Birdie60 schreef:Het is jammer dat het winter is Molenhoek, anders had je een mooi bosje voor haar kunnen plukken langs de slootkant.
Ik zou gewoon een lege enveloppe geven met een kaart erin met daar op: Kado heb je al gehad.
Kan alsnog...maar dan worden het grassprietjes...of riet

En dan geef je het als zijnde winterboeketje
Wat een kul. Als extra cadeau is ze super enthousiast maar als het niet de verwachte cadeaubon is is het niet goed. Nou pech hoor. 
Heb dan maar gezegd dat ze hun maar moest bellen want dat was niet de afspraak. Zijn die dan alsnog afgekomen. Helemaal verrast dat ik op bezoek kwam. Euhm ja, dank jullie voor de acteerprestatie maar stop er nu maar mee. Haar de puzzels gegeven en ze leek er wel blij mee. Daarna een hoop gezeik dat ze geen geld had, dat de rest haar wel financieel ondersteunde, bla bla bla. Oh, ik zou nu een postnatale depressie hebben volgens haar. Had ik die nog niet moest ik toch maar heel hard oppassen.
Oh en ze ging nog wat rommelmarkten doen. Of wij de helft van het inschrijvingsgeld wouden betalen? Ahum
Nou goed, heb gezegd dat ze ons niet snel moet verwachten want ja. We moeten wel wat op ons centjes letten en de diesel staat duur