Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
tengeltje11 schreef:@Shaggy,daar heb ik moeite mee om te geloven.
Er zijn zoveel tieners die dromen van bv model worden,maar als dat ene,magische meisje voorbij komt en die heeft geen smartphone,dan geloof ik echt niet dat ze gaan zeggen van 'geen smartphone,jammer,maar helaas'
Shaggy09 schreef:Mijn moeder heeft hier ook een handje van maar ik vind het vreselijk irritant. Als er wat met haar gebeurt onderweg of er is met mij iets aan de hand kan ik dr niet bereiken.
bigone schreef:Ik snap niet hoe ik bijna 60 heb kunnen worden waarvan 57 jaar zonder smartphone. Alle pech onderweg en alle andere dingen die voorbijkomen, ik ben er nog![]()
. Maar helaas, ondanks dat ik het heel lang uit heb kunnen stellen heb ik sinds een jaar of drie toch, op aandringen van vooral de kinderen en mijn man, toch een telefoon die alles kan. De allerleukste functie?? Foto's maken en verder staat hij regelmatig gewoon uit.
tengeltje11 schreef:'prachtige' foto Kimmie,net wat ik bedoel.
bv daarnet was ik 5 min te vroeg om mijn zoontje naar de les te brengen,dus we staan wat te wachten,praten wat en doen wat gek.
op 1 na,zaten alle overige mama's en papa's te wachten met hun mobiel voor hun neus en hun kind stond dat gewoon naast hun,voor zich te staren...…
zoiets vind ik altijd zoooo erg....
hoe kan een mobiel nu belangrijker zijn dan gewoon leuk bezig zijn met je kind als je daar ff 5 minuten tijd voor hebt?