Gezin met 2 volwassenen en 2 jonge kinderen. 1 oud skodaatje.
Man heeft de auto nodig om op zijn werk te komen (met ov is ruim 2 keer zo lang).
We wonen in een Vinex dorp met veel parkeergelegenheid voor de deur. Alle buren hebben er 2 of 3 per gezin.
Ik werk op het moment niet, ben wel hard op zoek, maar is door beperking niet zo makkelijk.
Als ik werk heb kijken of ik het zonder red en anders of er een autotje bij kan op den duur (als we dan nog iets van mijn inkomsten overhouden).
Ik vond het altijd maar onzin, maar inmiddels lijkt het me hemels om. Er 1 boodschappenwagentje bij te hebben.
Ik ben nu regelmatig heel blij als man thuis werkt en ik niet twee kinderen op een aangepaste fiets moet vastsjorren en door de stromende regen ergens naartoe moet. Zeker nu ze ouder worden, clubjes krijgen, er vriendinnetjes willen afspreken aan de andere kant van het dorp etc.
Heel lang woonden we in de stad en hadden we geen auto. Toen miste ik er niets aan en vond ik al die mensen met 2 auto's per gezin maar onzin. Maar nu zie ik in dat het soms gewoon verdomde handig kan zijn...
Laatst bijgewerkt door Cerilene_ op 31-01-19 18:43, in het totaal 2 keer bewerkt