Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
blokje schreef:http://www.ja.be/ontspanning/diverse-we ... nazis.html
De (Duitse) artsen in de tweede wereld oorlog die mochten experimenteren met gevangen...
Walgelijk...
Japanners waren al net zo slecht http://www.flabber.nl/artikel/eenheid-7 ... fde-mensen
(En waarschijnlijk wel meer landen)
Rabiës is echt dood eng bah...
Walgelijke dood.
Offline schreef:wat leuk!! Ik volg ook!
Ik vond het Egyptisch museum erg interessant![]()
Daar lagen mummies waarbij ze vroeger de hersenen via de neus eruit haalde![]()
Echt heel apart om te zien...
Daarnaast ben ik bij de Maya tempels geweest in Mexico wat ook als graf functioneerde .
Ook een erg interessant verhaal!
Marjoow schreef:blokje schreef:http://www.ja.be/ontspanning/diverse-we ... nazis.html
De (Duitse) artsen in de tweede wereld oorlog die mochten experimenteren met gevangen...
Walgelijk...
Japanners waren al net zo slecht http://www.flabber.nl/artikel/eenheid-7 ... fde-mensen
(En waarschijnlijk wel meer landen)
Rabiës is echt dood eng bah...
Walgelijke dood.
Ik wist dat er gruwelijke experimenten waren, maar welke niet precies. Halleluja een onderkoeld persoon in kokend water? Jakkes!
thirteenn schreef:Ik heb voor school The Cleaners moeten kijken. (docu staat op NPO en alleen te bekijken na 10 s' avonds) Gaat over de mensen die de content van Facebook moeten bewaken. Dus die zien alle IS filmpjes langskomen etc en moeten beslissen of het erop mag of niet. Oorlogsfilmpjes mogen wel in sommige gevallen, maar onthoofdingen niet etc.
Xyris schreef:Twee tweelingen opensnijden en met de aders aan elkaar verbinden, kijken of ze dat overleven...
De ene iets aandoen en kijken hoe die zich verder ontwikkeld tov. de andere 'gezonde' tweeling.
Met name Mengele (Engel des Doods) hield er de meest verschrikkelijke praktijken op na in naam van de wetenschap. Tweelingen hadden zijn voorkeur...
Janine1990 schreef:Xyris schreef:Twee tweelingen opensnijden en met de aders aan elkaar verbinden, kijken of ze dat overleven...
De ene iets aandoen en kijken hoe die zich verder ontwikkeld tov. de andere 'gezonde' tweeling.
Met name Mengele (Engel des Doods) hield er de meest verschrikkelijke praktijken op na in naam van de wetenschap. Tweelingen hadden zijn voorkeur...
Die verhalen ken ik inderdaad ook, fascinerend...
Maar ik vraag me af of we deze gedachtengangen in deze tijd zo moeten veroordelen, zover was de wetenschap toch nog niet?
Niet dat het ook maar iets goed praat natuurlijk. Maar ik kan het gewoon niet zo goed plaatsen in de tijd qua medische wetenschappen.
Janine1990 schreef:thirteenn schreef:Ik heb voor school The Cleaners moeten kijken. (docu staat op NPO en alleen te bekijken na 10 s' avonds) Gaat over de mensen die de content van Facebook moeten bewaken. Dus die zien alle IS filmpjes langskomen etc en moeten beslissen of het erop mag of niet. Oorlogsfilmpjes mogen wel in sommige gevallen, maar onthoofdingen niet etc.
Zag ik laatst iemand over bij de DWDD... dit zijn dingen die ik niet graag zie, die MH17 lichamen kan ik wel mee dealen. Maar dit soort dingen echt niet... Net als pedofilie... Walgelijk...
Ik vind het ontzettend knap en heb ontzettend veel respect voor de mensen die die taak op zich nemen. Wel afschuwelijk dat Facebook zo zo slecht behandelt.
Marjoow schreef:Janine1990 schreef:
Die verhalen ken ik inderdaad ook, fascinerend...
Maar ik vraag me af of we deze gedachtengangen in deze tijd zo moeten veroordelen, zover was de wetenschap toch nog niet?
Niet dat het ook maar iets goed praat natuurlijk. Maar ik kan het gewoon niet zo goed plaatsen in de tijd qua medische wetenschappen.
Ik vraag mij vooral af of er resultaten uit deze testen zijn, die in de hedendaagse geneeskunde gebruikt worden..
Marjoow schreef:Janine1990 schreef:Die verhalen ken ik inderdaad ook, fascinerend...
Ik vraag mij vooral af of er resultaten uit deze testen zijn, die in de hedendaagse geneeskunde gebruikt worden..