Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Joliieeenn schreef:Is deze vloer niet van natuursteen dan?Ik heb geen idee wat ermee gebeurd is.. het is een prachtige vloer als die niet zo zou vlekken .. Ik woon hier nu een week en heb een bang hondje. Van de schrik heeft ze een klein plasje gedaan. Heb dit meteen op kunnen ruimen maar de kringen van het plasje krijg ik niet weg..
noviceh schreef:Joliieeenn schreef:Is deze vloer niet van natuursteen dan?Ik heb geen idee wat ermee gebeurd is.. het is een prachtige vloer als die niet zo zou vlekken .. Ik woon hier nu een week en heb een bang hondje. Van de schrik heeft ze een klein plasje gedaan. Heb dit meteen op kunnen ruimen maar de kringen van het plasje krijg ik niet weg..

Magrathea schreef:Een PVC vloer niet stofzuigen!? Maar hoe houd je die dan schoon? Alleen dweilen werkt dan toch helemaal niet?
(Al moet ik zeggen, ik weet niet of ons huis heel vies zou zijn zonder katten)
Ghostattack schreef:Wij hebben een oude houten vloer uit een café, met kromgetrokken planken, kraakt aan alle kanten, geen enkele plank is hetzelfde. Iedereen vind hem prachtig en wij vinden het jammer dat we hem moeten achterlaten als we gaan verhuizenOnderhoud valt mee, mijn vader zet hem 1-2x per jaar in de olie.
[ [url=m/yWLzIN.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ghostattack schreef:[ [url=m/yWLzIN.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ghostattack schreef:Wij hebben een oude houten vloer uit een café, met kromgetrokken planken, kraakt aan alle kanten, geen enkele plank is hetzelfde. Iedereen vind hem prachtig en wij vinden het jammer dat we hem moeten achterlaten als we gaan verhuizenOnderhoud valt mee, mijn vader zet hem 1-2x per jaar in de olie.
[ [url=m/yWLzIN.jpg]Afbeelding[/url] ]

Joliieeenn schreef:Ik heb geen idee wat ermee gebeurd is.. het is een prachtige vloer als die niet zo zou vlekken .. Ik woon hier nu een week en heb een bang hondje. Van de schrik heeft ze een klein plasje gedaan. Heb dit meteen op kunnen ruimen maar de kringen van het plasje krijg ik niet weg..
[ [url=m/LfSUYX.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit is de vloer.. zo valt het niet op. De andere kant op wel
[ [url=m/pafuEH.jpg]Afbeelding[/url] ]
En het plasje. Zo zitten er wel meer vlekken. Sommige dof, andere glanzend. En ik vind het dus super vervelend
Lijkt mij juist super handig. PVC werd ons door iemand afgeraden, omdat het in zijn huis juist heel erg ging uitzetten en krimpen. Maar hier lees ik andere verhalen.
) Vloer is na 5jr nog als nieuw. Als je gewoon goede kwaliteit hebt is er niks aan de hand. Wij hebben quickstep verlijmde stroken.