er zijn Heel veel bedrijven waarbij dit gebeurd. En zolang alle duizenden werknemers er niet tegenin gaan blijft dit zo.

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 15:43

ik werk fulltime,samenwonend, 3 paarden op 2 locaties, grote hond, 3 katten, huishouden.
Ik werk 10 uur per week van thuis uit. Op dit moment staat 1 van de paarden op een all in locatie, maar volgende maand keren ze terug.

Weekschema zal dan zijn als volgt:

- maandag: 7 uur opstaan, wassen en aankleden, hond in de auto, afzetten bij mijn moeder (3 km van huis) en naar het werk (6km route.)
werken van 8-18.30, naar moeder gaan eten, wandelen met vriend en de honden, naar huis.
- dinsdag: 7 u opstaan, wassen en aankleden, hond blokje om, materiaal en ontbijt inpakken. 7.45 naar werk. Werken tot 12.30, naar huis, 3 km wandelen met hond, 13.30-15.00 thuiswerk.
route naar paard 1, 1-1.5 uur uitmesten en voeren, naar paard 2 (die staan op 25 km van huis af, paard 1 ergens halverwege.), 1-1.5 uur mesten en voeren. Als ik nog zin heb nog even trainen met paard. Meestal rond 19 uur thuis.
thuis was draaien, beetje opruimen, vriend kookt, blokje om met hond (die is meegeweest naar de paarden) rond 21.30 ploffen we in de zetel voor uurtje tv.
- woe: 7 u opstaan, wassen en aankleden, hond blokje om, materiaal en ontbijt inpakken. 7.45 naar werk. Werken tot 12.30, naar huis, 3 km wandelen met hond, 13.30-17.00 thuiswerk.
ik doe meestal nog verder de was en opruimen, vriend of ikzelf kookt. Vriend gaat na het eten een grote ronde met de hond gaan wandelen.
- don: 7 u opstaan, wassen en aankleden, hond blokje om, materiaal en ontbijt inpakken. 7.45 naar werk. Werken tot 12.30, naar huis, 3 km wandelen met hond, 13.30-15.00 thuiswerk.
route naar paard 1, 1-1.5 uur uitmesten en voeren, naar paard 2 (die staan op 25 km van huis af, paard 1 ergens halverwege.), 1-1.5 uur mesten en voeren. Als ik nog zin heb nog naar de binnenpiste (10 km van stal af), dan ben ik rond 21-22 thuis. Indien ik niet ga rijden ben ik rond 19 thuis en maak ik er een opruim/serie avondje van
- vrij7 u opstaan, wassen en aankleden, hond blokje om, materiaal en ontbijt inpakken. 7.45 naar werk. Poetsvrouw komt in de voormiddag.
Werken tot 12.30, naar huis, 3 km wandelen met hond, 13.30-17.00 thuiswerk.
Vrijdagavond doen we niet zoveel.

Weekends: op zaterdag doe ik beide locaties paarden, en probeer er minstens eentje te rijden / buitenritje te doen. In de namiddag rondje met de hond, savonds thuis of gaan socializen.
Zondagmorgen doe ik enkel locatie twee, smiddags gaan we 10-15 km wandelen met de hond, of sociale verplichtingen, maar meestal wandelen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 15:49

Aan m'n studie ben ik best wat tijd kwijt, maar dat zijn vooral leuke dingen. Ik doe niet zo'n studie dat je de hele dat op je krent uit een boek zit te leren, maar ik ben praktisch altijd ideeën aan het ontwikkelen.

Daarnaast:

-kledingmaken
-paardrijden
-tuinieren
-schrijven
-pianospelen
-koken
-biertjes met vrienden
-serietje kijken

Best een leuk en gevuld leven. :j

Sabbientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 16:06

Mijn bezigheden door de weeks:

5.45 wekker en opstaan
tussen 5.45 en 7.00 aankleden, was van wasmachine naar droger, wasmachine opnieuw vullen.
Eventueel vaatwasser inruimen. kattenbak schoonmaken.
Brood klaar maken voor op het werk. Onbijten. Katten eten geven.

7.00 vertrek naar werk.
+/-7.30 -16.15 Werken

+/- 17.00 weer thuis. Eten klaar maken en eten.
18.00 omkleden en richting de paarden.

van +/- 18.30 tot we klaar zijn we bezig met de paarden. (losgooien, uitmesten, rijden enz)

+/- 22.00 weer thuis. Even TV kijken
22.30/23.00 douchen en naar bed.

Dit maandag, woensdag, donderdag, vrijdag.
op dinsdag hebben wij paardvrij, dan ga ik naar mijn zus, waar ook mijn moeder is. voor een moeder/zussen avond.

In het weekend doe ik de boodschappen. Stofzuigen. Gaan we overdag naar de paarden.
En proberen we ook nog een beetje te bankhangen.