Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Hier ook 36u week. elke dag naar de paarden tot ongeveer 20u dan eten. afhankelijk van de dag (3*/week) fitness. zaterdag op wedstrijd (heel de dag weg). zondag van 9u tot 15u lesgeven. Nog eens naar de paarden
ik moet toegeven dat ik wel vrij dood ben soms... 

).

GUSTIxBILL schreef:Hoe dan? Ben je/zijn jullie eigen baas? Anders mag dit helemaal niet:Ik werk tussen de 65h en +71h in de week, soms ook nog zaterdagvoormiddag of zondagavond.
[...]
“Gelukkig” werkt mijn vriend dezelfde dagen alleen dan 50-65h met uitzonderingen van +65 en af en toe een zaterdag

Roodvos schreef:Ma t/m vr: werken, eten, paard(rijden), slapen.
Weekend: Eten, paardrijden, slapen, boodschappen, huishouden.
En dan zijn er nog variabele bezigheden, maar daar wordt niet naar gevraagdGUSTIxBILL schreef:Hoe dan? Ben je/zijn jullie eigen baas? Anders mag dit helemaal niet:Ik werk tussen de 65h en +71h in de week, soms ook nog zaterdagvoormiddag of zondagavond.
[...]
“Gelukkig” werkt mijn vriend dezelfde dagen alleen dan 50-65h met uitzonderingen van +65 en af en toe een zaterdag
-Werknemers van 18 jaar en ouder mogen maximaal 12 uur per dienst werken en maximaal 60 uur per week.
-In een periode van 16 weken mag een werknemer gemiddeld niet meer dan 48 uur per week werken.
- enz.
https://www.arboportaal.nl/onderwerpen/ ... werktijden