verootjoo schreef:Een stagiair is echt geen ‘goedkoop hulpje voor de rotklusjes’. Bij ons niet iigze krijgen bij ons wel stagevergoeding, maar de begeleiding kost ook veel tijd en dus veel geld.
... En als het wel zo is dan heeft de stagiar het recht om een klacht in te dienen bij de school / het bedrijf. Daar wordt bij ons ook altijd heel erg op gehamerd: als je niet het idee hebt dat je echt iets wordt geleerd maar je gewoon koffie- en kopieerhulpje bent dan moet je daar iets mee.
ze krijgen bij ons wel stagevergoeding, maar de begeleiding kost ook veel tijd en dus veel geld.
Waarom kan je niet doordeweeks je betaalde baantje doen en stage in het weekend?
denk dat je vriendelijk de deur wordt gewezen
TS is gevraagd om weekenden te werken maar kan dit eigenlijk niet omdat ze moet werken. Dus vraagt ze zich af of dat gangbaar is.
Met de instelling Take it or leave it kan ik me voorstellen dat mensen denken “Doei, ik studeer wel wat anders”.
Achteraf gezien had ik heel graag een duale studie gevolgd. Doe je gelijk relevante werkervaring op.
De nr 1 reden voor mij om dit te gaan doen is zodat ik geld kon verdienen en een opleiding kon volgen, gedurende de opleiding merkte ik wel enorm het verschil tussen BOL en BBL opleidingen. In positieve zin.